Emne: Synger Hifi4all på sidste vers? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
|
ppp_dk kom med din adresse så jeg kan stjæle din namit.. 
Mikkel Gige Redaktionelt medlem af HIFI4ALL.DK

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København Status: Offline Indlæg: 5 |
|
|
Utroligt, hvad man skal finde sig i - kan man give "Mægtigfisk" en advarsel?
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Der er ingen tvivl om, at brugerne af sitet er med til at forme en evt. succés! Det er dog ikke for en hver pris, at alt hvad der bliver forlangt reelt bliver en realitet.
I skal endelig heller ikke tro, at vi blot overhører den kritik der er kommet, den er skam i højeste grad taget til efterretning.
Vi har forstået, at der er brugere som ikke bryder sig om testen. Dette er helt i orden. Der er ingen læsetvang. Problemet er, når kritikken går over i personhetz, mudderkast og tingene kører i ring. Dette er der ingen der har gavn af, og sådanne ting lægger vi ikke spalteplads til. Vi har aldrig lagt spalteplads til den slags og kommer aldrig til det.
Selvfølgelig ser vi allerhelst, at gøre alle tilfredse mht. til sitet og alle dets funktioner - desværre er dette ikke altid en mulighed. Der vil altid være dem, der ikke mener at tingene bliver gjort tilstrækkeligt!
|
|
|
Man undres blot over at denne test er blevet godkendt af H4A, men Herr Dige har måske haft fri censur?
Så kan I kalde det "personhetz, mudderkast og tingene kører i ring" og alt det I vil, men seriøst er det lidt svært at kalde det...
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber at redaktionen vil komme med én eller anden udtalelse, efter næste redaktionsmøde, hvis der fastlægges en strategi.
Hvis der er planer om at sitet skal køres markant anderledes, vil det være rart at få en slags udmelding om det, så man f.eks. kan undgå at bruge tid på tråde, som alligevel vil blive lukket uden varsel, og uden mulighed for at rette tråden op, så den kan leve videre.
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4932
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Drenge, drenge, drenge..... se nu at komme videre! Jeg har fattet jeres utilfredshed.
Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt.
I har fået lettet trykket, så kom nu videre. Al jeres ævl og kævl fører ingen vegne. Hvis I synes I har et bedre bud på en artikel, så bare kom med det. Så kan vi måske ligefrem blive kollegaer!
Og til alle jer som kommer med ros, tak skal i ha'. Det varmer i den kolde modvind. Det er rart at der flere med ros end ris.
Og jeg kommer stærkt igen med flere seriøse artikler, i stil med de tidligere.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
|
Drenge, drenge, drenge..... se nu at komme videre! Jeg har fattet jeres utilfredshed.
Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt.
I har fået lettet trykket, så kom nu videre. Al jeres ævl og kævl fører ingen vegne. Hvis I synes I har et bedre bud på en artikel, så bare kom med det. Så kan vi måske ligefrem blive kollegaer!
Og til alle jer som kommer med ros, tak skal i ha'. Det varmer i den kolde modvind. Det er rart at der flere med ros end ris.
Og jeg kommer stærkt igen med flere seriøse artikler, i stil med de tidligere. |
|
|
Det at kritiktråde slettes prompte, har du ikke noget at gøre med. Så i den forbindelse, er du ikke under kritik, vil jeg lige pointere.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt.
Jamen det er da kanon 
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
|
Drenge, drenge, drenge..... se nu at komme videre! Jeg har fattet jeres utilfredshed. Har du nu også det (se nedenfor)?
Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt. BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, ikke bestået!
I har fået lettet trykket, så kom nu videre. Al jeres ævl og kævl fører ingen vegne. Hvis I synes I har et bedre bud på en artikel, så bare kom med det. Så kan vi måske ligefrem blive kollegaer! Utroligt mangel på at kunne se indad...
Og til alle jer som kommer med ros, tak skal i ha'. Det varmer i den kolde modvind. Det er rart at der flere med ros end ris. Lad da være med at se denne tråde som en accept af dig som menneske, men blot med dine 6 indlæg måske en anelse æresfrygt for de medlemmer, som har "rodet" med hifi i nærmest en generation (mig selv incl.) - dog vil jeg ikke udnævne mig som orakel, som du. Dette er IKKE ment som en %/%/%"/%"#/==%)/# jantelov sang, men stik lige fingeren i jorden alligevel!
Og jeg kommer stærkt igen med flere seriøse artikler, i stil med de tidligere. Du siger flere, hvor er de andre?
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
| Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt. |
|
|
Slap nu af drenge.... Mikkel kender både til fase og modfase, så han ved hvad han taler om..... __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt. |
|
|
Først: Undskyld det er egentlig ikke for at være fræk!
Men altså, helt ærligt, jeg tvivler...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt. |
|
|
Først: Undskyld det er egentlig ikke for at være fræk! Men altså, helt ærligt, jeg tvivler... U said it!! 
Mvh. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
Drenge, drenge, drenge..... se nu at komme videre! Jeg har fattet jeres utilfredshed. Har du nu også det (se nedenfor)?
Lad nu være med at stille spørgsmålstegn ved min kompetence. Jeg ved godt hvordan man tester udstyr. Fase, modsfase osv osv. Jeg er ikke født igår. Så burde det ligesom være overstået. I får en detalje om testudstyret... jeg kender det rigtig godt. BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, ikke bestået!
I har fået lettet trykket, så kom nu videre. Al jeres ævl og kævl fører ingen vegne. Hvis I synes I har et bedre bud på en artikel, så bare kom med det. Så kan vi måske ligefrem blive kollegaer! Utroligt mangel på at kunne se indad...
Og til alle jer som kommer med ros, tak skal i ha'. Det varmer i den kolde modvind. Det er rart at der flere med ros end ris. Lad da være med at se denne tråde som en accept af dig som menneske, men blot med dine 6 indlæg måske en anelse æresfrygt for de medlemmer, som har "rodet" med hifi i nærmest en generation (mig selv incl.) - dog vil jeg ikke udnævne mig som orakel, som du. Dette er IKKE ment som en %/%/%"/%"#/==%)/# jantelov sang, men stik lige fingeren i jorden alligevel!
Og jeg kommer stærkt igen med flere seriøse artikler, i stil med de tidligere. Du siger flere, hvor er de andre?
|
|
|
|
|
|
Hr. Kaptajn, lige mine ord, og så er han endda gl. anmelder fra hifi & elektronik, det gør i mine øjne ikke sagen bedere.
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
hifi-fjols Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 368
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg selv været i samme situation som Mikkel Gige - dog ikke ved test af hifi udstyr. Jeg synes, man skal huske på, at det er et frivilligt 'arbejde', der ikke har nogen indtjening og det eneste, der driver værket, er interressen.
Der er en hårdfin grænse mellen konstruktiv kritik og på at hælde vand ud af ørene. Kan godt forstå flere brugeres reaktion ved den kabel-test, der er kommet, men prøv lige og træk vejret i fem minutter og tænk jer om. Man kommer ingen steder ved at kritisere på groveste vis - udover at i måske får det bedre med jer selv, men kan det virkelig ikke gøres på andre måder?
Jeg havde handlet på samme måde og lukket indlægget. Som flere brugere har skrevet, så var den ikke kommet nogle steder. Man kan godt komme med konstruktiv kritik uden, at man behøver at besudle folk, eller bruge det i så flot kalder for mudder-kastning.
Hvis i føler, at niveauet af anmeldelserne falder så meget, at i tillader jer at brokke jer, så kom dog selv igang? Konstruktiv kritik kan være en stor hjælp for skribbenter, så længe det holdes på et ordentligt niveau.
Er mindre rystet over, at folk i denne aldersgruppe kan være så barnlige i deres udtalelser, farve deres skrift og tilmed bruge capslock fordi de er bange for at blive overset.
mvh
Steffan Johannesen
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
ppp_dk skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Hr. Kaptajn, lige mine ord, og så er han endda gl. anmelder fra hifi & elektronik, det gør i mine øjne ikke sagen bedere. uha, det burde da borge for en vis erfaring, men.....!
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre PPP det lader det ikke til, og alt det der med kompetancen og jeg ved godt hvordan man gør, ja det gør da ikke selmodsigelserne mindre.
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-fjols skrev:
Nu har jeg selv været i samme situation som Mikkel Gige - dog ikke ved test af hifi udstyr. Jeg synes, man skal huske på, at det er et frivilligt 'arbejde', der ikke har nogen indtjening og det eneste, der driver værket, er interressen.
Der er en hårdfin grænse mellen konstruktiv kritik og på at hælde vand ud af ørene. Kan godt forstå flere brugeres reaktion ved den kabel-test, der er kommet, men prøv lige og træk vejret i fem minutter og tænk jer om. Man kommer ingen steder ved at kritisere på groveste vis - udover at i måske får det bedre med jer selv, men kan det virkelig ikke gøres på andre måder?
Jeg havde handlet på samme måde og lukket indlægget. Som flere brugere har skrevet, så var den ikke kommet nogle steder. Man kan godt komme med konstruktiv kritik uden, at man behøver at besudle folk, eller bruge det i så flot kalder for mudder-kastning.
Hvis i føler, at niveauet af anmeldelserne falder så meget, at i tillader jer at brokke jer, så kom dog selv igang? Konstruktiv kritik kan være en stor hjælp for skribbenter, så længe det holdes på et ordentligt niveau.
Er mindre rystet over, at folk i denne aldersgruppe kan være så barnlige i deres udtalelser, farve deres skrift og tilmed bruge capslock fordi de er bange for at blive overset.
mvh Steffan Johannesen |
|
|
Hvem taler du til?
Jeg må melde hus forbi...
|
| Til top |
|
| |
Fumle Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
WoW folk ringer helt ud over denne anmeldelse og Admins brug af deres "delete knap". Tror i ikke det hele ville glide mget nemmere hvis man prøvede at bruge et lidt mere moderat sprogbrug ?.
Man kan vel komme med saglig kritik på en pæn og sober måde, er man så meget imod denne anmeldelse så modbevis og agumenter.
Hvad man syntes om admins måde at styre dette forrum på, er vel ens egen sag, men summasumarum er. Finder de "admin" diverse tråde og indlæg krænkende eller på anden måde usaglige for den løbende debat er det vel deres pligt at fjerne sådanne, brugte folk lidt mere tid på at diskutere end at svine til ville tråde og indlæg ikke blive fjernet.
Mojn
__________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå. Nu har jeg lige læst den test MG har lavet om de italienske ht. og det var da en verden til forskel. Ganske enkelt et sobert sprog. Jeg undrer mig...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
da jeg havde læst testen syntes jeg at den var noget kort og ja for at sige det rent ud var det ikke noget jeg kunne bruge til noget som helst,sad faktisk med et eller andet ala' øhh hvad var det?men så springer jeg da bare over giges tests næste gang længere er den da ikke.Men jeg syntes der bliver gået meget efter manden her,jeg tager ikke giges tests seriøst fremover og der er da ingen læsetvang,tror nok giges er gjort opmærksom på at den ikke sad lige i øjet,men det er vel efterhånden h4a i en nøddeskal at der sådan skal gåes efter manden her,dette er ikke for at forsvare gige slet ikke for testen er nok noget af det dårligste jeg til dato har læst men gige skal såmænd nok få sin fan skare og hvad så?hvis man ikke gider læse hans test så lad være eller er uenige så lav da en brugeranmeldelse.Bare fordi han i mine øjne laver en dårlig test behøver man da ikke lave gud ved hvor mange indlæg om og 3? tråde,kort sagt lad os komme videre
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg undre mig ... og jeg undre mig .. og igen undre jeg mig ... Er det international storepolitik vi debattere ...
- eller er det krisen i Libanon 
- måske en evt. forhindret terrorplan i UK 
- det kunne også være Iran's atomprogram 
- er det Nord Korea's besiddelse af atomvåben og undertrykkelse af deres egen befolkning 
- er det Kina's flere dekader af undertrykkelse af Tibet's befolkning Via Tibet .. eller Nepal 
- jeg ville såmend også kunne tænke mig at det er den "tredie verdens" problemer med borgerkrig og hungersnød 
- hmmm...næh det er nok mere at Fogh ikke kan give en skattelettelse i topskatten 
- eller de ældre som ligger og p***er og skider i bukserne, uden der er nogen som tager notits af dette 
- eller er det den voksende utryghed for at cykle på cykelstien og få en kniv stukket ind i siden af en gal mand på scooter ... det var ikke en hentydning til Kurt Kubik 
- er det mon de stigende oliepriser som skaber panik og bæven i skriften 
- er det en udsigt til at Christiania én dag bliver jævnet med jorden 
- det kunne også være at det er den voksende afstand mellem borger og storekommunerne, efter sammenlægningerne 
- nej, jeg tro det er Grøndlands isen som smelter hurtigere end man før havde beregnet sig frem til 
- det kan også være alle de forsile brændstoffer vi sviner vores luft til med som giver bekymringer 
- jeg er sikker på at det er de pædofile som bare skal holde sig langt væk fra vores børn, det er det vi i virkeligheden er bange for 
- eller uha, det er sgu da det at blive arbejdsløs og må flytte fra hus og hjem 
- eller er det den voksende rasisme som får os op af stolen 
- eller er det krigen i Irak som det handler om 
- eller handler det om der er liv på mars 
.... hmmm .... næh det handler om en kabeltest som er lavet af en mand som hedder Mikkel Gige ...
Er det bare mig eller er der noget som ikke stemmer 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fumle skrev:
WoW folk ringer helt ud over denne anmeldelse og Admins brug af deres "delete knap". Tror i ikke det hele ville glide mget nemmere hvis man prøvede at bruge et lidt mere moderat sprogbrug ?.
Man kan vel komme med saglig kritik på en pæn og sober måde, er man så meget imod denne anmeldelse så modbevis og agumenter.
Hvad man syntes om admins måde at styre dette forrum på, er vel ens egen sag, men summasumarum er. Finder de "admin" diverse tråde og indlæg krænkende eller på anden måde usaglige for den løbende debat er det vel deres pligt at fjerne sådanne, brugte folk lidt mere tid på at diskutere end at svine til ville tråde og indlæg ikke blive fjernet.
Mojn
|
|
|
Hej
Jeg synes da ikke der er nogen der hidser sig op?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|