Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 04:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Synger Hifi4all på sidste vers? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 11 August 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

ppp_dk skrev:
Milu skrev:
Spencer skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Herre gud ...drenge, det er en kabeltest og så skriver i " synger hifi4all på sidste vers"

Jeg giver dig ret i, at den overskrift er lidt overgearet.Og nu er det jo heller ikke noget med, at alle badeænder pludselig synker, eller at cykler er punkteret allerede når man køber dem, eller det der er værre...

På den anden side, så forstår jeg det på den måde, at hvis standarden falder til denne test, så kan man vel ikke tage H4A seriøs mere?
Og så synger H4A på sidste vers og vil kun eksistere som "chat" side og reklame søjle. Hvis det er det redaktionen vil, så er det fint med mig, bare ærgerligt. H4A har potentiale til meget mere, da det nu har skaffet sig et navn hos hifi folket, hvilket er ubetaleligt, så er det ærgeligt at trække det den anden vej. Det er uhyggeligt Mugge, men jeg er ENDNU engang SÅ enig. Skal vi ikke lave en klub?

Mvh.

Øh: hifi4two

Audio-Kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 11 August 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Til en ordenlig test er der en liste med udstyr der brugt

alt andet er uprofessionelt og kan ikke tages seriøst.

et testemne er en del af en kæde.....

Mvh.

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 August 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Fredemanden skrev:
Mikkel Gige skrev:

Drenge, jeg er en helt almindelig familiefar, som - ligesom jer - synes at hifi er noget at det mest fascinerende der findes. Jeg er blot gået et skridt videre, og får en masse udstyr på besøg, som jeg beskriver efter bedste formåen for andre. Jeg synes selv at jeg gør det rigtig godt. Jeg forholder mig åben og neutral til ethvert produkt som krydser min vej. Og forsøger at beskrive det på en farverig og levende måde. Og jo, jeg lader mig også begejstre af de produkter som er anderledes. Jeg er kun et menneske og ikke en maskine.

Kald mig blot arrogant, men jeg ændrer ikke min skrivestil for at behage andre. Jeg forholder mig tro til min egen stil. Jeg får ingen penge for at gøre det her, så at blive dikteret en måde at gøre tingene på, holder ikke. Jeg gør primært dette for min egen skyld, fordi det giver mulighed for at prøve alt det nye grej, samt at dele mine oplevelser med andre.

Så vil I ikke prøve at forholde jer til dette.

Jeg tar sku hatten af for at du skriver du ikke kan høre forskel på netkabler! Der sidder nok andre deruder der heller ikke kan, men som bare ikke vil indrømme det! Tro mig! Det er ikke for at være altvidende og at gå efter manden. Jeg har selv været der, hvor jeg syntes at der ikke var forskel på det ene og det andet, men det hele afgøres af hvilket setup man har bagved kablerne.

I min bog må man først have styr på (i prioriteret rækkefølge):

1. Find den højtaler du er vild med!
  2. Opdriv den forstærker der skal til for at drive dem!
  3. Køb de bedste signalkilder du har råd til!
  4. Trim med kabler!

Derfor har jeg hele tiden eftersøgt at få referencerne af denne test beskrevet. Desuden er det jo rart at vide om kablerne sidder mellem pre og effekt eller kilde (CD eller pladespiller!) og pre. Jeg har observeret ganske store forskelle imellem det ene og det andet punkt i signalvejen!

At MG har været ansat som anmelder på hifi&elektronik (som desværre ikke er iblandt os mere for snart en del år siden) buirde jo borde for en vis erfaring, som anmelder. At læse denne anmeldelse er ikke seriøst (men ganske underholdende) og som jeg læser den et udtryk for en spontan, men umoden anmelder.

Jeg har aldrig ønsket at mine indlæg skulle fortolkes som personfnidder, men at jeg samtidig skal undlade at svare på indlæg skrevet af et redaktionelt medlem finder jeg meget betænkeligt og fornærmende!

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Med jeres store kompentencer på området, kan jeg kun opfordre til at I kommer med jeres bud på en artikel.

Det er vigtigt med stor erfaring når man skriver om noget så vigtigt som Hifi. Mindst en menneske-alder, mindre kan simpelthen ikke gøre det. Ungdommen er dum og doven, og kan ikke forholde sig til livets vigtige ting, så som Hifi. At man har været i hifi branchen i en årrække tæller heller ikke. Kun at du har beskæftiget dig med hifi på hobbyplan i en menneskealder kan bruges. Husk det nu!

Og udstyret skal svare til alles smag, ellers er det useriøst at give sig i kast med at teste udstyr.

Come on, guys... jeg ønsker virkelig at holde mig fra person-fnidder. Men få et liv!!!

ppp_dk, du behøver slet ikke at svare på dette indlæg. Dit svar er kendt på forhånd. Er dette den nye redaktionelle linie at fornærme brugerne?

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

quad skrev:
ppp_dk skrev:
Milu skrev:
Spencer skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Herre gud ...drenge, det er en kabeltest og så skriver i " synger hifi4all på sidste vers"

Jeg giver dig ret i, at den overskrift er lidt overgearet.Og nu er det jo heller ikke noget med, at alle badeænder pludselig synker, eller at cykler er punkteret allerede når man køber dem, eller det der er værre...

På den anden side, så forstår jeg det på den måde, at hvis standarden falder til denne test, så kan man vel ikke tage H4A seriøs mere?
Og så synger H4A på sidste vers og vil kun eksistere som "chat" side og reklame søjle. Hvis det er det redaktionen vil, så er det fint med mig, bare ærgerligt. H4A har potentiale til meget mere, da det nu har skaffet sig et navn hos hifi folket, hvilket er ubetaleligt, så er det ærgeligt at trække det den anden vej. Det er uhyggeligt Mugge, men jeg er ENDNU engang SÅ enig. Skal vi ikke lave en klub?

Mvh.

Øh: hifi4two Der er vist mere end 2!

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

hold da k...! Seks sider med en storm i et glas vand.

Gige: Keep up the good work. Vi er flere der heller ikke lader os narre til at tro man kan høre forskel på den sidste meter kobber i strømtilførslen.

Til jer der brokker jer: Find en tøs og giv hende raketten i rumpetten - i trænger godt nok til at komme af med noget.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

hold da k...! Seks sider med en storm i et glas vand. Nej, et glas vand i en storm!

Gige: Keep up the good work. Vi er flere der heller ikke lader os narre til at tro man kan høre forskel på den sidste meter kobber i strømtilførslen. Who are U kidding? Det er ret synd for dig at du ikk kan høre forskellen, thi den er NETOP som nat og dag!

Til jer der brokker jer: Find en tøs og giv hende raketten i rumpetten - i trænger godt nok til at komme af med noget. Igen sørgeligt, idet det ikke er brok, men saglig kritik!

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Allways look on the bright side of life, fløjt fløjt, fløjt fløjt fløjt fløjt fløjt fløjt

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Gige: Keep up the good work. Vi er flere der heller ikke lader os narre til at tro man kan høre forskel på den sidste meter kobber i strømtilførslen.

Til jer der brokker jer: Find en tøs og giv hende raketten i rumpetten - i trænger godt nok til at komme af med noget.

jeg er villig til at prøve, vender tilbage med resultatet i morgen  bare for at være sikker prøver jeg en ab test

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Drenge, jeg er en helt almindelig familiefar, som - ligesom jer - synes at hifi er noget at det mest fascinerende der findes. Jeg er blot gået et skridt videre, og får en masse udstyr på besøg, som jeg beskriver efter bedste formåen for andre. Jeg synes selv at jeg gør det rigtig godt. Jeg forholder mig åben og neutral til ethvert produkt som krydser min vej. Og forsøger at beskrive det på en farverig og levende måde. Og jo, jeg lader mig også begejstre af de produkter som er anderledes. Jeg er kun et menneske og ikke en maskine.

Kald mig blot arrogant, men jeg ændrer ikke min skrivestil for at behage andre. Jeg forholder mig tro til min egen stil. Jeg får ingen penge for at gøre det her, så at blive dikteret en måde at gøre tingene på, holder ikke. Jeg gør primært dette for min egen skyld, fordi det giver mulighed for at prøve alt det nye grej, samt at dele mine oplevelser med andre.

Så vil I ikke prøve at forholde jer til dette.

Du vil gerne dele dine (hifi)oplevelser med andre, siger du...

Netop derfor kunne det være højst relevant for dig at justere lidt på din skrivestil. Jeg mener at kunne spore en vis utilfredshed med stilen i din seneste test. (Eller er der noget jeg har misforstået?).

Hvis du gerne vil ud til mange, kunne det være du skulle slække lidt på arrogancen?

Nilau

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:
jeg er villig til at prøve, vender tilbage med resultatet i morgen  bare for at være sikker prøver jeg en ab test

...vi vil sq da ikke have resultatet. Et billede af koen ville dog være fint.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Den sidste meter kobber eller ej.... Der var ikke megen forskel på de kabler - og det var der så pludselig alligevel. Ja, faktisk var det næsten lige så godt som narko. Det var bare hifi.

Nu venter vi bare på en test af et sæt højttalere der kan gengive så det føles som i en ecstasy-rus...

Eller et RCA-stik der er bedre end en joint.

Mvh.

Niels (som er næsten helt sober) 

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Soersch
Lukket konto
Lukket konto
Lukket konto efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Det eneste der er under lavmålet her, er en hel del af deltagernes nedladende indlæg.

Til top Vis Soersch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soersch

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

En skribent er så modig at sætte spørgsmålstegn ved kabler. Han skriver en noget anderledes test, for nu at holde diplomatiet intakt. Tordenskjolds soldater er dybt uenige, og snart efter kommer dommedagsprædikanterne og alle konspirationst**serne på banen med det store episke og teatralske spørgsmål; Synger Hifi4all på sidste vers?

Helt ærligt - voks dog op.

Der er tale om en anmeldelse - en skide anmeldelse - og så skal hele ledelsen af Hifi4all pludselig stå skoleret for en flok selvudnævnte smagsdommere, som nok ved hvor skabet skal stå. Og det fyger rundt med trusler om, at hvis det er linien, så er dagene talte. En skide test - en ud af ufattelig mange. Hvorfor pokker skulle det med et blive til en hel linie, som H4A nu ud af det blå skulle bevæge sig ud af og ikke mindst forsvare?

Man kan mene om anmeldelsen, hvad man vil. Man kan læse de efterfølgende test af forfatteren, men man kan også lade være - der står så vidt jeg har læst mig til omkring retningslinierne på H4A ikke skrevet noget steds, at man som bruger skal gennemtrævle alt hvad der måtte komme af materiale på siden. Hvis der er en filmanmelder jeg ikke bryder mig om, tillægger jeg ikke hans anmeldelser nogen værdi og omvendt. Men jeg har dog så megen realitetssans, at jeg ikke bruger for fem potter pis tid på at opdrage vedkommende til at skrive på en måde, mene noget bestemt, efterleve uskrevne retningslinier for hvad en god test bør indeholde, bruge en bestemt retorik udelukkende fordi jeg og jeg alene finder den uhensigtsmæssig og upassende i en eller anden sammenhæng.

Jeg er heller ikke så naiv, at jeg gider bruge tid på, at informere H4A om hvordan de bør gøre det ene eller andet. Hvis duften i cyberspace bliver for stram, så smutter jeg lige så stille og uden at skulle gøre et kæmpenummer ud af det. Herre gud, der er tale om en hjemmeside. En skide hjemmeside. Okay, den er godt sat sammen, og der er mange - utrolig mange gode ting at læse på den, nyttige råd at få, osv. Ind imellem, er der så noget som ikke helt fænger - og hvad så? Det er sgu da heller ikke hele avisen som er lige spændende. Det er heller ikke alle journalister, som skriver godt - men så er det jo fedt, at man kan læse udenom dem!

Det er fint med et forum, hvor man kan give sin mening til kende - uanset hvor ligegyldig eller spændende den måtte være. At jeg finder den meningsløs, betyder jo ikke også, at jeg skal skrive til forfatteren, at han da vist mangler at drikke en kande medicin. Man skal ikke altid give sin mening til kende. Det ville også være fint om man kunne skrive sin mening, når den nu pinedød bare skal frem, i en sober tone uden at skulle angribe personligt med en form, der er så upassende og infantil, at det skriger til himlen. Ja, jeg peger med brugen af egne ord tidligere i indlægget, rundt i manegen, men dem som føler sig ramt eller truffet - tja, det er der jo nok en grund til!

Og slutteligt. Det kan ikke nytte at blive ved med at flæbe op over, at den personlige ytringsfrihed bliver krænket. I forbindelse med, at man opretter sig som bruger, accepterer man indtil flere retningslinier om, hvilke regler der skal overholdes.  Der er intet steds nævnt noget om, at der skal advarsler til førend tråde lukkes, eller folk udelukkes. For dem som har glemt, hvad man bør gøre som bruger, er der heldigvis hjælp at hente på følgende link:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3897

God aften

Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Hvornår er I tilfredse? Når jeg tager mit tøj og går? Sig ja, og jeres argumentation falder til gulvet.

Det minder mig lidt om filmen, Gamle sure mænd. Den ender godt, det gør denne tråd måske også.

Mangler i fuldstændig fantasi!

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Soersch
Lukket konto
Lukket konto
Lukket konto efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 11 August 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Vel talt Knud.

Mvh

Søren

Til top Vis Soersch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soersch

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Knud98 skrev:

En skribent er så modig at sætte spørgsmålstegn ved kabler. Han skriver en noget anderledes test, for nu at holde diplomatiet intakt. Tordenskjolds soldater er dybt uenige, og snart efter kommer dommedagsprædikanterne og alle konspirationst**serne på banen med det store episke og teatralske spørgsmål; Synger Hifi4all på sidste vers?

Helt ærligt - voks dog op.

Der er tale om en anmeldelse - en skide anmeldelse - og så skal hele ledelsen af Hifi4all pludselig stå skoleret for en flok selvudnævnte smagsdommere, som nok ved hvor skabet skal stå. Og det fyger rundt med trusler om, at hvis det er linien, så er dagene talte. En skide test - en ud af ufattelig mange. Hvorfor pokker skulle det med et blive til en hel linie, som H4A nu ud af det blå skulle bevæge sig ud af og ikke mindst forsvare?

Man kan mene om anmeldelsen, hvad man vil. Man kan læse de efterfølgende test af forfatteren, men man kan også lade være - der står så vidt jeg har læst mig til omkring retningslinierne på H4A ikke skrevet noget steds, at man som bruger skal gennemtrævle alt hvad der måtte komme af materiale på siden. Hvis der er en filmanmelder jeg ikke bryder mig om, tillægger jeg ikke hans anmeldelser nogen værdi og omvendt. Men jeg har dog så megen realitetssans, at jeg ikke bruger for fem potter pis tid på at opdrage vedkommende til at skrive på en måde, mene noget bestemt, efterleve uskrevne retningslinier for hvad en god test bør indeholde, bruge en bestemt retorik udelukkende fordi jeg og jeg alene finder den uhensigtsmæssig og upassende i en eller anden sammenhæng.

Jeg er heller ikke så naiv, at jeg gider bruge tid på, at informere H4A om hvordan de bør gøre det ene eller andet. Hvis duften i cyberspace bliver for stram, så smutter jeg lige så stille og uden at skulle gøre et kæmpenummer ud af det. Herre gud, der er tale om en hjemmeside. En skide hjemmeside. Okay, den er godt sat sammen, og der er mange - utrolig mange gode ting at læse på den, nyttige råd at få, osv. Ind imellem, er der så noget som ikke helt fænger - og hvad så? Det er sgu da heller ikke hele avisen som er lige spændende. Det er heller ikke alle journalister, som skriver godt - men så er det jo fedt, at man kan læse udenom dem!

Det er fint med et forum, hvor man kan give sin mening til kende - uanset hvor ligegyldig eller spændende den måtte være. At jeg finder den meningsløs, betyder jo ikke også, at jeg skal skrive til forfatteren, at han da vist mangler at drikke en kande medicin. Man skal ikke altid give sin mening til kende. Det ville også være fint om man kunne skrive sin mening, når den nu pinedød bare skal frem, i en sober tone uden at skulle angribe personligt med en form, der er så upassende og infantil, at det skriger til himlen. Ja, jeg peger med brugen af egne ord tidligere i indlægget, rundt i manegen, men dem som føler sig ramt eller truffet - tja, det er der jo nok en grund til!

Og slutteligt. Det kan ikke nytte at blive ved med at flæbe op over, at den personlige ytringsfrihed bliver krænket. I forbindelse med, at man opretter sig som bruger, accepterer man indtil flere retningslinier om, hvilke regler der skal overholdes.  Der er intet steds nævnt noget om, at der skal advarsler til førend tråde lukkes, eller folk udelukkes. For dem som har glemt, hvad man bør gøre som bruger, er der heldigvis hjælp at hente på følgende link:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3897

God aften

Hej Knud, tak for prædiken, men hvem flæber og hvem har på arrogantisk vis bedt os om at komme videre og undlade at svare på indlæg?

Som nævt tidligere synes jeg også at overskriften er TEMMELIG overdreven. Men husk på at sitet har netop fået nye ejere og naturligvis er vi bekymrede for dem fremtidige måde at køre sitet på.

Hele røren består formodendtlig i at man ikke kan forstå at en sådan anmeldelse kunne komme fra selve siden - altså hifi4all. Hvis den kom som en Brugeranmeldelse tror jeg at sagen havde været en ganske anden. For mit eget vedkommende havde jeg nok slet ikke begivet mig ind i den diskussion overhovedet!

Det interessante spørgsmål er for mig derfor: Var anmeldelsen godkendt af Redaktøren og Admin?

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hvornår er I tilfredse? Når jeg tager mit tøj og går? Sig ja, og jeres argumentation falder til gulvet.

Det minder mig lidt om filmen, Gamle sure mænd. Den ender godt, det gør denne tråd måske også.

Mangler i fuldstændig fantasi!

Lidt sørgeligt at det er gået så vidt fra selveste redaktionen...

diavolo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 August 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hvornår er I tilfredse? Når jeg tager mit tøj og går?

Det er nok de færreste der ønsker dette, men det havde klædt dig at være lidt mere modtagelig over for kritik(som i starten også var konstruktiv, der var nok at tage fat på i testen) i stedet for at vise en enorm selvtilfredshed og bare affærdige alle kritikpunkter med "det er nu sådan, jeg skriver. Kan ikke ændres".
Det gør ikke noget at indrømme ens fejl. At du selv synes, at dine test er rigtig gode, kan vi andre jo ikke bruge til særlig meget.
Til top Vis diavolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diavolo

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 August 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Uha... Bekymret for fremtiden...

Hør nu her... Der er i bund og grund de samme velkendte personer som står bag siden, så det er en meget dårlig undskylning...

"Jamen hr. betjent! Jeg var usikker på mig selv og fremtiden, og derfor slog jeg manden ned!"

Men det er åbenbart ikke meget der skal til for at folk ryger helt ud af fatningen...

Men svar mig på dette, jer bliver ved med at kritisere MG. Hvordan retfærdiggører i at rakke så meget ned på ham efter en enkel svipser (hvis man kan kalde den det...)? Det har været hele spektret som i har brugt i mod ham... Men hans forige artikel var jo fremragene, mens denne her er tvivlsom...  Jamen manden skal da korsfæstes! Ikke noget med at vente og se hvad han laver næste gang, ingen tålmodighed. Nej, ham og resten af redektionen skal stilles til ansvar med det samme. og de har bare at forklare sig ordentligt og stå skoleret hvem som artiklen ikke faldt i god jord.

EN enkel artikel!?!

"Hov, der kørte du vist 55 hvor man kun må køre 50. Du mister kørekortet og skal give en offentlig unskyldning til alle bilister, cyklister og fodgængere i landet. Og derefter kan du kun håbe på at du engang får det tilbage! Desuden er jeg ret ligeglad med at det var første forseelse nogensinde fra din side!"

Keep up the good work, Mikkel!

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum