Emne: Synger Hifi4all på sidste vers? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
| Hej Knud, tak for prædiken, men hvem flæber og hvem har på arrogantisk vis bedt os om at komme videre og undlade at svare på indlæg?
...
...
Det interessante spørgsmål er for mig derfor: Var anmeldelsen godkendt af Redaktøren og Admin?
|
|
|
I visse tilfælde giver det ingen mening at forsøge at gendrive nonsens. Det kunne også være, at redaktionen undlader at svare fordi de måske ikke mener de skal eller bør. At du finder det arrogant, står for egen regning.
Forum er et fællesskab af meninger og erfaringsudvekslinger, og ja - til tider også mere eller mindre meningsfulde ytringer om dette eller hint. Her har brugerne et vist råderum. Men ikke - og det gælder også den virkelige verden - ret til at sige alt hvad der passer os uden sanktioner af en eller anden art. I den virtuelle verden, er det Admins der bestemmer - i den virkelige verden, er det domstolene.
Om Redaktion eller Admin - eller begge i skøn forening - har godkendt artiklen rager for så vidt hverken dig eller mig. De har et medie som de råder over, og de skal for så vidt ikke stå til regnskab over for andre end dem selv. At flere - og her taler vi jo ikke ligefrem om majoriteten af brugere, men nærmere et lille bitte mindretal - finder den meget omtalte anmeldelse useriøs og hvad der ellers er hæftet på at mere eller mindre fine tillægsord, er vel ikke kimen til Hifi4alls dommedag?
Skulle redaktionen have lagt en linie, er de heller ikke forpligtet til at offentliggøre denne. Lidt hemmeligheder, har de grundet konkurrence lov at have, skulle jeg nok mene.
Amen
Rettet
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Uha... Bekymret for fremtiden...
Hør nu her... Der er i bund og grund de samme velkendte personer som står bag siden, så det er en meget dårlig undskylning... Nej det er det bestemt ikke!
"Jamen hr. betjent! Jeg var usikker på mig selv og fremtiden, og derfor slog jeg manden ned!" Det er for barnligt!
Men det er åbenbart ikke meget der skal til for at folk ryger helt ud af fatningen... Hvem gør det?
Men svar mig på dette, jer bliver ved med at kritisere MG. Hvordan retfærdiggører i at rakke så meget ned på ham efter en enkel svipser (hvis man kan kalde den det...)? Jeg kan ikke i min vildeste fantasi kalde dette for en svipser, men hvem rakker ned på ham som person? Jeg prøver i hvert fald på at belyse at der her er tale om en useriøs test og jeg vil stadig gerne have svar på om redaktion har læst denne test før den blev udgivet?
Men dette svar må jeg nok selv gætte mig til... Det har været hele spektret som i har brugt i mod ham... Men hans forige artikel var jo fremragene Giv mig endelig en link på den og jeg vil læse den ligeså...
, mens denne her er tvivlsom... Jamen manden skal da korsfæstes! Hvem taler om det? Dette er da selvfølgelig ikke formålet, men jeg gentager mig selv efterhånden...
Ikke noget med at vente og se hvad han laver næste gang, ingen tålmodighed. Nej, ham og resten af redektionen skal stilles til ansvar med det samme. og de har bare at forklare sig ordentligt og stå skoleret hvem som artiklen ikke faldt i god jord.
EN enkel artikel!?!
"Hov, der kørte du vist 55 hvor man kun må køre 50. Du mister kørekortet og skal give en offentlig unskyldning til alle bilister, cyklister og fodgængere i landet. Og derefter kan du kun håbe på at du engang får det tilbage! Desuden er jeg ret ligeglad med at det var første forseelse nogensinde fra din side!" Endnu en off-topic bemærkning...
Keep up the good work, Mikkel! Ja hæng dog i Mikkel! |
|
|
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soersch skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
Drenge, jeg er en helt almindelig familiefar, som - ligesom jer - synes at hifi er noget at det mest fascinerende der findes. Jeg er blot gået et skridt videre, og får en masse udstyr på besøg, som jeg beskriver efter bedste formåen for andre. Jeg synes selv at jeg gør det rigtig godt. Jeg forholder mig åben og neutral til ethvert produkt som krydser min vej. Og forsøger at beskrive det på en farverig og levende måde. Og jo, jeg lader mig også begejstre af de produkter som er anderledes. Jeg er kun et menneske og ikke en maskine.
Kald mig blot arrogant, men jeg ændrer ikke min skrivestil for at behage andre. Jeg forholder mig tro til min egen stil. Jeg får ingen penge for at gøre det her, så at blive dikteret en måde at gøre tingene på, holder ikke. Jeg gør primært dette for min egen skyld, fordi det giver mulighed for at prøve alt det nye grej, samt at dele mine oplevelser med andre.
Så vil I ikke prøve at forholde jer til dette.
|
|
|
Behold din skrivestil og skriv flere anmeldelser. Med tiden lærer vi dine præferencer at kende. Jeg er ofte uenig med anmeldere og bliver det givetvis også med dig. Men det er jo det der er hele fidusen med anmeldelser. Selv med Karnov eller svagstømsregulativet i hånden er det svært at være objektiv. Lad ikke HiFi blive en dogmatisk religion, men lad alle have deres tro i fred (også dem der tror på metaldomer, he he )
|
|
|
Hej soersch
Det er rart at se et positivt indlæg, her i den latterlige tråd. (bortset fra kommentaren om metaldomer) Selvfølgelig skal Mikkel ikke tage sit tøj og gå, hififolk er nogen gange latterlige. 
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Da jeg er branchemedlem skal jeg virklig passe på og vægte mine ord nøje, særlig i en situation som denne. Så vid at det gør jeg.
Der er flere der skriver at det bare er en enkelt test, hvad kan den betyde ?, manden er jo blot begejstret, en storm i et glas vand, forfriskende anderledes osv.
Når man skriver test som anmelder påhviler der en et særligt ansvar, man tilægges en autoritet og kan have stor indflydelse på produkters succes eller fiasko.
For jer som forbrugere er det muligvis ikke så betydningsfuldt, i kan hoppe en test over eller i værste fald bruge et par tusinde forkert.
For mig som branchemedlem ser det anerledes mere alvorligt ud, det bliver faktisk i testen konkluderet at et af de testede kabler er bedre end alle andre, dermed også mine. Det bryder jeg mig naturligvis ikke om, særligt da testeren ikke kender alle mine kabler.
Bemærk venligst inden i ryger op af stolen og kalder mig et forsmået branchemedlem med ondt et hvist sted, at der på denne side er fyldt med glimrende anmeldelser hvor både kabler og udstyr roses i flotte vendinger. Der er givet både editos choice, best buy osv. til produkter jeg intet har med at gøre. Så var der her hunden lå begravet ville jeg få meget travlt.
Normalt når man tester holder man de testede emner op imod hinanden, evt. kan andre godt kendte referencer nævnes, men at rose noget så det lyder som om man ser "voksenfilm" og konkludere at det er verdens bedste, det duer ikke.
Det gør at flere i brancen bliver meget betænkelige ved at sende produkter til test !!!
Og så betyder det lige pludselig også noget for den "almindelige" bruger/læser af dette forum, for hvis kun en meget begrænset antal produkter kommer til test, så bliver hele testdelen pludselig meget utroværdig.
Altså er det både for os brancemedlemmer (ja det er absolut ikke kun mig der er meget betænkelig ved den test og syntes at den er lidt mere end en storm i et glas vand) og for brugerne, ret vigtigt at vide om det er den fortsatte linie.
Så kan i kalde det anerledes forfriskende ligeså tosset i vil i sidste ende kommer man så til at side tilbage med "anerledes forfriskende" test fra en eller to forretninger.
Det skal lige siges at det ønsker jeg ikke på nogen måde, hifi4all er et glimrende sted for mig at eksponere og reklamere, men der er altså også en hvis risiko og for tiden er jeg ikke den eneste der overvejer om den er ved at blive for stor.
Blot lige en anden vinkel end "fald dog ned, det går nok" fra en der til tider har svært ved at holde mund når han måske burde.
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
diavolo skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
Hvornår er I tilfredse? Når jeg tager mit tøj og går?
|
|
|
Det er nok de færreste der ønsker dette, men det havde klædt dig at være lidt mere modtagelig over for kritik(som i starten også var konstruktiv, der var nok at tage fat på i testen) i stedet for at vise en enorm selvtilfredshed og bare affærdige alle kritikpunkter med "det er nu sådan, jeg skriver. Kan ikke ændres". Det gør ikke noget at indrømme ens fejl. At du selv synes, at dine test er rigtig gode, kan vi andre jo ikke bruge til særlig meget.
|
|
|
det er ellers den måde admins (ingen nævnt,ingen glemt..) klarer sig igennem på - senest bad jeg en af dem undskylde et postulat om groft sprogbrug i en lukket tråd - mandens svar lød : at han havde slettet de indlæg hvor tonen var grov..en dumsmart manøvre,idet opmærksomme debattører jo havde fulgt tråden
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Soersch skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
Drenge, jeg er en helt almindelig familiefar, som - ligesom jer - synes at hifi er noget at det mest fascinerende der findes. Jeg er blot gået et skridt videre, og får en masse udstyr på besøg, som jeg beskriver efter bedste formåen for andre. Jeg synes selv at jeg gør det rigtig godt. Jeg forholder mig åben og neutral til ethvert produkt som krydser min vej. Og forsøger at beskrive det på en farverig og levende måde. Og jo, jeg lader mig også begejstre af de produkter som er anderledes. Jeg er kun et menneske og ikke en maskine.
Kald mig blot arrogant, men jeg ændrer ikke min skrivestil for at behage andre. Jeg forholder mig tro til min egen stil. Jeg får ingen penge for at gøre det her, så at blive dikteret en måde at gøre tingene på, holder ikke. Jeg gør primært dette for min egen skyld, fordi det giver mulighed for at prøve alt det nye grej, samt at dele mine oplevelser med andre.
|
|
|
Behold din skrivestil og skriv flere anmeldelser. Med tiden lærer vi dine præferencer at kende. Jeg er ofte uenig med anmeldere og bliver det givetvis også med dig. Men det er jo det der er hele fidusen med anmeldelser. Selv med Karnov eller svagstømsregulativet i hånden er det svært at være objektiv. Lad ikke HiFi blive en dogmatisk religion, men lad alle have deres tro i fred (også dem der tror på metaldomer, he he )
|
|
|
Hej soersch
Det er rart at se et positivt indlæg, her i den latterlige tråd. (bortset fra kommentaren om metaldomer) Selvfølgelig skal Mikkel ikke tage sit tøj og gå hvem har bedt om det?, hififolk er nogen gange latterlige. og nu er jeg snart træt af at folk skriver med spedehagl om latterlige personer, som bekriger Mikkel! Det er ufattelig trættende...!
Generelt om alle der synes det er synd for Mikkel....Vær dog endelig specifik og skriv, hvem der er latterlige - alt andet er latterligt!
vh. Henrik |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var dog den mærkeligste tråd, man kan da heller ikke vende ryggen fra jer i et par dage
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knud98 skrev:
Citér:
| Hej Knud, tak for prædiken, men hvem flæber og hvem har på arrogantisk vis bedt os om at komme videre og undlade at svare på indlæg?
...
...
Det interessante spørgsmål er for mig derfor: Var anmeldelsen godkendt af Redaktøren og Admin?
|
|
|
I visse tilfælde giver det ingen mening at forsøge at gendrive nonsens. Det kunne også være, at redaktionen undlader at svare fordi de måske ikke mener de skal eller bør. At du finder det arrogant, står for egen regning.
Forum er et fællesskab af meninger og erfaringsudvekslinger, og ja - til tider også mere eller mindre meningsfulde ytringer om dette eller hint. Her har brugerne et vist råderum. Men ikke - og det gælder også den virkelige verden - ret til at sige alt hvad der passer os uden sanktioner af en eller anden art. I den virtuelle verden, er det Admins der bestemmer - i den virkelige verden, er det domstolene.
Om Redaktion eller Admin - eller begge i skøn forening - har godkendt artiklen rager for så vidt hverken dig eller mig. De har et medie som de råder over, og de skal for så vidt ikke stå til regnskab over for andre end dem selv. At flere - og her taler vi jo ikke ligefrem om majoriteten af brugere, men nærmere et lille bitte mindretal - finder den meget omtalte anmeldelse useriøs og hvad der ellers er hæftet på at mere eller mindre fine tillægsord, er vel ikke kimen til Hifi4alls dommedag?
Skulle redaktionen have lagt en linie, er de heller ikke forpligtet til at offentliggøre denne. Lidt hemmeligheder, har de grundet konkurrence lov at have, skulle jeg nok mene.
Amen
Rettet
|
|
|
Du tager helt klart førsteprisen for himmelråbende nonsens!
Har du moderatordrømme?
Niels
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Uha... Bekymret for fremtiden...
Hør nu her... Der er i bund og grund de samme velkendte personer som står bag siden, så det er en meget dårlig undskylning...
"Jamen hr. betjent! Jeg var usikker på mig selv og fremtiden, og derfor slog jeg manden ned!" 
Men det er åbenbart ikke meget der skal til for at folk ryger helt ud af fatningen... 
Men svar mig på dette, jer bliver ved med at kritisere MG. Hvordan retfærdiggører i at rakke så meget ned på ham efter en enkel svipser (hvis man kan kalde den det...)? Det har været hele spektret som i har brugt i mod ham... Men hans forige artikel var jo fremragene, mens denne her er tvivlsom... Jamen manden skal da korsfæstes! Ikke noget med at vente og se hvad han laver næste gang, ingen tålmodighed. Nej, ham og resten af redektionen skal stilles til ansvar med det samme. og de har bare at forklare sig ordentligt og stå skoleret hvem som artiklen ikke faldt i god jord.
EN enkel artikel!?!
"Hov, der kørte du vist 55 hvor man kun må køre 50. Du mister kørekortet og skal give en offentlig unskyldning til alle bilister, cyklister og fodgængere i landet. Og derefter kan du kun håbe på at du engang får det tilbage! Desuden er jeg ret ligeglad med at det var første forseelse nogensinde fra din side!" 
Keep up the good work, Mikkel!  |
|
|
Du mener åbenbart ikke at anmeldelsen udgør et kvalitetsdyk, i forhold til de andre på sitet. For så vidt, tror jeg ikke folk er så nervøse for sitets eksistens, men mere dets seriøsitet. Bagatellisering med 50 vs. 55, er vist en mild underdrivelse her. Gider egentlig ikke bore mere i det, for det bør være indlysende nok. Som DSB argumenterer når folk brokker sig over de overfyldte tog: Det er selvregulerende, da de utilfredse finder andre transportmuligheder, og dermed ikke tager plads op. Problemet er når togene så stadig er overfyldte...  Hifi4all er måske også et selvregulerende site.  Skribenter hænger ikke på træerne, men det gør nye medlemmer.
|
| Til top |
|
| |
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Knud98 skrev:
Citér:
...
...
|
|
|
Amen
Rettet
|
|
|
Du tager helt klart førsteprisen for himmelråbende nonsens!
Har du moderatordrømme?
Niels
|
|
|
Du forventer forhåbentligt ikke et modspil af samme kaliber, for så må jeg skuffe dig!
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carstong skrev:
det var dog den mærkeligste tråd, man kan da heller ikke vende ryggen fra jer i et par dage |
|
|
Hæhæ, ja der er sgu gang i den. Man må håbe stormen lægger sig inden for længe, for jeg synes mest af alt at det her er en storm i et glas vand. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holmbye skrev:
|
Hej,
Da jeg er branchemedlem skal jeg virklig passe på og vægte mine ord nøje, særlig i en situation som denne. Så vid at det gør jeg.
Der er flere der skriver at det bare er en enkelt test, hvad kan den betyde ?, manden er jo blot begejstret, forfriskende anderledes osv.
Når man skriver test som anmelder påhviler der en et særligt ansvar, man tilægges en autoritet og kan have stor indflydelse på produkters succes eller fiasko.
For jer som forbrugere er det muligvis ikke så betydningsfuldt, i kan hoppe en test over eller i værste fald bruge et par tusinde forkert.
For mig som branchemedlem ser det anerledes mere alvorligt ud, det bliver faktisk i testen konkluderet at et af de testede kabler er bedre end alle andre, dermed også mine. Det bryder jeg mig naturligvis ikke om, særligt da testeren ikke kender alle mine kabler.
Bemærk venligst inden i ryger op af stolen og kalder mig et forsmået branchemedlem med ondt et hvist sted, at der på denne side er fyldt med glimrende anmeldelser hvor både kabler og udstyr roses i flotte vendinger. Der er givet både editos choice, best buy osv. til produkter jeg intet har med at gøre. Så var der her hunden lå begravet ville jeg få meget travlt.
Normalt når man tester holder man de testede emner op imod hinanden, evt. kan andre godt kendte referencer nævnes, men at rose noget så det lyder som om man ser "voksenfilm" og konkludere at det er verdens bedste, det duer ikke.
Det gør at flere i brancen bliver meget betænkelige ved at sende produkter til test !!!
Og så betyder det lige pludselig også noget for den "almindelige" bruger/læser af dette forum, for hvis kun en meget begrænset antal produkter kommer til test, så bliver hele testdelen pludselig meget utroværdig.
Altså er det både for os brancemedlemmer (ja det er absolut ikke kun mig der er meget betænkelig ved den test) og for brugerne, ret vigtigt at vide om det er den fortsatte linie.
Så kan i kalde det anerledes forfriskende ligeså tosset i vil i sidste ende kommer man så til at side tilbage med "anerledes forfriskende" test fra en eller to forretninger.
Det skal lige siges at det ønsker jeg ikke på nogen måde, hifi4all er et glimrende sted for mig at eksponere og reklamere, men der er altså også en hvis risiko og for tiden er jeg ikke den eneste der overvejer om den er ved at blive for stor.
Blot lige en anden vinkel end "fald dog ned, det går nok" fra en der til tider har svært ved at holde mund når han måske burde.
Med venlig hilsen |
|
|
Jeg troede egentlig ikke at jeg nogensinde skulle blive 100% enig, i sådant et langt indlæg fra dig, Holmbye - men... jeg er 100% enig.  Jeg vil lige gentage en af de gode sætninger: "Det gør at flere i brancen bliver meget betænkelige ved at sende produkter til test !!!" her rammer du plet !
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære venner. Træk vejret dybt og læs så hvad jeg skriver! Bruno og Kenneth, de absolutte hovedkræfter bag siden, har forladt projektet (al respekt for det) efter fem år og nu sker der en masse nyt internt såvel som eksternt på siden. Vi har endnu ikke holdt et fælles redaktionelt møde, hvilket vi selvfølgelig vil gøre i nærmeste fremtid. Det er en del af grunden for at redaktionen nok ikke har svar på så mange spørgsmål som det kunne ønskes. At redaktionen ikke har et svar klar på tiltale i denne tråd skyldes at tråden er startet kl 13 i dag og at det er fredag aften. Det her er ulønnet, frivilligt arbejde - vi er ikke superjournalister på 24-timers vagter. Nu begynder folk så at gisne om det manglende svar fra redaktionen! Det er helt overdrevet efter min mening. Jeg synes personligt det er dejligt at en hær af brugere har høje forventninger til siden, og dette vil vi prøve at indfri efter bedste evner, men helt ærligt: Klap nu lige hesten! Fordi man mener at den seneste anmeldelse ikke er lige så god som den forrige (hvilket slet ikke er min mening) betyder det ikke at det generelle niveau fra den ene dag til den anden er faldet drastisk og at siden synger på sidste vers. Det er da ærligt talt det værste sludder jeg længe har hørt. Kan i ikke godt se at det hele er ude af proportioner?? Som skrevet SÅ mange gange før: Hvis i vil debattere, ja så gør det dog, men i en ordentlig tone, hvor man går efter bolden og ikke manden (som der heldigvis også er mange der forstår at gøre). Hvis indgreb mod forkert debatkultur ses som et indgreb mod en af de vigtigste forudsætninger for det danske samfund (ja, i har gættet rigtigt, det er den nok så omdiskuterede ytringsfrihed) så vil jeg vove at påstå at man har misforstået noget fundamentalt! Som de fleste vel efterhånden må være klar over så er der ytringsfrihed under ansvar, og det medfører at man kort sagt skal opføre sig ordentligt, ellers vil man få sine indlæg fjernet. Det kan da umuligt være så svært at forstå! Som Bjarke skrev: Vi lægger ikke spalteplads til personhetz, så simpelt er det. Tænk over hvor grænsen går! Jeg håber alle fremover vil deltage i en frugtbar og inspirerende debat om hifi på Hifi4all. God weekend
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Følgende er skrevet UDEN at læse de forgange 7 sider (det er alligevel den sædvanlige køre) :
Mikkel Gige har skrevet en artikel. Om man synes den rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller at den giver indtryk af Mikkel Gige værende skizofren, er for mig hip som hap..
Læs artiklen og kom videre.
Jeg kan i skrivende stund se, at Spencer har skrevet: "skribenter hænger ikke på træerne, men det gør nye medlemmer".
Hvem siger at man skal være skribent på Hifi4all.dk for at komme med en offentlig tilgængelig anmeldelse? En anmeldelse kan skrives af enhver der er gratis bruger, af dette site, og lægges omkostningsfrit ud på dette site, tilgængelig for alle med internetadgang. Af denne grund mener jeg, at de der mener, at de kan gøre det bedre (er der med garanti), skriver en artikel om samme produkt (det kan vel lånes hos en forretning) og lægger denne ud på dette site som en brugeranmeldelse.
Så er det op til hvert enkelt individ at bedømme, om denne fremtidige artikel, rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller giver anledning til at forfatteren skulle være skizofren...
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Følgende er skrevet UDEN at læse de forgange 7 sider (det er alligevel den sædvanlige køre) :
Mikkel Gige har skrevet en artikel. Om man synes den rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller at den giver indtryk af Mikkel Gige værende skizofren, er for mig hip som hap..
Jeg kan i skrivende stund se, at Spencer har skrevet: "skribenter hænger ikke på træerne, men det gør nye medlemmer".
Hvem siger at man skal være skribent på Hifi4all.dk for at komme med en offentlig tilgængelig anmeldelse? En anmeldelse kan skrives af enhver der er gratis bruger, af dette site, og lægges omkostningsfrit ud på dette site, tilgængelig for alle med internetadgang. Af denne grund mener jeg, at de der mener, at de kan gøre det bedre (er der med garanti), skriver en artikel om samme produkt (det kan vel lånes hos en forretning) og lægger denne ud på dette site som en brugeranmeldelse.
Så er det op til hvert enkelt individ at bedømme, om denne fremtidige artikel, rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller giver anledning til at forfatteren skulle være skizofren...
Nosferatu |
|
|
Du har ikke læst de foregående 7 sider ? Har du læst kabeltesten ? Det vil jeg gerne vide, inden jeg kommenterer dit indlæg (håber det er ok).
|
| Til top |
|
| |
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Holmbye skrev:
|
Hej,
Der er flere der skriver at det bare er en enkelt test, hvad kan den betyde ?, manden er jo blot begejstret, forfriskende anderledes osv.
Altså er det både for os brancemedlemmer (ja det er absolut ikke kun mig der er meget betænkelig ved den test) og for brugerne, ret vigtigt at vide om det er den fortsatte linie.
Med venlig hilsen
|
|
|
Jeg troede egentlig ikke at jeg nogensinde skulle blive 100% enig, i sådant et langt indlæg fra dig, Holmbye - men... jeg er 100% enig. 
Jeg vil lige gentage en af de gode sætninger: "Det gør at flere i brancen bliver meget betænkelige ved at sende produkter til test !!!" her rammer du plet !  |
|
|
Hej Spencer,
Nej det er godt nok helt utroligt, jeg sidder her og smiler 
Men det får vi nok rettet op på en anden dag, naturligvis i venskablig humorristisk tone
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
|
Nosferatu |
|
|
Du har ikke læst de foregående 7 sider ? Har du læst kabeltesten ?
Det vil jeg gerne vide, inden jeg kommenterer dit indlæg (håber det er ok).
|
|
|
Ja det har jeg.. Giv mig så en lussing 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Nosferatu
|
|
|
Det var da en herlig konklussion du kunne komme med når du slet ikke har fulgt tråden. Gid jeg som dig kunne drage substansen blot ved at kigge 2ns på tråden og så poste de vise sten.
HVIS du havde læst tråden vil du opdage at overskriften nok er en "anelse" skarpt valgt, men det som undrer de fleste er måden at et redaktionelt medlem fremføre selve testen (læs den!) og hans indlæg her i tråden om at komme videre og holde sig fra at svare på indlæg på arrogant vis.
Dette er ikke en tone vi har for vane at blive mødt med...
Er der nogen, som har noget at indsige imod mine indlæg så kom ud af busken.
Jeg står ved alt jeg har sagt. Og ville sige det samme face-2-face....
Mvh (og ikke for at give dig en lussing)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
|
Nosferatu |
|
|
Du har ikke læst de foregående 7 sider ? Har du læst kabeltesten ?
Det vil jeg gerne vide, inden jeg kommenterer dit indlæg (håber det er ok).
|
|
|
Ja det har jeg.. Giv mig så en lussing 
Nosferatu |
|
|
Syntes du at det er en objektiv og god anmeldelse, der skaber respekt og seriøsitet om sitet ? Problemet er, som Holmbye understreger, nok snarere om importører og forhandlere tør sende ting til test, efter dette. Ikke så meget om et medlem eller to, stryger fra sitet, og går andetsteds.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
tarup 13 skrev:
Soersch skrev:
Mikkel Gige skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Hej soersch
Det er rart at se et positivt indlæg, her i den latterlige tråd. (bortset fra kommentaren om metaldomer) Selvfølgelig skal Mikkel ikke tage sit tøj og gå hvem har bedt om det?, hififolk er nogen gange latterlige. og nu er jeg snart træt af at folk skriver med spedehagl om latterlige personer, som bekriger Mikkel! Det er ufattelig trættende...! Har jeg skrevet om personer der er latterlige?
Generelt om alle der synes det er synd for Mikkel....Vær dog endelig specifik og skriv, hvem der er latterlige - alt andet er latterligt! Det er latterligt, at tro jeg syntes nogen er latterlige, men tråden er sgu lidt ude på overdrevet, når en kabeltest kan afstedkomme sådan et tudekor.
vh. Henrik
|
|
|
|
|
|
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|