Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 17:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Synger Hifi4all på sidste vers? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Holmbye skrev:
Nej det er godt nok helt utroligt, jeg sidder her og smiler

Ja, du skal nok på skadestuen, for at få det smil fjernet igen.  
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Holmbye skrev:

Spencer, den positive ånd du har tilført sitet her, er helt forandret på grund af en kabeltest

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
ppp_dk skrev:
tarup 13 skrev:
Soersch skrev:
Mikkel Gige skrev:

Drenge, jeg er en helt almindelig familiefar, som - ligesom jer - synes at hifi er noget at det mest fascinerende der findes. Jeg er blot gået et skridt videre, og får en masse udstyr på besøg, som jeg beskriver efter bedste formåen for andre. Jeg synes selv at jeg gør det rigtig godt. Jeg forholder mig åben og neutral til ethvert produkt som krydser min vej. Og forsøger at beskrive det på en farverig og levende måde. Og jo, jeg lader mig også begejstre af de produkter som er anderledes. Jeg er kun et menneske og ikke en maskine.

Kald mig blot arrogant, men jeg ændrer ikke min skrivestil for at behage andre. Jeg forholder mig tro til min egen stil. Jeg får ingen penge for at gøre det her, så at blive dikteret en måde at gøre tingene på, holder ikke. Jeg gør primært dette for min egen skyld, fordi det giver mulighed for at prøve alt det nye grej, samt at dele mine oplevelser med andre.

Så vil I ikke prøve at forholde jer til dette.

Behold din skrivestil og skriv flere anmeldelser. Med tiden lærer vi dine præferencer at kende. Jeg er ofte uenig med anmeldere og bliver det givetvis også med dig. Men det er jo det der er hele fidusen med anmeldelser. Selv med Karnov eller svagstømsregulativet i hånden er det svært at være objektiv. Lad ikke HiFi blive en dogmatisk religion, men lad alle have deres tro i fred (også dem der tror på metaldomer, he he  )

Hej soersch

Det er rart at se et positivt indlæg, her i den latterlige tråd. (bortset fra kommentaren om metaldomer) Selvfølgelig skal Mikkel ikke tage sit tøj og gå hvem har bedt om det?, hififolk er nogen gange latterlige.  og nu er jeg snart træt af at folk skriver med spedehagl om latterlige personer, som bekriger Mikkel! Det er ufattelig trættende...! Har jeg skrevet om personer der er latterlige? JA! Du har netop skrevet at "hififolk er nogen gange latterlige. "...

Generelt om alle der synes det er synd for Mikkel....Vær dog endelig specifik og skriv, hvem der er latterlige - alt andet er latterligt! Det er latterligt, at tro jeg syntes nogen er latterlige, men tråden er sgu lidt ude på overdrevet, når en kabeltest kan afstedkomme sådan et tudekor. Dem som tuder bedes spise en Tudekiks...

vh. Henrik

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Ta' en beskøjt istedet. Godnat.

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Knud98 skrev:
Nilau skrev:
Knud98 skrev:

Citér:
Hej Knud, tak for prædiken, men hvem flæber og hvem har på arrogantisk vis bedt os om at komme videre og undlade at svare på indlæg?

...

...

Det interessante spørgsmål er for mig derfor: Var anmeldelsen godkendt af Redaktøren og Admin?

I visse tilfælde giver det ingen mening at forsøge at gendrive nonsens. Det kunne også være, at redaktionen undlader at svare fordi de måske ikke mener de skal eller bør. At du finder det arrogant, står for egen regning.

Forum er et fællesskab af meninger og erfaringsudvekslinger, og ja - til tider også mere eller mindre meningsfulde ytringer om dette eller hint. Her har brugerne et vist råderum. Men ikke - og det gælder også den virkelige verden - ret til at sige alt hvad der passer os uden sanktioner af en eller anden art. I den virtuelle verden, er det Admins der bestemmer - i den virkelige verden, er det domstolene.

Om Redaktion eller Admin - eller begge i skøn forening - har godkendt artiklen rager for så vidt hverken dig eller mig. De har et medie som de råder over, og de skal for så vidt ikke stå til regnskab over for andre end dem selv. At flere - og her taler vi jo ikke ligefrem om majoriteten af brugere, men nærmere et lille bitte mindretal - finder den meget omtalte anmeldelse useriøs og hvad der ellers er hæftet på at mere eller mindre fine tillægsord, er vel ikke kimen til Hifi4alls dommedag?

Skulle redaktionen have lagt en linie, er de heller ikke forpligtet til at offentliggøre denne. Lidt hemmeligheder, har de grundet konkurrence lov at have, skulle jeg nok mene.

Amen

Rettet

Du tager helt klart førsteprisen for himmelråbende nonsens!

Har du moderatordrømme?

Niels

Du forventer forhåbentligt ikke et modspil af samme kaliber, for så må jeg skuffe dig!

Rolig! Jeg forventer absolut ingenting. Hvilken kaliber taler vi om?

Nu jeg alligevel er hér, har jeg lige et spørgsmål til dette, som du skrev tidligere:

"Om Redaktion eller Admin - eller begge i skøn forening - har godkendt artiklen rager for så vidt hverken dig eller mig. De har et medie som de råder over, og de skal for så vidt ikke stå til regnskab over for andre end dem selv".

Kunne du godt tænke dig at komme med i redaktionen?

De bedste sommerhilsner

fra

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Ta' en beskøjt istedet. Godnat.
Godnat og sov godt!
Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 August 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:

Følgende er skrevet UDEN at læse de forgange 7 sider (det er alligevel den sædvanlige køre) :

Mikkel Gige har skrevet en artikel. Om man synes den rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller at den giver indtryk af Mikkel Gige værende skizofren, er for mig hip som hap..

Læs artiklen og kom videre.

Jeg kan i skrivende stund se, at Spencer har skrevet: "skribenter hænger ikke på træerne, men det gør nye medlemmer".

Hvem siger at man skal være skribent på Hifi4all.dk for at komme med en offentlig tilgængelig anmeldelse? En anmeldelse kan skrives af enhver der er gratis bruger, af dette site, og lægges omkostningsfrit ud på dette site, tilgængelig for alle med internetadgang. Af denne grund mener jeg, at de der mener, at de kan gøre det bedre (er der med garanti), skriver en artikel om samme produkt (det kan vel lånes hos en forretning) og lægger denne ud på dette site som en brugeranmeldelse.

Så er det op til hvert enkelt individ at bedømme, om denne fremtidige artikel, rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller giver anledning til at forfatteren skulle være skizofren...

Nosferatu

Du har ikke læst de foregående 7 sider ?
Har du læst kabeltesten ?

Det vil jeg gerne vide, inden jeg kommenterer dit indlæg (håber det er ok).

Ja det har jeg.. Giv mig så en lussing

Nosferatu

Syntes du at det er en objektiv og god anmeldelse, der skaber respekt og seriøsitet om sitet ?
Problemet er, som Holmbye understreger, nok snarere om importører og forhandlere tør sende ting til test, efter dette.

Ikke så meget om et medlem eller to, stryger fra sitet, og går andetsteds.

1. adjektiv: objektiv. Når jeg læser en test, eller alt andet for den sags skyld, forventer jeg ikke at den er objektiv. Ville egentlig komme med en dybere forklaring, men nøjes blot med at spørge dig: Hvornår er en test objektiv?

2. adjektiv: god. Opfattelsen god er vel subjektiv. Igen: Hvad er godt?

3. adjektiv: respekt. Hvordan kan en test skabe respekt? Er ikke helt sikker, men jeg går ud fra at du mener gennem seriøsitet?

4. adjektiv: seriøs. Siden du spørger om jeg finder testen seriøs, går jeg udfra at du mener den ikke er seriøs? Er dette fordi Mikke Gige ikke har den samme opfattelse af de testede produkter som dig? ( Leger vist med ilden her ). Omvendt kan jeg også spørge? Hvad for dig til at mene at, denne test er useriøs?

Nosferatu

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 12 August 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Spencer skrev:
Holmbye skrev:

Spencer, den positive ånd du har tilført sitet her, er helt forandret på grund af en kabeltest

Sitet er under et skift, og jeg tror ikke at de nye ideer og retningslinier er luftet for redaktionen endnu.
Vi er nok i et ingenmandsland lige i øjeblikket.

Men hvis importører og forhandlere trækker følehornene til sig, er det lidt kritisk om sitet kan bestå. Derfor haster det vist lidt, med at få lagt nogle linier klar.

Men jeg har da været glad for sitet hidtil, og håber at det klarer sig videre.
Om jeg så vil bruge forum lige så meget, er så det.
Køb/salg sektionen har været mit faste holdepunkt, og jeg vil næppe forlade sitet helt og aldeles.

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Stop skriverriet.

nu har jeg læst denne tråd helt fra starten og jeg bliver jo aldrig færdig. når jeg når til den som jeg tror er den sidste side er der lige dukket en side mere op. Men hva faen. ska jo også have noget at give mig til.

Men vil da lige give min mening om kabeltesten: Den er fandme god... Mikkel Gige det har du gjordet godt.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 12 August 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:

Følgende er skrevet UDEN at læse de forgange 7 sider (det er alligevel den sædvanlige køre) :

Mikkel Gige har skrevet en artikel. Om man synes den rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller at den giver indtryk af Mikkel Gige værende skizofren, er for mig hip som hap..

Jeg kan i skrivende stund se, at Spencer har skrevet: "skribenter hænger ikke på træerne, men det gør nye medlemmer".

Hvem siger at man skal være skribent på Hifi4all.dk for at komme med en offentlig tilgængelig anmeldelse? En anmeldelse kan skrives af enhver der er gratis bruger, af dette site, og lægges omkostningsfrit ud på dette site, tilgængelig for alle med internetadgang. Af denne grund mener jeg, at de der mener, at de kan gøre det bedre (er der med garanti), skriver en artikel om samme produkt (det kan vel lånes hos en forretning) og lægger denne ud på dette site som en brugeranmeldelse.

Så er det op til hvert enkelt individ at bedømme, om denne fremtidige artikel, rammer hovedet på sømmet, er for dårlig til at tørre røv med eller giver anledning til at forfatteren skulle være skizofren...

Nosferatu

Nosferatu

Syntes du at det er en objektiv og god anmeldelse, der skaber respekt og seriøsitet om sitet ?
Problemet er, som Holmbye understreger, nok snarere om importører og forhandlere tør sende ting til test, efter dette.

1. adjektiv: objektiv. Når jeg læser en test, eller alt andet for den sags skyld, forventer jeg ikke at den er objektiv. Ville egentlig komme med en dybere forklaring, men nøjes blot med at spørge dig: Hvornår er en test objektiv?

3. adjektiv: respekt. Hvordan kan en test skabe respekt? Er ikke helt sikker, men jeg går ud fra at du mener gennem seriøsitet?

4. adjektiv: seriøs. Siden du spørger om jeg finder testen seriøs, går jeg udfra at du mener den ikke er seriøs? Er dette fordi Mikke Gige ikke har den samme opfattelse af de testede produkter som dig? ( Leger vist med ilden her ). Omvendt kan jeg også spørge? Hvad for dig til at mene at, denne test er useriøs?

Nosferatu

Jeg ser at du ikke vil tage stilling til om testen er god eller ej, og stiller i stedet modspørgsmål.
Det giver mig en grum mistanke om at du ikke har læst den grundigt igennem, men måske kun skimmet den hurtigt.

Læs den grundigt, og sig om du finder den repræsentativ for den journalistiske kvalitet som sitet hidtil har stået for ?

Og svar nu, i stedet for at stille modspørgsmål.

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:

Rolig! Jeg forventer absolut ingenting. Hvilken kaliber taler vi om?

Nu jeg alligevel er hér, har jeg lige et spørgsmål til dette, som du skrev tidligere:

"Om Redaktion eller Admin - eller begge i skøn forening - har godkendt artiklen rager for så vidt hverken dig eller mig. De har et medie som de råder over, og de skal for så vidt ikke stå til regnskab over for andre end dem selv".

Kunne du godt tænke dig at komme med i redaktionen?

De bedste sommerhilsner

fra

Niels L.

Omkring Kaliber - ikke en prangende af slagsen

Omkring medlem af redaktion - hvorfor spørger du?

Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:

Nosferatu

Nosferatu

Nosferatu

Jeg ser at du ikke vil tage stilling til om testen er god eller ej, og stiller i stedet modspørgsmål.
Det giver mig en grum mistanke om at du ikke har læst den grundigt igennem, men måske kun skimmet den hurtigt.

Læs den grundigt, og sig om du finder den repræsentativ for den journalistiske kvalitet som sitet hidtil har stået for ?

Og svar nu, i stedet for at stille modspørgsmål.

Hvorfor i al verden skulle jeg ikke have læst testen?

Okay, mine svar.

Synes jeg testen er:

objektiv? Jeg kan ærligt ikke svare på dette spørgsmål, for hvad er objektivt? Hvis du fortæller mig dette, kan jeg svare dig.

god? Nej. Testen har nogle helt banale fejl. Den "bedste" er der hvor han i en parantes skriver at det han skrev tidligere ikke rigtig var sandt, og så alligevel... Jeg blev nød til at trække på smilebåndet. Det andet er det sproglige. Den måde han dumper at det positive først og så lige på de sidste to linier skriver at "så godt er det nu heller ikke". Igen, smilebåndet..

respekt? Denne kan jeg så slet ikke følge dig i. En test der skaber respekt? Over for hvem/hvad?

seriøs? Grundet testens tidligere beskrevet mangler, mister den sin, i mine øjne, troværdighed. Et af kravene til at blive skribent på dette site er alderen på min. 20 år. Dette er forresten grunden til at jeg ikke har meldt mig.. Med dette faktum og manglerne i baghovedet, virker testen i mine øjne useriøs. Han fik nogle kabler, gad ikke, skrev bare noget. Min mening.

Så generelt, holder testen niveauet, samlignet med de hidtidige tests? For mit vedkommende, nej. Jeg synes de andre, som jeg har læst, virker mere gennemførte.

Nu har jeg svaret; din tur .

Nosferatu

redfox
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at "testen" var elendig, den sagde ikke ret meget og i en totalt overdrevet ekstrablads-lign. sprogbrug. Pyt med det, man skal lære medens man lever, og jeg ser frem til en anden kabeltest en anden gang. Hvis nu vi alle inkl. skribenterne o.a. kunne holde os til en rimelig sprogbrug, så ville budskabets lidt finere detaljer komme bedre frem, og alle ville tage en sådan "test" lidt mere seriøst. Både tilhængere og afstandstagere. Hvis man som bruger på sitet her er vant til en høj standard, så giv nogle konstruktive gode ideer til forbedringer. Det virker næsten med garanti bedre end denne evindelige række af indlæg. Jeg køber nok ikke de i testen nævnte kabler på baggrund af hans udtalelser, men måske gør det mig nysgerrig, og jeg får lyst til at eksperimentere endnu en gang med kabler - ligesom så mange andre.
Selvfølgelig er der da nogle generelt gode ideer for hvordan man udformer en sådan test, og en anmeldelse for den dags skyld. Men lad nu lige manden få ordet i sin magt. Ting tager tid, og vi skal nok møde bedre skriblerier fra hans hånd senere. Endelig vil jeg nævne, at hvis en producent har et ønske om at få skrevet om sit produkt, så tror jeg ikke at denne oprindelige "test" afholder vedkommende fra at lægge et eksemplar af varen frem til anmeldelse eller test.
M.v.h.
RedFox.
Til top Vis redfox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af redfox

slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

jeg tror mikkel har fået sin bekomst!

hifi4all består nok,de ansvarlige har givet respons trods modvind - og tråden er åben endnu..

hvem forlanger mere?

slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

Uha... Bekymret for fremtiden...

Hør nu her... Der er i bund og grund de samme velkendte personer som står bag siden, så det er en meget dårlig undskylning...

Det er jo så decideret forkert, der er kommet nye ejere, der er kommet nye skribenter/moderatorer bl.a jdg1, Fournais og Mikkel Gige, så den holder ikke en meter.

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Sendt: 12 August 2006 kl. 02:13 | IP-adresse registreret  

fournais. ik helt fair at feje alt kritik vaek pga en overskrift der er noget malplaceret.

mit kendskab til folkene bag hifi4all er yderst positivit. givet kun to jeg kender bare nogenlunde privat.

som saa mange andre finder jeg testen saa grundleaggende forkert at jeg simpelthen ikke forstaar hvorfor i har lagt den frem.

hvis i nu feks tager jeres artikler, hvor der er en del om kabler, hvordan man sammensaetter et anlaeg osv, har jeg saa spildt min tid ved at laese dem ? spildt mine penge ved at koebe efter raad fra jer, for nu skriver et redaktionelt medlem pludselig nogle sandheder, om at det er et psyklogisk fakta at jeg snyder mig selv ? hvilket jo er i direkte modstrd med alle artikler og tests i ellers har.

hvis i vil  have anmeldelser der modsiger hinanden saa skaber i ogsaa intern konkurrence.

i kan vrkelig ikke hve flere anmeldere hvor den ene mener der ikke er forskel paa kabler og andre mener det modsatte.

ogsaa i forhold til producenter giver dette et problem. naevn en kabelproducent der vil lade Gige udfoerer en test fremover ?

sami, maa nok hellere naevne for dig at jeg pt sidder paa et engelsk tastatur

Dolce
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Sendt: 12 August 2006 kl. 07:02 | IP-adresse registreret  

Godmorgen!
Nødder

Ja, se det var jo interessant sådan en lang tråd og heftig debat der lå og ulmede bag linierne...
Det er mig der startede denne tråd - dog ikke denne debat, vil jeg godt poientere - fordi jeg følte, at det sidste ord ikke var sagt i sagen.
Den antagelse må jo siges at være bekræftet med herværende tråd.

Overskriften ER velvalgt, den spejler linien af såkaldt "kunstnerisk frihed"(eneste argument vi endnu har set fremført fra højeste admin til
forklaring af den bemærkelsesværdigeværdige test) Det i min bog et redaktionelt argumentationsniveau der er at ligne med det niveau som man
lægger i forsvar af egen eksistensberettigelse med slogans som: "Find dig i hvad som helst eller find dig i ......" Så får i sg´u også overskrifter på
jeres forside, der passe til indholdet - "Velkommen på forsiden!"

Et andet af jeres argumenter til forsvar for den nye linie, er at man har "ytringsfrihed under ansvar" og "skal opføre sig ordentligt"
Nu er det så, at en gammel humanist og samfundsrevser, begynder at se rødt, og så varer det altså ikke længe før jeg også kaster med rød
maling...fordi lavt niveau bør markeres - og helst med rødt - så det ikke går hen og bliver fællesnævner og offentlig menning.

Duk dig f(j)og - der er rød maling i min vandpistol...og der er MEGET mere hvor det kom fra!

I håb om et fremtidigt side og forum, som hverken skyder over eller under målet.

KH Dolce

PS: At tage til genmæle over for al den himmelråbende nonsens som der i tråden er fyret af, og hvor en del også retter sig mod min egen
person, ligger udenfor og under min værdighed. Der er ingen grund til at kaste rød maling på og gøre folk synlige, som selv sidder og fedter med
fingermaling og tværer sig selv i ansigtet. Sådan noget lader man blot forbigå i pinlig tavshed.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Status: Online
Sendt: 12 August 2006 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

Hvis I ikke kan lide den test manden har lavet, så lav dog jeres ejen !
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

moller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Sendt: 12 August 2006 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

har nu endnu en gang læst denne tråd igennem,kan se at der snart kommer 5-6 skribenter på Hifi4all,der er i hvert fald en håndfuld der cykler rundt  i cirkler om og om igen, og de må garanteret have  de vise "hvordan man skriver en test" sten.

Mikkel Keep up the good Work...... 

Til top Vis moller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af moller

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 12 August 2006 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Holmbye skrev:

Normalt når man tester holder man de testede emner op imod hinanden, evt. kan andre godt kendte referencer nævnes, men at rose noget så det lyder som om man ser "voksenfilm" og konkludere at det er verdens bedste, det duer ikke.

Det gør at flere i brancen bliver meget betænkelige ved at sende produkter til test !!!

Der ramte du hovedet på sømmet ! Problemet er ikke personen Hr. Gige, men hans sprogbrug og i særdeleshed brug af de dyre floskler så der ikke er mere tilbage at give af......det bliver umådeligt vanskeligt at være objektiv i næste test når alt krudtet er fyret af i et megabrag på nogle mellemklasse kabler (vi skal her ikke ind på dyre kontra billige kabler !)

Omvendt syntes jeg også at nu bør kritikken forstumme - jeg tror han har opfattet pointen og lad os nu se et par test mere fra Hr. Gige . Vi har vist alle givet vores besyv med, nogle pænere end andre (mig selv incl. ), men lad os nu se fremad og lad den nye redaktion finde dens egne ben at stå på og så kan brugerne jo selv bestemme om de vil læse anmeldelserne og være en del af h4all i fremtiden     

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes