Emne: Test af CD3 ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sæ' følig er der da det. Det lærer du sikkert også engang  __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Rytmik skrev:
|
Hej Henrik
tarup 13 skrev:
Rytmik skrev:
|
Hej
tarup 13 skrev:
|
Med fare for at "rockforlife" (fra hifi-musik) igen kalder mig en padde, kan jeg hermed oplyse, at jeg nu har talt med 2 entusiaster i Mobydisc, og en på PM, der giver mig ret i at CD3, mangler dynamik i bunden. Jeg tror ikke på at de står og lyver mig op i ansigtet.
vh. Henrik
|
|
|
Nej, hvem søren kunne da drømme om at lyve dig op i ansigtet! 
Mvh.
|
|
|
ØØØØhhh, hvad mener du. Det er helt tilladt ikke at komme med kommentarer.
Jeg tror du selv vil være glad, for at jeg lader dig debattere, med andre uden at komme med så noget ****.
vh.
|
|
|
Lad nu vær´ med at være så selvhøjtidelig. Selvhøjtidelig, er det sidste jeg vil kalde mig. Jamen det var så hvad jeg valgte at kalde dig
Kan du ikke høre dig selv sige: " Jeg tror ikke på, at de står og lyver mig op i ansigtet" Hvis du har kommet med indlæg, der er mange der er uenige i, ville du så ikke være glad, for at blive bekræftet i din mening. Det er sgu' rart, der er andre der har ørene skruet på, lidt som jeg. Ja, nu har jeg jo så aldrig set dig! Så jeg ved ikke hvordan dine ører er skruet på?
Henrik - du må da selv kunne argumentere for din mening!!! Det har jeg vist gjort ret meget. Ja, måske i andre indlæg.
Jeg mangler lidt, at du med egne ord forklarer hvad du hører med dine ører - okay! Har du nogensinde set mig lave, meterlange indlæg, som der er andre der gør. (Ingen nævnt) Nej, Men kan du da det? (nej, du har jo ikke skrevet noget navn)
Jeg forstår ikke din fortolkning af dynamik? Vil du forklare? (Vi er i Vassagoshoppen) En cdplade som jeg kender meget godt, kommer på CD3, 5min lytning, derefter kommer der en LP den samme på (VPI M. 10x5 og dv75) Pludselig kommer der dynamik, og power i hele frekvensspektret, men især i det nedre. Derefter sætter vi samme cd på en Krell cd, og lytter til Mahler og noget Krellgear. OK der er mere naturtro liv og dynamik, men det er nok højttalerene. Da samme lp, som vi lige har hørt på cd, kommer på en VPI DV dyreste pu og dv 200, er der næsten ingen forskel på dynamikken. Nej for Krell cd'een spiller materialet så dynamisk, som det er. I mine ører lægger CD3 en begrænsning i dynamikken. Power i hele frekvensspektret??? Hvad er det så lige det dækker over i din terminologi?
Er det i virkeligheden niveu du mangler i basområdet på cd3? Læs ovenstående. Undskyld, jeg blev ikke ret meget klogere! Men - dog lidt 
Og hvilken slags musik hører du egentlig? Omtalte cd er David Roth, Pearl Diver, den aflsører. Ellers er Sahra K Watherfalls, NHØP, Blodhound gang, Beethoven, Dire straits, OMA. blandt det jeg hører.
Hvad står de der **** for? l**t Nåh...l-i-f-t, sådan en kender jeg da godt!
Mvh. . Og læg lige mærke til de smileys. De betyder at du ikke skal blive så fornærmet. Det er jo kun en lille hyggelig hobby...Som vi ikke bruger så mange penge på. 
vh Henrik |
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Jeg tror ikke på, at de står og lyver mig op i ansigtet" Citat, tarup 13.
Nu er at lyve jo så meget sagt, men man skal ikke altid tro 100 % på det man bliver fortalt.
Jeg kan mindes at du har haft nogle GamuT L3 som du var rigtig glad for. Så skulle der ske noget, og du købte et sæt Vienna Mahler. Du gjorde meget opmærksom på at de spillede meget bedre end dine gamle GamuT, og dette grundet der sad dyrre og bedre enheder i dine nye Vienna.
Men det viste sig jo at det ikke helt forholder sig sådan i virkeligheden, da blandt andet diskanten i GamuT L3 er en Scan Speak R2904/7000xx ringradiator (den dyreste og bedste) og diskanten i Mahler er en D2904/9300xx, den biligste og dårligste 1" dome fra SS.
Lige siden det gik op for dig, at din nye højttalere ikke indeholder bedre stumper end dine gamle, har du været "sur" på GamuT.
Hvorfor det?
At sige det ikke kan spille musik, er da noget usagligt. Jeg tror ikke der findes et bedre anmeldt produkt end en D200, og det er altså ikke uden grund. Fraværet af parallel koblede udgangs bolcher, giver den en frihed i toppen som ganske simpelt ikke findes i andre forstærkere i den effektklasse, uanset om der står Krell, Mark Levinson eller andet på kassen. Og måden strømforsyningen er koblet sammen på, og de anvendte stumper, gør netop at den kan spille bas...
Det er meget mærkeligt at folk kan høre så forskelligt.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Nu er at lyve jo så meget sagt, men man skal ikke altid tro 100 % på det man bliver fortalt.
Jeg kan mindes at du har haft nogle GamuT L3 som du var rigtig glad for. Det er nok også en af verdens bedste standerhøjttalere. Så skulle der ske noget, og du købte et sæt Vienna Mahler. Ja jeg er en dreng på ca. 8 år. Du gjorde meget opmærksom på at de spillede meget bedre end dine gamle GamuT, og dette grundet der sad dyrre og bedre enheder i dine nye Vienna. Har du hørt Mahler i et rum på ca. 80 m2, sammenlignet med L3. Jeg lover dig for at Mahler styrer.
Men det viste sig jo at det ikke helt forholder sig sådan i virkeligheden, da blandt andet diskanten i GamuT L3 er en Scan Speak R2904/7000xx ringradiator (den dyreste og bedste) og diskanten i Mahler er en D2904/9300xx, den biligste og dårligste 1" dome fra SS. Det er synd for dig, hvis du ikke ved, at VA har været med til at lave forbedringer på D2904.
Lige siden det gik op for dig, at din nye højttalere ikke indeholder bedre stumper end dine gamle, har du været "sur" på GamuT. Jeg er og har aldrig været sur på GamuT, hvor har du det fra???
Hvorfor det?
At sige det ikke kan spille musik, er da noget usagligt. Jeg tror ikke der findes et bedre anmeldt produkt end en D200, og det er altså ikke uden grund. Fraværet af parallel koblede udgangs bolcher, giver den en frihed i toppen som ganske simpelt ikke findes i andre forstærkere i den effektklasse, uanset om der står Krell, Mark Levinson eller andet på kassen. Og måden strømforsyningen er koblet sammen på, og de anvendte stumper, gør netop at den kan spille bas...
Det er meget mærkeligt at folk kan høre så forskelligt. Har jeg skrevet at det ikke kan spille musik???, Tak for årets mest usaglige indlæg. 
Mvh Kim VH Henrik |
|
|
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten, så er tråden om CD3, hvorfor bringer du D200 ind her, tror du D200 er en cd'spille. Prøv at holde dig til emnet.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Jeg kan mindes at du har haft nogle GamuT L3 som du var rigtig glad for. Så skulle der ske noget, og du købte et sæt Vienna Mahler. Du gjorde meget opmærksom på at de spillede meget bedre end dine gamle GamuT, og dette grundet der sad dyrre og bedre enheder i dine nye Vienna.
Men det viste sig jo at det ikke helt forholder sig sådan i virkeligheden, da blandt andet diskanten i GamuT L3 er en Scan Speak R2904/7000xx ringradiator (den dyreste og bedste) og diskanten i Mahler er en D2904/9300xx, den biligste og dårligste 1" dome fra SS.
Lige siden det gik op for dig, at din nye højttalere ikke indeholder bedre stumper end dine gamle, har du været "sur" på GamuT.
Hvorfor det?
Mvh Kim
|
|
|
Nu skal det så siges at 9300 ikke er dårlig! den er måske ikke TOP modellen! mere og overgået af eks. 9700 og de nye ringradiatore samt andre nyere modeller på hvisse tekniske parametre.. men den er en respekteret og aldelse fremragende diskent!..
At der er kommet nyere modeller der gør nogle ting bedre gør den ikke ringere den har altid været god og er det stadig! og af den grund bruges og laves den stadig!
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Neeper skrev:
|
Hvorfor det?
Mvh Kim
|
|
|
Nu skal det så siges at 9300 ikke er dårlig! den er måske ikke TOP modellen! mere og overgået af eks. 9700 og de nye ringradiatore samt andre nyere modeller på hvisse tekniske parametre.. men den er en respekteret og aldelse fremragende diskent!..
At der er kommet nyere modeller der gør nogle ting bedre gør den ikke ringere den har altid været god og er det stadig! og af den grund bruges og laves den stadig!
mvh.
|
|
|
Hej Miju
Jeg har ikke hørt nogen mangel på microdetaljer, åbenhed eller perspektiv, på Mahler de har den mest "musikalske" diskant jeg har hørt. Og jeg har hørt mange.
vh.Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Hvorfor det?
Mvh Kim
|
|
|
ja, ærgeligt du ik havde nosser til at stå frem som gamut mand __________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe ja den var god Mightyfish...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Neeper skrev:
Jeg kan mindes at du har haft nogle GamuT L3 som du var rigtig glad for. Det er nok også en af verdens bedste standerhøjttalere. Så skulle der ske noget, og du købte et sæt Vienna Mahler. Ja jeg er en dreng på ca. 8 år. Du gjorde meget opmærksom på at de spillede meget bedre end dine gamle GamuT, og dette grundet der sad dyrre og bedre enheder i dine nye Vienna. Har du hørt Mahler i et rum på ca. 80 m2, sammenlignet med L3. Jeg lover dig for at Mahler styrer. |
|
|
|
|
|
L3 og Mahler kan vel ikke sammenlignes? Umiddelbart ville jeg ikke forvente at L3 kan spille 80 m2 op, ergo vil Mahler vinde hands-down.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
| Er der mon forskel på at ville have ret - og så at ville debattere? |
|
|
That's us in a nut-shell!! Det bedste vi kan sætte til grund for vores mening er vores oplevelser, og disse kan være noget så forskellige. Når vi så har dannet en mening er der ingen der skal forsøge at overbevise os om andet, for det vi har oplevet er den sandhed vi kender.
Sådan er det bare, og så må vi tage den yppe-kiv debat der kommer ud af det.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
miju skrev:
Neeper skrev:
|
Hvorfor det?
Mvh Kim
|
|
|
mvh.
|
|
|
Hej Miju
Jeg har ikke hørt nogen mangel på microdetaljer, åbenhed eller perspektiv, på Mahler de har den mest "musikalske" diskant jeg har hørt. Og jeg har hørt mange.
vh.Henrik
|
|
|
9300 giver sgu alle de micro detaljer der er! det er en god og lækker diskant..
9700 spiller lidt mere luftigt aller øverst oppe, og skarpskære detaljer lidt tydligere! men det er mege flueknæpperi!...
De nye 7000 & 7100 samt 6600 rækker en halv oktav højre på og er lidt mere frigjorte og luftige.. men atter flueknæpperi!.. 9300 & 9700 rækker til 25000 og 30000Hz. hvor de andre rækker til 40 - 50000 Hz. sooo what!! jeg kan ikek høre over 18 Khz. og har ikke SACD så der sker ik en skid over disse gode gamle diskanters frq. område ..
Jeg har sammenlignet disse med netop en 9700 og forskellene er bitte og ikke noget du vil bemærke med andet end SACD samt en direkte sammenligning A/B test med lynhurtig skift..
Husk de er alle ScanSpeak og deler samme grundliggende kvaliteter.
Ok.. de nye diskanter ER lidt mere åbene og detaljerede, men i dat daglige vil jeg mene med 16/44 mediet så mangler man ik noget i dagligdagen..
De bruges nu i alle nye super ht. af den grund at de er det nyeste og de er SACD forberedt (og eller what ever høj opløsning og frekvens rækkende format der nu skulle komme)
9300 er trods begrænsninger i forhold til de nye stadig i det vigtigste grundområde for en diskant, lækker, velopløst og musikalsk.
Den har været en super diskant og brugt af mange, og fordi der er kommet nyere modeller er den ikke blevet ringere af den grund.
Så at du ikke har hørt nogen mangler undre mig ikke...
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty fish: ja, ærgeligt du ik havde nosser til at stå frem som gamut mand
Milu: Hehe ja den var god Mightyfish...
Ej nu bliver jeg altså helt ked af det... Hvor er i bare hårde! 
Så vil jeg da lige sige, at der tidligere ikke var nogle krav om at man skulle registreres som branchemedlem... Mine meninger privat og professionelt er sådan set de samme, og jeg står ved de ting jeg tidligere har skrevet, omend de ikke altid har været lige diplomatiske.
Det er svært at holde tonen pæn, når måske 20 personer fortæller mig at jeg tager fejl, på trods af jeg ved jeg her ret. Og når det så gik op for folk at jeg havde ret, så var de sure på mig..!?
Og nu er jeg her helt officelt, modsat måske 75 % af de brachefolk der skriver herinde.
Der er helt utroligt mange branchefolk som skriver herinde privat... Faktisk har jeg nogle gange på fornemmelsen at det hovedsageligt er branchen som sidder og skriver herinde.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke rigtigt, at ingen husker lyd. Alle husker derimod lyd og alle har en idé om hvad god lyd er. Ingen er over eller under her, det er et spørgsmål om oppfattelse af lyd og idealer. Selvfølgelig skriver folk de har læst en test, vi er jo mange der har andet at lave end at sidde og høre på forskelligt grej der ofte er placeret milevidt fra hvor vi selv er. ANmeldere er som regel mennekser med anlæg for at kommunikere ders lytteoplevelser ud og logisk nok læses de af de mange som ikke selv har tid eller indplacering til selv at opsøge lyden. Man stoler på hinanden, når man kender "sin" skribent, men det tager jo tid at lure dem ud som duer og glemme alle de andre!  Hvis man satte alt man ku li og havde råd til op i samme rum, bar det ud og ind efter tur, så ville jeg kunne vælge det udstyr der var bedst til det rum den dag. Og som passede mit mood og den musiksmag jeg havde der på det tidspunkt. Pointen er det ville lette mit valg at jeg ikke skal fare fra den ene til den anden SHOP og høre på forskellige rum. 1 år efter har noget ændret sig og sådan er det.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg troede faktisk, det var et interessant emne, der kunne diskuteres på en ordentlig måde. Men der var jeg nok lidt optimistisk.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper, prøv at skrive om dine oplevelser med CD3, eller prøv at lade være med at skrive.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gutter,
Lad os lige vende tilbage til emnet og droppe person fnidderiet.
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er slet ikke ved at "ødelægge" en tråd. Det har fra den ganske start været svævende hvad tråden handlede om, du skriver selv i overskriften at det er om Test af CD3, men det du kommenterer særligt på er din oplevelse (!) af maskinens lyd. Ikke testen i sig selv.
De mange andre som er inde over beskæftiger sig med noget som ligger lige deromkring og så lidt til venstre og højre, denne tråd er som mange andre udsat for forskellige skribenter og de har deres særpræg af afsæt og vil noget forskelligt alle sammen. Og nogle vil bare hoppe op og ned og se om det ikke giver noget ballade.
Nu her til sidst, side 4 og 5, handler det tendentierende om hvad folk "oplever" ved lyd og så er tråden her.
Jeg mener ikke en tråd er afsporet fordi den bugter sig.
Selv er jeg afskåret fra at skrive direkte om hvad jeg synes den gør og ikke gør (CD3) fordi alle forventer jeg skriver positivt om den og så kan det jo være ligemeget.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
"at den malker den sidste dynamiske blodsdråbe, ud af kildematerialet" Der var min kommentar til testen, at det er jeg (og mange andre) uenig i. Det er da meget tydeligt hvad tråden handler om. Jeg ønsker ikke ballade, men en debat om CD3. Hvis du ikke skriver her i tråden feks. 1 uge, så skal du bare se snakken om CD3, og ikke personer. Ja Ja jeg ved godt du skriver til mig, at jeg ikke må være politi over for dig, det var bare et forslag 
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
| Neeper, prøv at skrive om dine oplevelser med CD3, eller prøv at lade være med at skrive. |
|
|
Okay Hr. korrekt...
At du ikke synes den er så dynamisk, kan jeg faktisk godt forstå. For hvad er dynamik? Er en Cerwin Vega dynamisk? Nej, det er den ikke, der er bare "smæk" på... Men det ændre ikke på at mange vil definere den lyd som dynamisk.
Lige når man går fra en anden CD afspiller over til CD3, kan den først godt lyde lidt udynamisk. Men hvis du lytter lidt videre, så vil du opdage at den er ekstremt transperant og fantastisk til at skabe rum og perspektiv. Så jo, dynamikken er der, du får den bare ikke smækket lige op i fjæset. Og denne egenskab er faktisk et kæmpe kvalitets tegn.
Men igen, det er jo smag og behag. Jeg er ikke i tvivl om at CD3 er helt fantastisk, jeg er bare ikke sikker på at du helt forstår den.
Det er jo en smags sag. Nogen er til brun sovs og kartofler, og andre foretrækker franske delikatesser. Dette skriver jeg ikke som en provokation, det mener jeg faktisk rent bogstaveligt.
Der er allerede mange rundt omkring i verden som har skiftet endog meget dyrere CD maskiner ud med CD3, fordi den er bedre.
Faktisk tror jeg ikke der findes CD maskiner på markedet som har et større dynamik område end en CD3. Konverteren er Burr Brown's bedste (PCM1792), med et dynamik område på 130 dB. Kombineret med Burr Brown's asynkrone upsampling opnår denne CD maskine et dynamik område som er noget større end det teoretisk mulige med CD formatets 16 bit.
Dette gør at den har langt lavere low level digital kvantiserings forvrængning end "normale" CD afspillere. Upsamplingen til 192 KHz sammen med PCM1792 gør at impuls responsen ikke "ringer" som f. eks din Krell gør.
Den har lavere forvrængning end alle andre CD maskiner på markedet, det er nok det du ikke kan li'.
Din Krell har en THD+N på 0.0079 %. GamuT CD3 har en THD+N på 0.0009 %. Det vil sige at din Krell forvrænger 9 gange mere end en GamuT.
Og igen, jeg skriver ikke det her for at provokere, men jeg er ret sikker på det den er denne impuls udtværing og høje forvrængning du foretrækker. Det samme gør sig gældende med dit højttalervalg.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|