| Forfatter |
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror jeg ville købe et nyt gulvtæppe til at tage de værste reflektioner. Og så få lakeret ridserne på Alfa'en. Og så hende der fra Singapore Airlines 
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
|
tror jeg ville købe et nyt gulvtæppe til at tage de værste reflektioner. Og så få lakeret ridserne på Alfa'en. Og så hende der fra Singapore Airlines 
Brok
|
|
|
Hvad med en butler til at skifte hjul hvis nu man punkterer?  
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Mik112 skrev:
Hehe Otto, Ja man må være om sig, må man. Sprut er da Absolut, sårn som jeg husker det, eller har jeg misset noget Ps. Hvudden lyder en tennissok?
svup...svup? Nå det minder mig om en 18" jeg engang lyttede til og at mine skal til vask.
|
|
|
Hvis du aldrig har prøvet at sætte højttalerkabler til en tennissok, så drikker du ikke nok sprut... (hvad siger du, er det ikke sådan man tweaker højttalere med sokker???)
|
|
|
He....Næh ikke endnu, men nu er det lang weekend for mig, så måske jeg kan blive ok svensker-stiv og gøre et seriøst forsøg omkring midnat , bare der ikke er for mange kramme-bamser i min sofa......det kan umuligøre forsøget. Men husk; jeg giver ikke op!
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Punkt 1: Indkøb af et meget stort gavekort til en skobutik... Når konen så er afsted med det...
Punkt 2: Bestille håndværkere til seriøs opgradering af "byggebioen"
Punkt 3: Tage tre uger ud af kalenderen, og rejse riget rundt, og lytte på og se udstyr inden jeg blæser hele formuen af på noget lækkert 
Musashi
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
musashi skrev:
|
Punkt 1: Indkøb af et meget stort gavekort til en skobutik... Når konen så er afsted med det...
Musashi
|
|
|
Det vil så sige at du aldrig ser hende igen   __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
musashi skrev:
|
Musashi
|
|
|
Det vil så sige at du aldrig ser hende igen  
|
|
|
Jow Jow hun kommer vel hjem efter et mere til en tæøjbutik...
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja så engang en hi-finordmandsnørd på tv som byggede sit hus omkring sit volsomt overdrevne hifianlæg  Det vil jeg sku også gerne prøve!!
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
musashi skrev:
Scatcat skrev:
musashi skrev:
|
Musashi
|
|
|
Det vil så sige at du aldrig ser hende igen  
|
|
|
Jow Jow hun kommer vel hjem efter et mere til en tæøjbutik...
|
|
|
Så må du tilføje et punkt mere. Et større hus __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Tja så engang en hi-finordmandsnørd på tv som byggede sit hus omkring sit volsomt overdrevne hifianlæg Det vil jeg sku også gerne prøve!!
|
|
|
Selvfølgelig en Nordmand, men huset holder ikke! Deroppe er de træ-flis snittere og bark afhøvlere, og dygtige murbrok-mekanikere kender de ikke intet til. Kort sagt - glem det 
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
quad skrev:
Tja så engang en hi-finordmandsnørd på tv som byggede sit hus omkring sit volsomt overdrevne hifianlæg Det vil jeg sku også gerne prøve!!
|
|
|
Selvfølgelig en Nordmand, men huset holder ikke! Deroppe er de træ-flis snittere og bark afhøvlere, og dygtige murbrok-mekanikere kender de ikke intet til. Kort sagt - glem det 
|
|
|
ÆV - Så røg den drøm  Eller måske huset bare skal indpakes i en silkestrømpe og bades i linolie? Jep der var den sku __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOtheFREAK skrev:
|
Endelig et seriøst indlæg 
Jeg vil finde en original Ferrari 308 GTB gruppe B fra Michelotto og køre historisk racerløb. Holde op med at arbejde, bosætte mig i et perfekt hus bygget til ungkarleformål ...og iøvrigt blive ungkarl igen 
Iøvrigt starte dansk import af verdens bedste øl ...den korsikanske Pietra 
|
|
|
Skal jeg sende fruen dette link.... 
Kommer iøvrigt snart og besøger dig __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
quad skrev:
|
|
|
Selvfølgelig en Nordmand, men huset holder ikke! Deroppe er de træ-flis snittere og bark afhøvlere, og dygtige murbrok-mekanikere kender de ikke intet til. Kort sagt - glem det  |
|
|
Hov Hov... Hører jeg kritik mod mine landsmenn?
Programmet som det bliver refferert til heter forøvrig Hi-fi Delirium
http://www.kortfilmfestivalen.no/2004/FILMS/program/n_doc04/ hifi_delirium.html __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
quad skrev:
|
|
|
|
|
|
Hov, hov. De kan sq godt lave huse Træ-flis eller ej. hehe.
Men de er sq gode til at lave vinduer. Ved det. Har selv norske vinduer i huset. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville købe hele dali s concept serie
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Jeg ville købe hele dali s concept serie |
|
|
Og jeg vil hellere have et Norsk vindue, kan varmt anbefales .
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 19 August 2006 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Brok |
|
|
Det må være hende her du tænker på.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2006 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu startede jeg jo denne tråd, så jeg må vel komme på banen selv. Jeg ville købe hele Bellavista komplekset (inkl. Bellevue teatret). Arne Jacobsen lavede en genistreg med det byggeri. Teatret skulle så istandsættes med perfekt akustik og supersæder(tagåbningen skal beholdes) til koncerter med bands som jeg gerne vil høre.
Det første band skulle så være konstellationen fra "Zappa plays Zappa". Fedeste koncert jeg længe har set. (nu da FZ ikke mere er i blandt os) __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha, den er svær...
Hvis kassen var så fuld at den umulig kunne tømmes, ville jeg....hmmmm.......
- starte med at bygge et hus på landet, gerne tæt på skov og vand. (afstanden er jo ligegyldig, når man kører Lamborghini Murcielago og Ford GT, så ser man jo frem til at komme ud at køre!) 
Huset ville selvfølgelig blive bygget med perfekt akustik i hi-fi rummet og hjemmebiografen, og så tæt på perfekt i de resterende, uden at det går ud over indretningen (tvivler på kæresten vil tillade æggebakker eller rockfon på loftet i køkkenet).
- prøve alt det grej af, som man har drømt om at prøve. Desuden ville der nok også stå en loddelkolbe, så man kunne gå i gang med at "lege" med nogle af de ubetallige produkter, nu penge ikke har nogen betydning...
- starte med at sælge hifi hjemmefra uden fortjeneste. Bare for at gøre folk glade...
- sige mit arbejde op!
- give alle i min familie et hus og nok penge til aldrig at skulle bekymre sig...
- købe et par privatfly og en (strand)villa i samtlige storbyer i verden.
- flyve rundt og besøge alle de store hifi-producenter for at se deres produktionsanlæg og udviklingsafdeling.
- springe i faldskærm igen - tror jeg ville starte dagen med et inden morgenmaden - hver dag. Ja, ekstremsport ville jeg nok begynde at bruge tid på... Basejumping inden aftensmaden lyder ikke dumt...
- have et harem på 100 af de lækreste kvinder, som kunne bo rundt omkring i mine villaer - så man kunne nappe den man var mest i humør til...
- Have sit eget bryggeri og vinhus.
- begynde at udvikle sine egne hifiapparater, hvor det handler om bedst mulig lyd til penge som alle kan betale. Salgsprisen skulle være under produktonsprisen... Jeg har jo penge nok...
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
brok skrev:
|
Brok
|
|
|
Det må være hende her du tænker på.
 |
|
|
Puha da! Ja, jeg kunne da godt nøjes. Slap da lige af hun er lækker!
indlæg rettet af moderator
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville nok købe et komplet sæt M&K surround højtalere (7.1) og en stak NAD 216 THX til at trække dem. Stewert mikroperf lærred, og JVC's monster projekter... ognaturligvis et hus med et ekstra rum af passende størrelse til det... fremfor biografstole (ok - ville måske købe et par rækker, sådan bare for syns skyld), ville jeg placere udslåede sovesofaer, så man kan ligge ned og se film - en almindelig sofarække er for ordinær, man skal selvfølgelig kunne flyde helt ud ;-)
DVD og surroundprocessor i matchende kvalitet har jeg ikke lige overblik over, but show me the money, så skal jeg nok få styr på det også ;-)
Stereo ? Njah... ville nok hellere købe noget JBL eller Genelec til at spille gildesalen op... ;-)
|
| Til top |
|
| |