Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 05:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Densen b400+...klonk..færdig. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Sendt: 08 November 2006 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

jetz skrev:
Hej Mashuro

Beklager det sene svar. Angående opgraderingen, så var der en klar forbedring, jeg nåede dog aldrig at få tilspillet DAC'en inden afspilleren blev solgt. Så præcist hvor stor en forbedring det var kan jeg ikke svare på. Det man også skal huske er at opgraderingen også fjerne et par børnesygdomme som fulgte med b400.

Angående den b110, så fik jeg aldrig fat i en.

Som det er set før herinde, så kom der lige et huskøb i vejen

Hvor lang tilspilning skal DAC'en have ?

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Bruger siden: 02 August 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 November 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

ind til ørene er faldet på plads
Til top Vis sismofyt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sismofyt

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 November 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Hej Jetz,

Vi har fået din B-400+ ind her til morgen. Fejlen skyldtes en rimelig hårdhændet transport af PostDanmark, der havde rystet en tandstang løs i løbeværket.

Vi har skiftet løbeværk, og du har den med posten imorgen, så håber vi det går bedre denne gang !  

Jeg har endnu til gode at lytte til Jeres produkter, men jeg vil gerne rose Jer for Jeres aftersales  customer care. Skønt med en producent der tager ansvar!

Dem findes der heldigvis et par stykker af i lille DK stadigvæk, DCA er også en af dem. Støt dem!

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 November 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Erik D skrev:
jetz skrev:
Hej Mashuro

Beklager det sene svar. Angående opgraderingen, så var der en klar forbedring, jeg nåede dog aldrig at få tilspillet DAC'en inden afspilleren blev solgt. Så præcist hvor stor en forbedring det var kan jeg ikke svare på. Det man også skal huske er at opgraderingen også fjerne et par børnesygdomme som fulgte med b400.

Angående den b110, så fik jeg aldrig fat i en.

Som det er set før herinde, så kom der lige et huskøb i vejen

Hvor lang tilspilning skal DAC'en have ?

Jeg mener at Densen selv opgiver det til at være ca 100 timer, men nu kan jeg ikke finde dokumentationen inde på deres hjemmeside. Så kontakt Sillesen for præcist info.

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 November 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Damn, det altså bare den fedeste service I har.

Når man tænker på hvor mange skrækhistorier man hører om diverser mærker, så er det imponerende at jeg ikke umiddelbart kan huske en eneste dårlig servicehistorie om Densen.

Der er aldrig dårlig service ved Densen. Jeg har selv revet en pære løs, fordi jeg skulle afmontere låget på en amp. Det blev lavet, selv om det var min egen skyld.

vh. Henrik

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 16 November 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået min B400 tilbage fra rep, og den fik en opgradering til B400+, så nu er jeg spændt på at høre hvordan udviklingen er, under tilspilningen (300 timer...)

Tak til Densen for hurtig ekspedition af opgraderingen (bestilte fredag, havde afspilleren lørdag morgen)

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 16 November 2006 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Erik D skrev:

Så har jeg fået min B400 tilbage fra rep, og den fik en opgradering til B400+, så nu er jeg spændt på at høre hvordan udviklingen er, under tilspilningen (300 timer...)

Tak til Densen for hurtig ekspedition af opgraderingen (bestilte fredag, havde afspilleren lørdag morgen)

Damn, det var sq hurtig Den service som Densen yder, kunne andre tage ved lære af

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes