Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 25 August 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
Den er flot !!
Jeg ved ikek om du driller men den michell jeg siger røg for 4 K var den de beskrev som : J.A. Michell Eng. LTD: Pladespiller,
1970'erne. Låg af plexiglas. Pladeholdere belagt med guld. Monteret med
Ortofon VMS3E pickup. Originale ben af aluminimum medfølger. Mål 44x42
H. 19 cm. Lauritz.com garantere ikke for funktionaliteten.bla.bla. bla.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
Sendt: 27 August 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
Det ser ikke ud til, den gyrodec rykker nogen som helst steder... 17 timer tilbage, og den står i 3.100? Suk.. der bliver sgu solgt ud på lauritz for tiden. gad vide, om den LP samling og de to plove ikke kommer fra samme hjem? mht. standen ser den ud til at have spor af tidens tand - se bare på billedet af pickering PU'en - pladetallerkenen ser ud til at være en smule medtaget.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 28 August 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
nu er den oppe på 5500 inkl salær så jeg er stået af (fordi jeg skal hente min revox hos high end musikservice i dag og den var dyr :-(( og atter :-((( ) - ellers havde jeg gået med op til 6000 kr.
Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om dine nye luxman'ner - skal de sættes bag eller er det foran en plov eller en cd ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 28 August 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
Ja så må man håbe for ham/hende at den ikke er helt til rotterne...
Der er jo mildest talt hverken megen info eller gode kommunikationsmuligheder at finde på Lauritz.com vedrørende de udbudte varer eller overser jeg noget?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum