Det billigste sted er helt klart www.redco.com. De har også stik til spotpriser. Dog kan det betale sig at bestille over flere gange for at undgå at få pålagt told.
Jeg har selv prøvet 3082, 3104 og 3103. 3082 og 3103 er rigtig gode kabler til prisen, og meget ufarvede og lineære at høre på. De lyder på ingen måde lækre eller flot, men nærmere meget troværdige, hvor man som lytter sidder med fornemmelsen af - "hvad har jeg haft gang i? Hvorfor fanden har jeg brugt alle de penge på kabler?"
Første gang jeg hørte om Mogami, var fra min ven Steve fra UK, der fortalte om hvordan 3103 og 2921 havde fået en kæmpe følgerskare i VFM-tankegangens tjeneste.
Jeg vil anbefale dig at prøve 3103, som klart fungerer bedst i mit system. Har du meget korte kabler, så prøv 3082, som er et 2 x 2mm2 coaxial kabel, hvor 3103 er 2 x 4mm2 og dermed bedre egnet til lange kabeltræk.
3104 fungerer af en eller anden grund ikke i mit system, og jeg har ingen idé om hvorfor, men det bliver for lyst, tight og rodet... Jeg skal have fundet ud af hvorfor, for det burde være bedre med 2 x 8mm2...
Jeg kører også med 2549 balanced microphone kabel, som signalkabel med Neutrik XLR stik på - kablet koster NADA og stikkene under en 20'er pr. stk...
Må tilstå jeg er spændt på at høre, hvad du synes... |