Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe jeg har efterårsferie, så jeg har da lidt tid i overskud  .. ved ikke hvor gammel du selv er?... når man første gang, der har var overdrevet meget støj og susen i mine ht'er.. altså virkelig meget mere end der normalt er på NAD-forstærker!.. så gik jeg selv ned og klagede.. så fik jeg en ny, og da jeg kom hjem, så ville den overhovedet ikke tænde, den var Overheated (bogstavlig talt, det stod der)...når men ned i HFK igen, og klage, og jeg synes fandeme det var for dårligt!.. når men jeg så fik jeg en ny... og den kom hjem, og jeg satte det hele til + min effekt (daværende NAD 214).. og det hele kørte super godt, i nogle måneder... så fik jeg en NAD 216 (  ) og den skulle selvfølgelig skiftes ud med 214'eren, og der gik mine ht'er bare kolde!.. de kunne overhovedet ikke spille, da lød et kæmpe "brag" i subben, også skete der ikke mere!... også tænkte jeg selvfølgelig (OMG), men fandt ud af at det var udgangen der var gået istykker.. og så for 4 gange ned i HFK også gad jeg næsten ikke engang være sur mere, jeg var bare så skuffet.. men så fik jeg en SPRIT ny forstærker og siden har der ikke været noget problem  ... Dog vil jeg lige pointere, at dealle været Demo-modeller..indtil jeg en helt ny, så har der ikke været noget siden... men skramel i blæseren  , lyder da som om du skal ned og have den skiftet så!..
|