| Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Ideen er genbrug fra High Fidelity, men den virker så længe hele opskriften følges.
Et besøg må endelig ikke forfalde til relativismens grøft, hvor skribenten, som ikke vil fornærme værten, skriver at det hele lyder bare så godt, og tillykke med det og held og lykke fremover og alt det dér.
Ved at ville være venner med alle og lige flink ved den gode og knapt så gode hifigut der har smedet et anlæg sammen med vidt forskelligt resultat, skyder man sig selv i foden.
Så man skal gøre sig ENORMT klart hvilken rolle man har på når man er Deres udsendte medarbejder fra et weborgan; dommer eller hyggefætter med to gode ideer ?
|
|
|
Og i må ALDRIG skrive negativt om GamuT, amen. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan vel bare opstille et par retningslinjer, så folk der inviterer hjem ved, hvad der kan vente dem
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Man kan vel bare opstille et par retningslinjer, så folk der inviterer hjem ved, hvad der kan vente dem |
|
|
Det er da måden at gøre det på. Du er en sveske 
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon ide - kom i bare her ned .. så drikke jeg jer sku p***e fulde i Tyske øl
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjov ide.. vi har faktisk snakket om det en gang, men jeg ved ikke lige hvorfor vi kom væk fra ideen igen. King, jeg skal også have hørt dit anlæg en dag.. det har jeg beundret et par gange
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også en invtation herfra, hvis i gider lytte til Krell. Og jeg kan også drikke jer ***** fulde.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal også lige ha de sidste ting på plads så er i hjertligt velkommende
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mops Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 177
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
MagicMiner's ide med lidt ældre udstyr er rigtig god. Dét ville være spændende læsning.
Desuden er DIY og anderledes sammensætninger oplagt. Faktisk synes jeg den slags besøg burde udgøre hovedparten af artiklerne (som forhåbentlig kommer en dag!)
mvh Lars
PS: Herligt med en tråd hvor det positive og konstruktive dominerer.
__________________ Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om. (P. Krebs)
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Idéen er skam realiseret med artiklen "En levende anakronisme", og der kommer flere i løbet af efteråret og vinteren. Hvis i mener i har noget at byde på (det behøver slet ikke være på Pouls niveau, både hvad angår grej og personlighed  ) så kan det aldrig skade at droppe en besked! Nyd sensommeren!
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Sveske skrev:
| Man kan vel bare opstille et par retningslinjer, så folk der inviterer hjem ved, hvad der kan vente dem |
|
|
Det er da måden at gøre det på. Du er en sveske 
vh. Henrik |
|
|
jeg fik vist ikke læst det hele  Jeg kan tænke, det allerede var blevet foreslået. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes ideen er rigtig god! Noget af det jeg bruger meget tid på her, er netop at se på og læse om andres anlæg, det er altid spændende hvordan folk har kombineret forskellige produkter og hvorfor.
Hvis det skal fungere fornuftigt stiller det dog nogle krav både til værten og skribenten!
Som en anden allerede har sagt, så skal det ikke ende med at være en vurdering at den enes anlæg i forhold til den anden. Skribenten skal selvfølgelig kommentere anlægget ud fra sine egne præferencer, men skal endelig huske at fortælle ud fra hvilke kriterier/præferncer værten har sammensat sit anlæg.
Værten skal på samme måde være forberedt på, at skribenten ikke deler de præferencer og derfor måske ikke omtaler anlægget helt så positivt som værten kunne ønske.
Hvis ikke man er afklaret om disse forhold før man stiller op til sådan et husbesøg, lige meget om det er som vært eller skribent, så ender det bare med mudderkastning bagefter.
Personligt har jeg det sådan, at så længe jeg synes det lyder godt, så er jeg p**** ligeglad med hvad I andre synes! 
Derfor har jeg heller ikke problemer med at have gæster, der har andre præferencer end mig, det er jo ikke dem der skal leve med anlægget til hverdag. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes ideen med besøg hos anderledes anlæg er rigtig fed. F.eks. vil jeg enormt gerne se en artikel om et 100% klunset anlæg. Altså, et anlæg der er second(eller third eller fourth)-hand og som ikke har kostet én eneste krone!
|
| |