| Forfatter |
|
Juri Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan nu købes til 6500 inkl. fragt så der er trods alt 1500 at spare, stadig til at tage og føle på. Om det er det værd må den enkelte så bedømme.
__________________ Med venlig hilsen
Juri Krasilnikoff
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Juri skrev:
Den kan nu købes til 6500 inkl. fragt så der er trods alt 1500 at spare, stadig til at tage og føle på. Om det er det værd må den enkelte så bedømme.
|
|
|
Hvor ?
|
| Til top |
|
| |
Juri Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gav 6500 for den hos Projector AG, efter at have pruttet lidt, blev leveret i løbet af en uge. Man skal skam ikke tage udsalgspriserne i tyskland for gode varer, der er bestemt mulighed for at krajle.
__________________ Med venlig hilsen
Juri Krasilnikoff
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du ikke et link ? Kan kun finde et hollandsk firma, men det er måske dem ?
|
| Til top |
|
| |
Juri Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tdamgaard Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 02 Januar 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange mails skulle der til før du fik den billigere pris? Og købte du kun projektoren hos firmaet.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 02 Januar 2007 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
tdamgaard skrev:
Hvor mange mails skulle der til før du fik den billigere pris? Og købte du kun projektoren hos firmaet.
|
|
|
Mine handelstalenter rakte ihvertfald ike, de har ikke ændret en tøddel ved prisen :(
|
| Til top |
|
| |
Juri Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well det tog et par stykker eller 5 og at jeg havde priser fra andre - næstbilligste var 749 ex moms. - men send en privatbesked med jeres mailadresse - så kan jeg sende jer lidt oplysninger.
__________________ Med venlig hilsen
Juri Krasilnikoff
|
| Til top |
|
| |
Torsten-K Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 05 Januar 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Alaza skrev:
| Jeg går selv og overvejer at købe en HD70 eller Infocus IN72 fra Tyskland, men hvordan ser det ud mht. moms og andre ekstra udgifter, er der nogen af dem? |
|
|
Hvorfor dog have det besvær, når du spare ca. 700-800,- kr. på HD70, defra skal du fratrække fragt, hvilket nok er ca. 250,-. Altså en besparelse på ca. en plovmand. |
|
|
Giver man ikke 6000 for den i Tyskland og 8000 kr i DK? Så er fragt ca. 200kr også sparer man 1800? Hvordan er det så med garanti osv? Er det anbefalet at købe den i DK eller Tyskland?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 05 Januar 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forøvrigt, så kan man se Optoma pære udvalg her HD70'erens hedder
SP.85S01GC01 Den virker stadig fint hos mig
|
| Til top |
|
| |
Torsten-K Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det bedst at købe den? DK eller Tyskland?
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 08 Januar 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Torsten-K
Det er i hvert fald billigst i Tyskland, men om det er bedre er ikke til at sige. Du har ikke muligheden for at se projektoren inden køb og den skal sendes frem og tilbage ved reklamation. Dog for forretnings regning begge veje. Så det kommer meget anpå hvordan et eventuelt reklamationsforløb/service forløber, men man kan jo også være uheldige med danske forhandlere.
Min personlige vurdering er, at der skal være meget at spare, før jeg gider have besværet med det. Jeg købte f.eks. mit TV i Tyskland og sparede ca. 7k. Det er blevet byttet 2 gange og jeg har hver gang fået super service, så det fortryder jeg ikke.
|
| Til top |
|
| |
Brandt Inc Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Forøvrigt, så kan man se Optoma pære udvalg her HD70'erens hedder
SP.85S01GC01
Den virker stadig fint hos mig 
|
|
|
Kan læse at du er tilfreds med Optoma HD70. Har selv været nede og se den i Hifiklubben, og den overraskede mig virkelig, prisen taget i betragtning. Ekspedienten sagde dog noget om trak lidt ned for mig, nemlig at Optoma HD70 skal hænge med hovedet ned af for at vise billedet korrekt. Han sagde at hvis man stiller den på et bord, så vil den vise billedet på hovedet  Kan du be- eller afkræfte at det er rigtig? Jeg ville nemlig foretrække at sparer penge på et vægophæng, og stille den på en reol istedet!
|
| Til top |
|
| |
Brandt Inc Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har forresten tjekket markedet i tyskland, og der findes Optoma HD70 med moms, fragt osv. ik for under 939 euro. Så man sparer ca. 1000 kr. ved at købe den i Tyskland, og det er ihvertfald ikke nok for mig.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brandt Inc skrev:
Kan læse at du er tilfreds med Optoma HD70. Har selv været nede og se den i Hifiklubben, og den overraskede mig virkelig, prisen taget i betragtning. Ekspedienten sagde dog noget om trak lidt ned for mig, nemlig at Optoma HD70 skal hænge med hovedet ned af for at vise billedet korrekt. Han sagde at hvis man stiller den på et bord, så vil den vise billedet på hovedet Kan du be- eller afkræfte at det er rigtig? Jeg ville nemlig foretrække at sparer penge på et vægophæng, og stille den på en reol istedet!
|
|
|
Da jeg smed den på loftet så vendte den på hovedet! så standard indstillingen er til bord, så fik jeg mig lige en tur på hænder og ind i opsætningsmenuen . Kort sagt, der er ingen problemer ud over hos ham sælgeren 
(Edit, her lidt på tryk)
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig kan HD70 anvendes både tl bord og loft! Spørgsmålet er dog om placeringen på et bord kan anvendes i praksis pga. et stort offset og begrænset zoomområde. Det vil medføre at projektoren skal stå på et lavt bord foran siddepositionen. Til et permanent setup er loftsmonteringen at foretrække.
|
| Til top |
|
| |
Ex3mE Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2005
Status: Offline Indlæg: 97
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.. jeg står overfor at ville købe denne...
men er der nogen der kan fortælle mig hvor stort billedet bliver ( H ' B ) hvis den hænger 2,35 fra væggen..
den kommer til at hænge på hovedet, er toppen af billedet ud fra midten af linsen eller hvordan ? i snakker om et stort offset ?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ex3mE skrev:
Hej.. jeg står overfor at ville købe denne...
men er der nogen der kan fortælle mig hvor stort billedet bliver ( H ' B ) hvis den hænger 2,35 fra væggen..
den kommer til at hænge på hovedet, er toppen af billedet ud fra midten af linsen eller hvordan ? i snakker om et stort offset ?
|
|
|
Det har vi været igennem i tråden ... du må bladre tilbage 
|
| Til top |
|
| |
Brandt Inc Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
nesdam skrev:
| Selvfølgelig kan HD70 anvendes både tl bord og loft! Spørgsmålet er dog om placeringen på et bord kan anvendes i praksis pga. et stort offset og begrænset zoomområde. Det vil medføre at projektoren skal stå på et lavt bord foran siddepositionen. Til et permanent setup er loftsmonteringen at foretrække. |
|
|
Udemærket. Har tænkt mig at smække den op på en reol som sagt, som hænger bag og over sidepositionen, så det vigtigste er bare at den kan vende billedet om. Ved så ikke lige hvad der skete for sælgeren da han fyrede det af med at den ikke kan vende billedet, men tak for den hurtige tilbagemelding
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brandt Inc skrev:
men tak for den hurtige tilbagemelding
|
|
|
I aim to please 
|
| Til top |
|
| |