Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 09:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: b&w forhandlere i DK? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Carstong skrev:
Nej jeg tror godt folk der invitere så mange penge i et anlæg ved hvad de vil ha, der er flere her inde som har dyre setup der må være en grund til at folk går udenom B&W

Det var ovenstående jeg svarede på, og som sagt var 802D på min shortlist, faktisk mit valg nr. 2. Tror ikke du skal ligge for meget i at dem der har B&W ikke har deres grej i en tråd, der har været meget hetz mod B&W på sitet her.

Nu tvinger min nysgerrighed mig så til at spørger hvilken højtaler, der så indtager første pladsen på din short list?

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Prøv at trykke lidt rundt i min signatur hvis det absolut skal være

(Dali 104!!! rulez)
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Sikke dog en masse sludder der bliver lukket ud i denne tråd!

Egentlig fantastisk at B&W er endt med at være verdens største højttalerfabrikant når deres højttalere er så dårlige. De er nok rigtig glade hos B&W over at der er så mange mennesker rundt omkring i verden, der ikke har lige så gode ører som Carstong, eller kunne de jo slet ikke sælge deres højttalere

Synes også det her er et sjovt regnestykke:

Stanley skrev:

Rvu84 har i et andet indlæg fundet et par priser i Tyskland : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43221&P N=1

Pioneer VSX-AX 2 koster i Tyskland ca 300 kr mere end Denon AVR-3806. I Danmark koster Denon AVR-3806 9.999 kr hos Hifiklubben mens Pioneer VSX-AX 2 koster 8.999 kr hos Tape Connection. Nu er Denon altså 1.000 kr dyrere hos Hifiklubben. Jeg har før prøvet lignende sammenligninger med andre mærker, bl. a. Marantz som jeg nævnte i ovenstående indlæg, med samme resultat. Hifiklubben påstår at de sælger dyrt Hifi billigt fordi man sparer et mellemled i forhold til andre forhandlere. Den holder ikke. Det er det jeg påstår.

Med de oplysninger kunne man jo lige så godt konkludere at Pioneer var billigere i DK frem for at konkludere at Denon var dyrere!

Man kunne selvfølgelig også være lidt kilde kritisk, så ville man måske bemærke at AX 2 er den gamle model, hvor 3806 er den seneste model. AX2 er udskiftet med AX2AS-S der forøvrigt koster 11.399 hos hifi-import, det ser ikke ud til at Tapeconnection har den endnu, og så er Denon pludselige 1.300 kr billigere - ups

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Man behøver ikke at ha gode øre for at høre at B&W er behagsyge og ikke gør noget for at live optagelser virker dynamisk, så spar mig fir billige kommentare
Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:
Man behøver ikke at ha gode øre for at høre at B&W er behagsyge og ikke gør noget for at live optagelser virker dynamisk, så spar mig fir billige kommentare

Hvis du lover at gøre det samme så har vi en aftale!

Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 02 September 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

nej det her gider jeg ikke, jeg har en stor viden på området og så skal man høre for det

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:
nej det her gider jeg ikke, jeg har en stor viden på området og så skal man høre for det

Hvis du mener du har sådan en stor viden på området, så skal du nok øve dig lidt i at formidle den!

Udgydelser som disse...

Carstong skrev:
Skramne tanke hvis 40% af B&Ws 800 er overpris men nogle skal jo betale for hifiklubbens fine lokaler

Carstong skrev:
i øvrigt har hifiklubben kun sat prisen op, man behøver ikke ret gode øre for at syndes DALI Evidence 870SE højttaler ikke er 9000 bobs vær

Carstong skrev:
prisen på B&W er vel aftalt og holdt kunstigt oppe

Carstong skrev:
at B&W sælger fatter jeg ikke

Carstong skrev:
B&Ws 800 får ikke lige frem festaben frem i en den kunne godt være mer levene til den pris

Carstong skrev:
når jeg er blevet så gammel at jeg gider at høre på en B&W 800 kan jeg sikkert ikke høre over 10khz så kan det være ligemeget

Carstong skrev:
hvis jeg skal ligge 146k forlanger jeg også en total oplevelse og det er B&Ws 800 nu engang ikke i stand til

..har intet med "viden" at gøre. I bedste fald er det et udtryk for dine fordomme og din personlige smag, som vel egentlig er ret uinteressant i en diskussion om prisniveauet på B&W højttalere i DK kontra andre lande.

Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 02 September 2006 kl. 01:47 | IP-adresse registreret  

jo det har det er ikke alt man kan læse sig til og nej jeg har ingen fordomme jeg har selv hørt dem ved flere lejligheder og sammenligner bare hvad jeg ellers har hørt - ejet af højtalere, jeg ved bedre end de fleste hvad man bør kunne forlange af højtalere til ca. 150k. Har du nogen sinde hørt B&W

Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 02 September 2006 kl. 02:29 | IP-adresse registreret  

men det er klart at de vil være sagen hvis man ikke har hørt bedre højtalere end dali suit og Royd Prior & Abbot så er ens forventninger nok helder ikke så store, iøvrigt er jeg ikke sat til at skrive en test rapport

Jeg kan beskrive præcis hvordan den spiller og vil sige at mine højtalere er til for musikken urfraft jeg har va strauss, jeg har ikke hørt din mening og vurdering af højtaleren kun at det jeg skriver er dumt

kragster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005
Sendt: 02 September 2006 kl. 05:20 | IP-adresse registreret  

Jep så fik vi vist konkluderet lidt på det

Jeg ville høre om Hifiklubben var de eneste der solgte B&W i dk og det var vist tilfældet. Tak for svarene

/kragh

Til top Vis kragster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kragster

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 September 2006 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

Sjov snak .

Nu kender jeg mange der har high-end setup , og ikke mange af dem har de store B&W og det er ikke prisen der holder dem væk , jo en af dem har D800 og må vige pladsen for et par MS5 .

To af de forhandler jeg kender i tyskland som sælger B&W giver også rask væk gode % på de store modeller for de ved de kunder kommer tilbage og bytte dem ind ikke alt forlænge efter de har købt dem .

Prøv at kik engang i tyskland holland , du kan lett finde de store modeller til langt laver priser end i dk også brugt .

B&W er gået fra et godt folke firma til en firma der vil have magt og kontrol koste hvad det vil .

Bare se wilson , hvorfor sælger de så meget og de er enda meget dyre ? , reklame reklame reklame , og dem der køber dem er sådan set ligeglad med alt andet .

Jeg siger smart af klubben de har B&W på den måde vil de sælge flere Dali på  og hvorfor jo de er bedre .(ps kender sælger i klubben ).

Og hvad ronni har og ikke har kommer ikke denne sag.

Ps hifiklubben har skam kørt tilbd på dali og de har også solgt dali og B&W til max gode priser , men de ansatte blev smidt ud .

Man kan altid finde andre priser i andre lande kik efter dali i holland og BE der kan man altid lave en rigtig god handel (hov en hjælp til dali om der forgår noget ? lige i de lande ) .

Hvem sagde det er som Arla .(hvor vi har kontrol der sætter vi prisen , hvor vi ikke har håber vi de andre ikke ser det .

Nå slut skal lige ud og race en tur før en lang fest dag starter op .

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 02 September 2006 kl. 07:41 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Med de oplysninger kunne man jo lige så godt konkludere at Pioneer var billigere i DK frem for at konkludere at Denon var dyrere!

Man kunne selvfølgelig også være lidt kilde kritisk, så ville man måske bemærke at AX 2 er den gamle model, hvor 3806 er den seneste model. AX2 er udskiftet med AX2AS-S der forøvrigt koster 11.399 hos hifi-import, det ser ikke ud til at Tapeconnection har den endnu, og så er Denon pludselige 1.300 kr billigere - ups

Om det er Pioneer der er billigere end Denon eller det er Denon der er dyrere end Pioneer kan da vist være ligegyldigt. Konklusionen bliver den samme. Hifiklubben er dyrere end Tapeconnection.

Den model der henvises til i annoncen fra Tyskland er den samme som sælges af Tapeconnection. At der senere er kommet en dyrere model er da uden betydning.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 September 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Hej alle mand.

B&W's priser er fastlagt fra fabrikken. De skal koste det samme worldwide, og der er flere producenter der har den indstilling, og jeg mener det er den rigtige. Men klart skal der gives rabatter når der kommer nye modeller, men gøres det ikke?

Mener nok at have set rabatlister fra Hifiklubben online. B&W er nok lidt dyre i forhold til hvad konkurrenter byder på, men de har deres tilhængere som mange andre også, og det er dem de køber næste gang også.

For at tage et andet eks., så ville jeg aldrig købe en Ford.   Ja, sådan er det jo så meget.

Ha, en god dag, og vi ses til messen i kbh.

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:

jo det har det er ikke alt man kan læse sig til og nej jeg har ingen fordomme jeg har selv hørt dem ved flere lejligheder og sammenligner bare hvad jeg ellers har hørt - ejet af højtalere, jeg ved bedre end de fleste hvad man bør kunne forlange af højtalere til ca. 150k. Har du nogen sinde hørt B&W

For at tage det bag fra, ja jeg har hørt B&W både 800, 801 og 802. De mere almindelige B&W modeller har jeg da også hørt fra tid til anden, men har ikke brugt så meget krudt på dem.

Hvad er det lige der gør, at du ved bedre end de fleste hvad man bør kunne forlange af højttalere til ca. 150k?

Carstong skrev:

men det er klart at de vil være sagen hvis man ikke har hørt bedre højtalere end dali suit og Royd Prior & Abbot så er ens forventninger nok helder ikke så store, iøvrigt er jeg ikke sat til at skrive en test rapport

Den slags nedladende kommentarer gør det ret svært at tage dig seriøst!
Jeg ved med sikkerhed at du aldrig nogensinde har hørt mit anlæg, så hvilket niveau det giver mine forventninger kan du jo ikke rigtigt udtale dig om.
Dine udtaleleser om Royd viser også ret tydeligt at du ikke kender dem, men det er ikke så underligt, der er stort set ikke nogen af dem i landet.

Den reference jeg har for at vurdere højttalere, og andre komponenter, tager ikke kun udgangspunkt i hvad jeg har stående i stuen, jeg har faktisk hørt en del andre anlæg!
Men når nu du mener at det er relevant at bruge i diskussionen, hvad folk har der hjemme, så glæder jeg mig til en præsentation af hvad du har, for det må da være en samling af de ypperste produkter, og husk billeder.

Du har fuldstændig ret i, at du ikke er sat til at skrive en test rapport! Tråden handler, eller handlede om, hvor vidt B&W var dyrere i DK. Der var faktisk ingen der bad om dine meninger og fordomme om B&W højttalere, men du syntes alligevel at du ville dele dem med os.

Carstong skrev:

Jeg kan beskrive præcis hvordan den spiller og vil sige at mine højtalere er til for musikken urfraft jeg har va strauss, jeg har ikke hørt din mening og vurdering af højtaleren kun at det jeg skriver er dumt

Nu synes jeg egentlig at min vurdering af B&W højttaleres lyd er ret uinteressant i en tråd der handler om prisniveauet i DK kontra andre lande.

Stanley skrev:
MichaelWB skrev:

Om det er Pioneer der er billigere end Denon eller det er Denon der er dyrere end Pioneer kan da vist være ligegyldigt. Konklusionen bliver den samme. Hifiklubben er dyrere end Tapeconnection.

Den model der henvises til i annoncen fra Tyskland er den samme som sælges af Tapeconnection. At der senere er kommet en dyrere model er da uden betydning.

Så hvis vi lige ser bort fra, at de ikke forhandler de samme mærker, hvilket jo gør det lidt sværere at sammenligne priser, så mener du, at man på baggrund af at TC sælger en ældre model billigere end HFK sælger en ny, kan konkludere at HFK bare er dyrere?

Faktisk solgte HFK jo restlageret af 3805 til 8K, så der var de jo reellt billigere end TC er i dag med AX2. Det bliver lidt bøvlet når man skal sammenligne priserne på æbler og pærer

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Så hvis vi lige ser bort fra, at de ikke forhandler de samme mærker, hvilket jo gør det lidt sværere at sammenligne priser, så mener du, at man på baggrund af at TC sælger en ældre model billigere end HFK sælger en ny, kan konkludere at HFK bare er dyrere?  

Faktisk solgte HFK jo restlageret af 3805 til 8K, så der var de jo reellt billigere end TC er i dag med AX2. Det bliver lidt bøvlet når man skal sammenligne priserne på æbler og pærer

Det er da dig der sammenligner æbler og pærer, når du hele tiden blander andre modeller ind i det. Jeg sammenligner to apparater der koster det samme i Tyskland. Du snakker så om en nyere Pioneer der selvfølgelig også er dyrere i Tyskland end den omtalte og en udgået Denonmodel. Som jeg tidligere har nævnt har jeg før prøvet lignende sammenligninger med andre apparater med samme resultat. At det lige blev en Pioneer her var tilfældigt. Det jeg angriber er Hifiklubbens påstand om at de er billigere end alle andre fordi man sparer et mellemled. Hvis det var tilfældet skulle Denonreceiveren jo være væsentligt billigere end Pioneeren der jo bliver importeret af Pioneer Danmark.

Nu hører du så også fra flere andre at prisen på B&W er fastsat af B&W. Det er et princip der også bruges af andre leverandører bl.a. B&O. Hvis det er tilfældet kommer det jo heller ikke kunden tilgode at man springer et mellemled over. Hifiklubbens påstand er altså usand selvom de har gentaget den igen og igen nu i 25 år.

Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 02 September 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

jeg vil faktisk godt høre din mening om B&W 800. Jeg behøver ikke at høre din højtaler for at vide at en bassmellemtone på 6.5" og diskant har sine begrænsninger, jeg nedgøre ikke jeg kan bare ikke forstå at du udtaler dig om min holdning når du ikke har andet

øvrigt har jeg skrevet hvad jeg har jeg vil da godt sige det igen va stauss,  har ikke et digital kamara så du må nøjes med mit udsavn

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
MichaelWB skrev:

Det er da dig der sammenligner æbler og pærer, når du hele tiden blander andre modeller ind i det. Jeg sammenligner to apparater der koster det samme i Tyskland. Du snakker så om en nyere Pioneer der selvfølgelig også er dyrere i Tyskland end den omtalte og en udgået Denonmodel. Som jeg tidligere har nævnt har jeg før prøvet lignende sammenligninger med andre apparater med samme resultat. At det lige blev en Pioneer her var tilfældigt. Det jeg angriber er Hifiklubbens påstand om at de er billigere end alle andre fordi man sparer et mellemled. Hvis det var tilfældet skulle Denonreceiveren jo være væsentligt billigere end Pioneeren der jo bliver importeret af Pioneer Danmark.

Nu hører du så også fra flere andre at prisen på B&W er fastsat af B&W. Det er et princip der også bruges af andre leverandører bl.a. B&O. Hvis det er tilfældet kommer det jo heller ikke kunden tilgode at man springer et mellemled over. Hifiklubbens påstand er altså usand selvom de har gentaget den igen og igen nu i 25 år.

Nu var det så ikke mig der bragte Pioneer og Denon ind i en diskussion omkring priserne på B&W, men fred være med det.

Jeg er enig med dig i, at HFK ikke længere kan bruge argumentet om, at de er billigere fordi man sparer et led, men så vidt jeg ved har de heller ikke brugt det argument i mange år.
10-15 år tilbage, da de brugte det argument var det rigtigt, da kunne man se at de produkter HFK solgte var billigere end i de øvrige europæiske lande, hvilket var flot taget i betragtning af at DK er så lille et marked.
I dag koster de produkter HFK sælger stort set det samme i DK som i de øvrige europæiske lande, hvis man husker at tage hensyn til forskelle i momssatser og sammenligner med fysiske butikker, rene internetbutikker kan selvfølgelig sælge billigere.

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:

jeg vil faktisk godt høre din mening om B&W 800. Jeg behøver ikke at høre din højtaler for at vide at en bassmellemtone på 6.5" og diskant har sine begrænsninger, jeg nedgøre ikke jeg kan bare ikke forstå at du udtaler dig om min holdning når du ikke har andet

øvrigt har jeg skrevet hvad jeg har jeg vil da godt sige det igen va stauss,  har ikke et digital kamara så du må nøjes med mit udsavn

6.5" er så baghøjttalerne og vi kan vel godt være enige om, at kravene til dem ikke er helt så store.

Men jeg er da enig i, at en 2-vejs højttaler selvfølgelig har nogle begrænsninger på nogle områder, til gengæld er der også en del fordele ved den konstruktion, bla. andet færre delefiltre.
For nogen bliver det jo nærmest et religionsspørgsmål om det skal være 2, 2.5, 3 eller 4 vejs højttalere. Personligt er jeg sådan set ligeglad om det er det ene eller det andet, bare jeg synes det lyder godt!

Hvad angår mit indtryk af B&W 800 og 802 (springer 801 over, da jeg kun har hørt dem en gang og det var ikke med et anlæg der var godt nok til de højttalere) så er mit indtryk generelt postivt.

Jeg synes at 800 har en flot, stram og dynamisk lyd som tiltaler mig. En af de gange jeg hørte dem, spillede de sammen med Classé Omega monoblokke og det var en kombination jeg personligt synes fungerer rigtig godt, men det er også en meget dyr kombination

Hvis jeg havde pladsen og havde lyst til at bruge så mange penge på højttalere, kunne jeg så finde på at købe B&W 800?
Ja det kunne jeg godt, men der ville da være en masse andre højttalere jeg også ville undersøge først. Jeg synes helt sikkert at det er en god højttalere, men det kan sagtens tænkes at der er flere forskellige højttalere der ville passe bedre til min smag.

Det samme gør sig gældende for 802, jeg synes generelt det er en ganske udemærket højttaler, der leverer hvad jeg vil forvente af en højttaler i den prisklasse.
Det er tilgengæld mere tvivlsomt at 802 ville ende i min stue, hvis altså jeg havde plads, da jeg personligt bedre kan lide Dali's MS5.

Igen ville der være en masse andre spændende højttalere der skulle undersøges nærmere i den prisklasse, før det endelige valg blev truffet, bla. VA Strauss som du har. De højttalere har jeg desværre aldrig hørt, men det ville helt sikkert også være blandt dem der skal undersøges.

Det jeg "protesterer" imod Carstong, er at du synes det er nødvendigt at nedgøre andres valg, udtale dig negativt om produkter som du ikke kender, og gøre din personlige smag til den endelige sandhed.

De få gange jeg har stødt på VA på diverse udstillinger (som sagt ikke Strauss) har de ikke rigtig fanget mig. Det betyder ikke at jeg har afskrevet dem, der kan jo være mange faktorer der spiller ind, og det betyder heller ikke at finder det nødvendigt at fortælle folk der har købt VA at det var et dårligt valg. Det er akkurat lige så nemt at finde folk der synes VA ikke er pengene værd, som det er at finde folk der synes Dali, B&W, Dynaudio osv ikke er pengene værd.

Hvordan ville du reagere hvis jeg sagde, at med VA som reference er det da ikke så underligt du ikke sætter pris på kvalitets lyd, eller noget lignende?

Hvad består resten af anlægget forøvrigt af? Du har vel andet end bare højttalere

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Jeg er enig med dig i, at HFK ikke længere kan bruge argumentet om, at de er billigere fordi man sparer et led, men så vidt jeg ved har de heller ikke brugt det argument i mange år.
10-15 år tilbage, da de brugte det argument var det rigtigt, da kunne man se at de produkter HFK solgte var billigere end i de øvrige europæiske lande, hvilket var flot taget i betragtning af at DK er så lille et marked.
I dag koster de produkter HFK sælger stort set det samme i DK som i de øvrige europæiske lande, hvis man husker at tage hensyn til forskelle i momssatser og sammenligner med fysiske butikker, rene internetbutikker kan selvfølgelig sælge billigere.

Jamen så blev vi jo alligevel enige, næsten da.

I deres 2005-katalog, som jeg fik i en af deres butikker for 3 uger siden, har de en rørende historie på side3 om Peter Lyngdorf. Der skriver de netop om uhørt lave priser til fordel for kunderne og om radiobranchens mange mellemmænd der køber den allerdyreste Mercedes for kundernes penge. På side 12 har de en helsidesartikel om deres direkte-til-dig indkøbspolitik der slår benhårdt igennem på priserne. Det er den slags vrøvl der gør at jeg har svært ved at tage dem seriøst. Hvis de annoncerer på det niveau, må de også forvente kritik.

Jeg kan så give dig ret i at det måske ikke var den helt rigtige tråd at tage emnet op i, men nu handlede det jo trodsalt om Hifiklubbens priser. Heldigvis havde kragster fået svar på sit spørgsmål, før vi kørte den lidt af sporet.

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 September 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

I deres 2005-katalog, som jeg fik i en af deres butikker for 3 uger siden, har de en rørende historie på side3 om Peter Lyngdorf.Der skriver de netop om uhørt lave priser til fordel for kunderne og om radiobranchens mange mellemmænd der køber den allerdyreste Mercedes for kundernes penge. På side 12 har de en helsidesartikel om deres direkte-til-dig indkøbspolitik der slår benhårdt igennem på priserne. Det er den slags vrøvl der gør at jeg har svært ved at tage dem seriøst. Hvis de annoncerer på det niveau, må de også forvente kritik.

Det er vist en gammel udgave du fik . 2007-kataloget kommer i butikkerne i morgen og er allerede på HFKs hjemmeside.

Hvis du vil undgå "den slags vrøvl" skal du nok ikke kigge på de sidste sider i det nye katalog.

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes