| Sendt: 02 September 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er altså ikke meget ved at have en projektor, og ingen lyd...
Jeg ville som faktisk alle andre siger. Køb en brugt reciever, og ht´er. Du får også p***egode billedrørs-tv kastet i nakken idag. Der har billeder der skal meget dyrt grej til at måle sig med.
Eller leve uden billede indtil du får sparet lidt op til en projektor.
1. Lyd
2. Billede
Stumfilmene er jo for længst passé  __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|