Forfatter |
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
Fint nok at klunse hifi på genbrugsstationen, men du skal da lige støve dem af inden du tager dem i brug. Jesus christ en svinesti det ligner.....sorry men jeg kunne ikke holde det tilbage.
RYD OP. GØR RENT! |
|
|
Don - Don dog, Omend du har ytret dette for dage tilbage så skylder jeg dog at kommentere din ualmindelig lamme måde at tvære rundt en ny ung sjæls meget fine tilgang til stereofoniens vidundelige verden. Jeg kan heldigvis se at Sveske ikke selv - trods den unge alder - er bange for at tage bladet fra munden - ellers havde du da også fået læst og påskrevet i langt højere grad. Alene det at han vælger at bruge sine sparepenge på fint gammelt vintage grej fra Luxman og at han i sin musiksmag allerede udviser så god en bredde tjener ham ære - jeg finder ikke billederne specielt "støvede" og indretningsmæssigt kan det jo være at du skulle tage fru DonnaJensen under armen og smutte ind på "skønne hjems" hjemmeside, hvis en ung knøs værrelse kan støde dig i sådan en grad at du ligefrem behøver at smide faderen, sønnen og helligånden efter ham. Til Sveske - fedt anlæg - keep it up - you are on the right path - no doubt __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
DonJensen skrev:
Fint nok at klunse hifi på genbrugsstationen, men du skal da lige støve dem af inden du tager dem i brug. Jesus christ en svinesti det ligner.....sorry men jeg kunne ikke holde det tilbage.
RYD OP. GØR RENT!
|
|
|
Don - Don dog, Omend du har ytret dette for dage tilbage så skylder jeg dog at kommentere din ualmindelig lamme måde at tvære rundt en ny ung sjæls meget fine tilgang til stereofoniens vidundelige verden.
Jeg kan heldigvis se at Sveske ikke selv - trods den unge alder - er bange for at tage bladet fra munden - ellers havde du da også fået læst og påskrevet i langt højere grad.
Alene det at han vælger at bruge sine sparepenge på fint gammelt vintage grej fra Luxman og at han i sin musiksmag allerede udviser så god en bredde tjener ham ære - jeg finder ikke billederne specielt "støvede" og indretningsmæssigt kan det jo være at du skulle tage fru DonnaJensen under armen og smutte ind på "skønne hjems" hjemmeside, hvis en ung knøs værrelse kan støde dig i sådan en grad at du ligefrem behøver at smide faderen, sønnen og helligånden efter ham.
Til Sveske - fedt anlæg - keep it up - you are on the right path - no doubt
|
|
|
Så skal den vel heller ikke trækkes længere ud, og værre, eller lamt som du skriver, er det heller ikke hvad jeg har ytret. Havde du set de oprindelige billeder ville du kunne forstå at teksten passer meget bedre.
Som alt står nu - ryddet op, og i orden, er jeg også sikker på at de er langt nemmere at nyde musikken.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke at jeg har noget sønderligt imod rod, bare det ikke er hos mig selv hehe. Jeg må dog give Don ret i en ting, man nyder bedre musikken når det hele er rent og pænt, det giver et bedre indtryk.
Ellers et chamerende setup, det lader til at du er god til at finde billige, men gode ting. Tager du imod bestilling hvis det er? 
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
r-l-b skrev:
DonJensen skrev:
RYD OP. GØR RENT!
|
|
|
Don - Don dog, Omend du har ytret dette for dage tilbage så skylder jeg dog at kommentere din ualmindelig lamme måde at tvære rundt en ny ung sjæls meget fine tilgang til stereofoniens vidundelige verden.
Jeg kan heldigvis se at Sveske ikke selv - trods den unge alder - er bange for at tage bladet fra munden - ellers havde du da også fået læst og påskrevet i langt højere grad.
Alene det at han vælger at bruge sine sparepenge på fint gammelt vintage grej fra Luxman og at han i sin musiksmag allerede udviser så god en bredde tjener ham ære - jeg finder ikke billederne specielt "støvede" og indretningsmæssigt kan det jo være at du skulle tage fru DonnaJensen under armen og smutte ind på "skønne hjems" hjemmeside, hvis en ung knøs værrelse kan støde dig i sådan en grad at du ligefrem behøver at smide faderen, sønnen og helligånden efter ham.
Til Sveske - fedt anlæg - keep it up - you are on the right path - no doubt
|
|
|
Så skal den vel heller ikke trækkes længere ud, og værre, eller lamt som du skriver, er det heller ikke hvad jeg har ytret. Havde du set de oprindelige billeder ville du kunne forstå at teksten passer meget bedre.
Som alt står nu - ryddet op, og i orden, er jeg også sikker på at de er langt nemmere at nyde musikken. |
|
|
Min uforbeholdne undskyldning Don ! - nej jeg havde ikke set de oprindelige billeder - jeg så blot dit indlæg og tænkte ----- well ----- no hard feelings  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så er det sidste ord vist sagt i den sag, skal vi ikke aftale det?  Jeg kunne måske på det høfligste opfordre DonJensen til at redigere sit indlæg, så det ikke for fremtiden bliver det store samtaleemne i denne tråd?
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så står her nye højttalere! Læs længere oppe, tråden opdateres senere
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe glæder mig til billederne Sveske .. har du fået sat dem til?
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så,Sveske,så kan du godt lægge vejen forbi 'Billeder af mit hi-fi'-(Tandberg set-up)  Kan ikke finde ud af at linke,der er stadig lidt blondine over det,her __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imens vi venter på de dali 109 (tillykke Sveske)
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 02:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle - det er altid rart når der blliver reagere på ens anlægs-indlæg.. altså,. i ved.. men ligenu er jeg stiv hosden ven så det må vente med enm opdatering på asnlægget. f**k d3et er svært at srkive i fuld tidstand :D hehe.. nåh ja... som sådan og det der.. vi ser bennys badekar, sdå jeg smutter hej og alt sådan noget __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 02:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
for resten så spiller dalierne på mit værelse nu :)
og jeg har virkelig problemer med stående bølger for basse fosrvsibnder ret meget undagen i ghørnerne ogsdåan. det må jeg kigge på senere __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du skal skrive den sidste besked ren, det er da noget værre vullapyk
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali'erne har måske gået ham til hovedet  .. men er renskrivning ville ikke fejle noget!.. Det er jo nogle fremragende ht'er
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
for resten så spiller dalierne på mit værelse nu :)
og jeg har virkelig problemer med stående bølger for basse fosrvsibnder ret meget undagen i ghørnerne ogsdåan. det må jeg kigge på senere
|
|
|
Og jeg har virkeligt problemer med stående bølger for bassen forsvinder ret meget, undtaget i hjørnerne og sådan. det må jeg kigge på senere. Er det mon det den kære fulderrik mener ? 
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Sveske, så bølgerne sådan ud... problemer med stående bølger
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jeg havde fået en god del indenbors den aften - kedede mig lige en smule til en fest hos en ven, og hvor begiver man sig så hen?
Ascaris oversættelse er i øvrigt helt perfekt 
Jeg tror dog, jeg kan afhjælpe problemet en god del med en bedreopstilling og sådan __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
hyksi Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 76
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyy sveske det ser faktisk meget godt ud det der.. Jeg tænkte bare på hvorfor har du nogle højtalere sat til som du ikke bruger.. Men det ser rigtig godt ud glæder mig til at se mere........................ Hilsen Hyksi
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, nu er det jo længe siden jeg har gjort noget ved dette anlæg. Det er ikke blevet sat ordentligt op endnu, så jeg venter med at opdatere alting til det står ordentligt. De højttalere der ligger oppe på møblet er ikke sluttet til mere. de ligger der bare til jeg finder ud af hvad jeg vil gøre ved dem. __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
hyksi Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 76
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|