| Forfatter |
|
Deathie Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 269
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Areo ser lækkert ud. Det er dog ikke nogen revolutionerende brugerflade. Diverse linux distrobutioner har altid haft 4 vinduer og Macs OS har endda tilføjet lidt ekstra øjegejl (lidt ala areo) til deres multiple desktops. Generelt tror jeg da at vista bliver udemærket, men har ikke planer om at skiftet før programmet er udgivet og testet af den almene befolkning. For ikke så længe siden lagde windows eksta keys ud til RC1. Tror stadig de er der? Har sikret mig selv 2
__________________ Tak for et godt forum og god stemning
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
bphhm skrev:
Wonderboy: Lad os få nogle billeder af bruger grænsefladen.
|
|
|
Her vil du/i løbende kunne læse reviews af Vista udgivelserne og se billeder af GUI:
Vista Screenshots & Reviews.
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, jeg vil nu sige at der er mange ting i Vista som er revolutionerende, specielt til HTPC brug. Se bl.a. dette.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=713073
Rumkorrektion på højde med Tact (10.000$), skal måske tages med et gran salt, men ham der påstår det ejer jo selv en. Meget avanceret bass management mm..
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 07:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er rigtigt, men det er kan ikke levere rumkorrektion i TacT klassen (hvis det da er så godt som de siger).
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa FFDshow har da convolver reverb og volume filtrene der sammen kan lave ganske fine resultater men om det er i Tact klassen og om man har noget at bruge det til er en anden sag. I øvrigt virker FFDshow ikke for godt med Vista (Wmp11)pga det sure DRM mvh Anders
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyder spændene, jeg skal installere den i aften. er der nogle som faktisk har prøvet det rum korrektion??
|
| Til top |
|
| |
Mlarsen Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
tnc99
Nej, desværre lever mit lydkort ikke op til UAA og bruger derfor WDM i stedet for. Så jeg har ikke haft muligheden.
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhh...! lille hurtigt spørsmål.! denne BETA test version, er kun på engelsk? ikk`
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Mlarsen Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
Øhh...! lille hurtigt spørsmål.! denne BETA test version, er kun på engelsk? ikk`
Peter
|
|
|
Jo, og du skal nok ikke regne med nogen dansk version før Vista er helt færdig til januar/februar... __________________ Med venlig hilsen
Michael Larsen
Min hjemmebio: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18095&KW=ml arsen
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
Peter
|
|
|
Det lader til at du også kan få pudset dine tysk(eller japansk) kundskaber af hvis du er interesseret..
"Release Candidate 1 is available in three languages (English, German, and Japanese) and in 32-bit and 64-bit editions." __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
Wonderboy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en oversigt over forbedringerne et sted - eller releases det bare som "en forbedring" da det er mere omfattende...? Anyone?
__________________ Panasonic 42PZ85, Panasonic BD30, , Onkyo TX-SR607, WDTV, Xbox 360, iMac27 i7
5X Kef KHT5001, Velodyne Spl800i
Supra HDMI+Sub, Nordost WyreWizard Spelbinder
|
| Til top |
|
| |
btrader Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Patriarken skrev:
Hejsa
Vista er en stor gang nonsense....Alle system ændringer eller fintuninger skal køres med "run as" eller elevate..... Derudover skjules alt i femhundrede undermenuer og der bruges AAAAAALT for mange ressourcer på "Bells and Whistles". Siger ikke at en dosprompt er lækker....Men det der, det er fanme for meget af det gode. Til det der Aero interface som der har været så meget snak om kan jeg kun sige......Sikke en gang l**t.....Et nyt billede i baggrunden og lidt shaders på vinduerne og en analog klok laver ikke et godt operativsystem...
Selve installationen er en slags ghost/sysprep installation, hvor plug and play køres efter at et image er blevet kopieret til din disk....Denne metode er smart og hurtig den vil jeg gerne klappe af....
|
|
|
jeg giver dig fuldstændig ret!!.det er såmænd meget flot at se på, men er bestemt ikke "kone" venligt!!.
hovetmenuen er meget rodet at se på
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
btrader
Du kan bare slå den over på clasic, så ser den ud som i XP.
|
| Til top |
|
| |
oswald8270 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til alle
Det er ikke helt rigtigt at man ikke kan installerer Microsoft Windows Vista RC1 hvis man ikke har været tæster at den tidligere beta 2 version af Windows Vista
Som udtagelsen var så skulle man mangle et serienummer dette skulle man have fået da man downloadede beta 2 versionen af Windows Vista, det er rigtigt men lige en rettelse når man downloader den nye Windows Vista RC1 version så får man også et serienummer med til installationen, så udtagelsen er der ikke hold i
Jeg mener klart at Windows Vista er fremtidens vindows rent design, funksunalitet og brugervenlighed.
Det er op til folks egen vurdering af hvad de synes om Windows vista.
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også haft Windows Vista RC1 installeret og jeg synes også, at selve designet og navigationen er utrolig lækker. Det var sgu lidt tamt at gå tilbage til XP igen, men der var desværre ingen driver til mit TerraTec Phase 24 lydkort, og jeg kunne heller ikke få mit trådløs internet til at virke.
Udover det drillede Wacom Vista Beta driver til min tablet og så havde den samme fænomen, som Windows Me, at den ikke kunne tømme ram cachen. Jeg var altså op på 1.14GB på et tidspunkt, hvor jeg havde lukket alle programmer ned. Den blev deroppe og den starter på på ca. de 600MB, når jeg er kommet ind i Windows efter en genstart. Så er det altså ikke sjov at have 2GB mere med Vista.
Andre der har haft samme problem med ram cachen som mig?
|
| Til top |
|
| |
Madman Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Dell XPS gen5 P4 3.2 Ghz og 2 Gb ram 1066 Mhz og jeg syntes det køre meget langsomt og jeg køre den nyeste build.
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Madman
Hvilket grafikkort har du? Vista er meget tungt for grafikkortet.
|
| Til top |
|
| |