Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 08:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Vista RC1 - det er da helt fantastisk... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Jeg har et Geforce 6800. Jeg får en score på 4.3, hvad får i andre.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 September 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

oswald8270 skrev:
Hej til alle
Det er ikke helt rigtigt at man ikke kan installerer Microsoft Windows Vista RC1 hvis man ikke har været tæster at den tidligere beta 2 version af Windows Vista
Som udtagelsen var så skulle man mangle et serienummer dette skulle man have fået da man downloadede beta 2 versionen af Windows Vista, det er rigtigt men lige en rettelse når man downloader den nye Windows Vista RC1 version så får man også et serienummer med til installationen, så udtagelsen er der ikke hold i
Jeg mener klart at Windows Vista er fremtidens vindows rent design, funksunalitet og brugervenlighed.
Det er op til folks egen vurdering af hvad de synes om Windows vista.

Ja nu! I starten, var det kun de tidligere beta testere, indtil de gjorde RC1 "public" .. læs lige hvad der bliver skrevet ik og tjek datoerne for indlæggene!   
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 27 September 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Madman skrev:

Tillykke hvad har det med HTPC at gøre? Tror at denne tråd er blevet lidt afsporet.....Hvis Vista skal diskuteres her er det vel enten lyd eller funtionalitet af HTPC delen det bør dreje sig om..

mvh Anders

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Patriarken skrev:
Madman skrev:

Tillykke hvad har det med HTPC at gøre? Tror at denne tråd er blevet lidt afsporet.....Hvis Vista skal diskuteres her er det vel enten lyd eller funtionalitet af HTPC delen det bør dreje sig om..

mvh Anders

Det var et svar på et spørgsmål, prøv at læse tråden eller bland dig uden om.

Hastigheden på vista har meget med HTPC at gøre.

Utroligt at der er nogle der ikke har andet at give sig til, ud over at leje tråd politi. pinligt!  SUK

Deathie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2004
Sendt: 28 September 2006 kl. 08:16 | IP-adresse registreret  

Vista koden skal nok blive trimmet et par gange mere inden vista ryger i handlen. 

bphhm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 30 September 2006 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Madman: Jeg scorer 1.0! Gammelt matrox MX2 eller 4.

Men jeg synes da egentlig ikke jeg har problemer med at navigere etc. Hvor er det at der er behov for power?

Til top Vis bphhm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bphhm

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 September 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

bphhm

Jeg tror, at det skyldes, at Vista måske slår meget at det visuelle fra i dit tilfælde, da dit grafikkort ikke understøtter det.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 30 September 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Hejsa
Hvad pointe er der i at køre Vista når man skal have et 128mb endda helst et 256 grafikkort til at køre shaders på menuerne....Unægtelig en høj pris at betale for næsten ingen ny funktionalitet....Jeg kan sgu ikke forstå at man skal rendere simple menuer i 3d, og ens grafikkort skal svede bare for noget så simpelt. Og selve Media center delen er blevet fyldt(lige som resten af Vista) med ligegyldige undermenuer der besværliggør fremfor at forbedre. De skulle hellere bruge krudtet på nyttige ting som softsled eller lignende....

Til Madman....jeg har læst tråden, og jeg har andet at give mig til tak. Jeg leger ikke tråd politi, jeg antyder bare at 3d mark eller hvad nu intet har at gøre med HTPC eller Hifi. Det kan man diskutere på Hol.dk eller andre steder.

Anders

assembel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Patriarken>

Sæt dig nu lige ind i en sag, inden du kommer med sådanne pinlige statements. Den score madman optaler, er Vistas helt egen score. Hvis du ikke ved hvad du snakker om, synes jeg ikke du skal kommer med sådanne udtalelser.
Vista kommer med en score til forskellige dele af dit setup, der i blandt også grafikkortet.

Du er da pinlig! Vi har forstået at du ikke bryder dig om Vista. Du skal være velkommen til at installere WinXP (hvis du ikke synes, der er noget nyt under solen i Vista) og så ellers springe denne tråd over. Men at blive ved med at svine Vista til, når det tilsyneladende virker til, at du ikke engang haft testet det ordentlig (du ved fx ikke til de scores der laves).

Enten: Test programmet ordentligt inden du kommer med flere pinlige udtalelser, eller hold dig til XP (98, ME eller hvad ved jeg), og vær velkommen til at springe denne tråd over. Der er nemlig flere af os, lyder det til, der glæder sig til Vista kommer i endenlig udgave.

Til top Vis assembel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af assembel

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Patriarken skrev:
Hejsa
Hvad pointe er der i at køre Vista når man skal have et 128mb endda helst et 256 grafikkort til at køre shaders på menuerne....Unægtelig en høj pris at betale for næsten ingen ny funktionalitet....Jeg kan sgu ikke forstå at man skal rendere simple menuer i 3d, og ens grafikkort skal svede bare for noget så simpelt. Og selve Media center delen er blevet fyldt(lige som resten af Vista) med ligegyldige undermenuer der besværliggør fremfor at forbedre. De skulle hellere bruge krudtet på nyttige ting som softsled eller lignende....

Til Madman....jeg har læst tråden, og jeg har andet at give mig til tak. Jeg leger ikke tråd politi, jeg antyder bare at 3d mark eller hvad nu intet har at gøre med HTPC eller Hifi. Det kan man diskutere på Hol.dk eller andre steder.

Anders

Igen... Han svarede på et spørgsmål!!! Og jo det er relevant for HTPC... Desuden er det ikke noget du skal blande dig i hvis det ikke var... Det var vi moderatorer m.m. til...

Hvad med at læse trådene inden du prøver at gøre dig klog på noget du tydeligvis ikke ved noget om... Alternativt kan du vel selv hoppe ind på hol.dk og flame...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Mlarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Vista RC2 på fredag!!

http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4409

Til top Vis Mlarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mlarsen

assembel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Mlarsen>

Desværre kun for officielle beta testere og ikke frit. Men ellers glædelig nyhed; det varsler jo at vi er tættere på en final release.

Til top Vis assembel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af assembel

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

Patriarken skrev:

Anders

Siden hvornår er det dig der bestemmer hvad der er relevant på hifi4all og jo du lege tråd politi lige det du gør, lad moderatorne og det.

HE HE, jeg har lige installeret vista_5728 og wsl_5728 i weekenden, også får man at vide der kommer ny version på fredag, øv øv, udover det så køre 5728 fint, Jeg har sat et Pinnacle PCTV 310i + en aktiv antenne, der finder den MCE driver uden problemer og den finder de 4 digitale kanaler uden problemer, det vare ikke længe før jeg skifter til vista, det skal bare gå lidt hurtigere.

Madman som er glad for at være Beta tester.

Mlarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Så er der mulighed for at downloade RC2, og det gør du her   :

http://download.windowsvista.com/preview/rc2/en/download.htm

Hanien
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Mlarsen skrev:

Så er der mulighed for at downloade RC2, og det gør du her   :

http://download.windowsvista.com/preview/rc2/en/download.htm

Fedt! Troede kun det var få beta testere. Er godt i gang med at hente den ned

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Så har jeg hentet og installeret RC2, men jeg får ikke nogle lyd ud af min soundblaster lydkort, nogle der har samme problem og en løsning.

Mlarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

jeg oplevede det samme ved RC1, men det var fordi at Vista brugte mit onboard lydkort som standard og der skulle jeg bare slå mit Soundblaster lydkort over som standard inde under kontrolpanelet/lyd...

Hanien
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har problemer med at få 5.1 lyd igennem til min forstærker.

I opsætningen i MCE kan jeg kun vælge 2.0 lyd, jeg tror ikke at der er drivers til min lydkort til Vista.

Er der nogen der har helt med 5.1 lyd via optisk kabel i Vista og hvilket lydkort har I?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes