Forfatter |
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 16 September 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anti-Cable, Anti-Cable og atter Anti-Cable. Prøv det, koster næsten intet. Spiller som bare himlen på mit anlæg.
:-) hilsen
Medlem
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
Sendt: 16 September 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min onkel har været her for at hjælpe med min pc,og havde et sæt Taralabs med .Mener det hedder aero,så .Er der nogle som kender det+det vil jeg prøve
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
har nu lyttet til taralabs og det første indtryk er at det er mere detaljeret,med en lidt mere kontroleret bas.Lysere klang end supra som klæder lyden.Lidt mindre hul igennem end supra.Bedre defineret lydbilled.Men det er maginaler,i forhold til signalkablerne.Det bliver ikke taralabs.Vil prøve at se om jeg kan låne et sæt QED i hifi klubben
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
hvor køber man dem henne?har overvejet at låne en"stak"kabler ,men der er selfølgelig nogle der allerede kan udelukkes(chord).jeg har også hørt at sølvkabler giver en stram/slank bas.På nuværende tidspunkt har jeg Supra ply 3.2.Hvad er de kendt for? |
|
|
Hvorfor udelukke Chord, har du hørt dem ????
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
p.las skrev:
hvor køber man dem henne?har overvejet at låne en"stak"kabler ,men der er selfølgelig nogle der allerede kan udelukkes(chord).jeg har også hørt at sølvkabler giver en stram/slank bas.På nuværende tidspunkt har jeg Supra ply 3.2.Hvad er de kendt for? |
|
|
Hvorfor udelukke Chord, har du hørt dem ???? |
|
|
Hvis du nu lige læser p.las' første indlæg vil du kunne se at han har prøvet med Chord Odyssey, og det syntes han ikke var godt. Så ja, han har åbenbart hørt dem.
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lånt et sæt SilverSonic Q10 er Michael (jumon audio) og jeg synes de spillede rigtig godt! Jeg synes det er svært at beskrive hvordan et kabel lyder  men efter jeg har sendt dem retur så synes jeg bestemt at der mangler en masse elementer i lyden når jeg hører musik - dog skal jeg på et tidspunkt prøve dobbelt CW, men indtil videre tror jeg at jeg skal have et sæt Q10.
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Jean M Jarre skrev:
p.las skrev:
|
|
Hvorfor udelukke Chord, har du hørt dem ???? |
|
|
Hvis du nu lige læser p.las' første indlæg vil du kunne se at han har prøvet med Chord Odyssey, og det syntes han ikke var godt. Så ja, han har åbenbart hørt dem.
|
|
|
Sorry den havde jeg sku overset
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2006 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogle som kender til QED Silver Anniversary XT eller QED XT400 ?
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

|
Sendt: 23 September 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
har nu prøvet nævnte QED kabler og blev fælt skuffet over xt 400.derimod var jeg meget overrasket over det billige kabel,betydeligt bedre/fastere bas og mere hul igennem.Selv min kone kunne høre forskel.Opdagede så at det kabel jeg havde lånt med hjem ikke var xt udgaven men den alm QED Silver Anniversary .spørgsmålet er så hvor stor forskel der er på det og xt udgaven?Det lyder måske mærkeligt,men jeg har det sku lidt dårligt med at købe så billigt et kabel  .
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 23 September 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|