Forfatter |
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg huske! Er nemlig på udkig efter mere eller mindre alternative kablinger - både til HT og interconnect
|
|
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke der er noget porto at spare ved en evt sambestilling?
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var sq kvikt. Det ku være man skulle vente og købe dem i ksb for en plov, når hypen har lagt sig  __________________ So long and thanks for all the fish.
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hm, hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro, denne tråd rent faktisk var oprettet med øje for reklamation? 
Kan en admin ikke tjekke, at sælger og Medlem ikke har samme IP.
Det er sgu da underligt, at der bliver oprettet en annonce så kort tid efter, det er omtalt her.. eller? Og ja, en plovmand efter hypen lyder som en fantastisk idé, men de annoncerer jo kablet til at ligge på 750 kroner normalt? Plus, annoncen udløber forfærdeligt snart
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synd, at jeg ikke har brug for et sæt højttalerkabler lige. Der kan dælme spares 75 kroner på et sæt - hvis man er frisk! 
Mvh.
Niels L.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 September 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Synd, at jeg ikke har brug for et sæt højttalerkabler lige. Der kan dælme spares 75 kroner på et sæt - hvis man er frisk!  |
|
|
Jeg må tilstå at jeg er nysgerrig nok til at købe når nu det er blevet så nemt at få fat på, og så må det op imod mit PM Audio Black Magic. Måske et af dem kommer på KSB i løbet af kort tid 
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Nilau skrev:
Synd, at jeg ikke har brug for et sæt højttalerkabler lige. Der kan dælme spares 75 kroner på et sæt -
hvis man er frisk!  |
|
|
Jeg må tilstå at jeg er nysgerrig nok til at købe når nu det er blevet så nemt at få fat på, og så må det op imod mit PM Audio Black Magic. Måske
et af dem kommer på KSB i løbet af kort tid  |
|
|
Til den pris de nu koster er de sjovt legetøj og der er sikkert mange der vil købe dem bare for at prøve, men de der prøver vil ( hvis de har HT
kabel i den klasse du har ) næsten 100% sikkert sætte dem til salg meget hurtigt igen, det er mit gæt.
Det er ligesom mange andre produkter der er hype om herinde til tider, så kort tid eftyer ser man adskellige til salg igen, og oftes til en meget lav
pris, men her er der hvis ikke den store økonomisk risiko
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Nilau skrev:
Synd, at jeg ikke har brug for et sæt højttalerkabler lige. Der kan dælme spares 75 kroner på et sæt - hvis man er frisk!  |
|
|
Jeg må tilstå at jeg er nysgerrig nok til at købe når nu det er blevet så nemt at få fat på, og så må det op imod mit PM Audio Black Magic. Måske et af dem kommer på KSB i løbet af kort tid  |
|
|
Nysgerrig ? - hvad var det smedens kat døde af ?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 September 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Kim Petersen skrev:
Nilau skrev:
|
|
Jeg må tilstå at jeg er nysgerrig nok til at købe når nu det er blevet så nemt at få fat på, og så må det op imod mit PM Audio Black Magic. Måske et af dem kommer på KSB i løbet af kort tid  |
|
|
Til den pris de nu koster er de sjovt legetøj og der er sikkert mange der vil købe dem bare for at prøve, men de der prøver vil ( hvis de har HT kabel i den klasse du har ) næsten 100% sikkert sætte dem til salg meget hurtigt igen, det er mit gæt.
Det er ligesom mange andre produkter der er hype om herinde til tider, så kort tid eftyer ser man adskellige til salg igen, og oftes til en meget lav pris, men her er der hvis ikke den store økonomisk risiko  |
|
|
Lige præcis De 675 kr. er ikke så slemt, og de kan vel sælges uden det store tab. På den anden side, hvis de virkelig er så gode, så kunne jeg få et lidt længere kabel, hvilket ville passe mig fint.
Man skal jo lege engang imellem 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 September 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Kim Petersen skrev:
|
|
Nysgerrig ? - hvad var det smedens kat døde af ?  |
|
|
Ikke af at købe højttalerkabel, så vidt jeg ved 
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 16 September 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv dem!!!!!!!!!!!!!! Puha for h....... hvor de passer godt i mit anlæg. Meget lækker luftig opløst lyd, rum, bunden er ultra fast og detaljeret. Mellemtonen Det bedste er næsten at det hænger ufattelig godt sammen. Det er bare homogent og sammenhængende.
Hvis det bliver bedre med tiden (?), tjaae såååeee. Har spillet i ca. 20 timer nu.
Det er super value for money. Det er jo latterligt at få den lyd til de penge. Jeg har ikke hørt 15-20.000 kroners (eller dyrer) kabel på samme anlæg, men det skal da prøves, for at se hvor meget det kan spille op til. Er testet mod et Bertram til 10 K, her er Anti-Cable bedre i bunden, mere 3D/hul igennem.
Prøv det før din nabo, du vil garanteret ikke fortryde........
:-) hilsen
Medlem
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 16 September 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det lugter sku lidt af reklame og bliver der solgt nogle sæt får Medlem sku nok provision 
Som skrevet tidliger mener jeg det er et ret godt kabel til prisen, men så er de altså heller ikke bedre, kunne altså ikke spille op med Chord Odessey.
Men jeg har ikke hørt alle kabler og på alle setups, men på det setup jeg hørte det fik det tæv af Chord.
|
Til top |
|
|
Fumle Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm 675 kunne være værd at prøve, selv med hype mangler sQ nogle HT kabler der kan give en mindre metalisk klang og lys-lyd end de flatline jeg bruger idag.
__________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|
Til top |
|
|
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lokket en ven til at købe et sæt anti-cable signalkabler med bullet plugs. 
Med al den ros bliver det spændende. De er i hvertfald billige ift så meget andet.
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
exotic skrev:
Jeg har lokket en ven til at købe et sæt anti-cable signalkabler med bullet plugs. 
Med al den ros bliver det spændende. De er i hvertfald billige ift så meget andet.
|
|
|
Jeg går selv og venter på et sæt signalkabler med XLR stik. Du må meget gerne fortælle om dit indtryk, ift. dem du sammenligner med.
Medlem
|
Til top |
|
|
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
exotic skrev:
|
|
|
Jeg går selv og venter på et sæt signalkabler med XLR stik. Du må meget gerne fortælle om dit indtryk, ift. dem du sammenligner med.
Medlem
|
|
|
Nu må vi se hvor let de bliver at evaluere på hans anlæg, men jeg tar et sæt af mine egne VdH med.
|
Til top |
|
|
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
Sendt: 17 September 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
De ser sgu godt ud, meeen er lidt skeptisk endnu... Glæder mig til der kommer nogle andmeldelser fra flere brugere  __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
Til top |
|
|