Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 07 November 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Ronin skrev:
Frederik Carøe skrev:
Flot Ronin!
Hvordan skaffede du dig adgang til sådan en? Må siges at løse mysteriet på bedste vis.
|
|
|
En kammerat i Århus havde anskaffet sig et sæt for et godt stykke tid siden, så jeg spurgte om han ikke var frisk på at jeg lige fik lov at zappe lidt billeder af enhederne - da han rejser i forbindelse med hans job, gik der bare lidt tid inden jeg kunne få fat på ham - det havde han ikke et problem med - så geden må vist være barberet!!
|
|
|
Super godt Ronin. Godt arbejde. Ja geden er barberet, men hvad med Hasselhof, skal han ikke også lige have en ture med trimmeren?
|
|
|
Hehe nej, det er der dog ingen grund til - Hasselhof plejer normalt at være grundig i sin gennemgang (bare se tråden med hans JBL´er). Han udelukkede heller ikke fejl - jeg påpegede dem bare! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 12 November 2006 kl. 05:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandt man nogensinde ud af hvorfra enhederne stammer? (dem Hasselhof har postet fotos af)
|
Til top |
|
|
christian m Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
|
Sendt: 12 November 2006 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg modereret af moderator (jdg1) - personhetz bedes du venligst holde for dig selv!
|
Til top |
|
|
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
Sendt: 12 November 2006 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry jeg har været fraværende, men har en lille en med kolik..det tager alt hvad jeg har at give fortiden.
Tak til Ronin for at han gad at få det her opklaret. Det er et flot stykke arbejde. Nu får læsere af denne tråd i det mindste en 802d at se indvending. Bedre sent end aldrig.
Det viser sig at B&W reppen havde en kasse med forskellige B&W stumper med. Det havde jeg ikke set. Så da jeg så 3 enheder af korrekt størrelse for enden af bordet, tog jeg det som en selvfølge at det var dem. Jeg ved ikke precist hvad de er fra, men ronins forslag tror jeg er i den rigtige retning.
Håber ikke min fejltagelse har forvoldt nogen alt for megen svige og smerte. Jeg lavede denne tråd i god tro og med det formål at glæde hifi interesserede. Hvis det i nogens øjne gør mig til at asshole så beklager jeg også det.
|
Til top |
|
|
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
Sendt: 12 November 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejlig ide du fik Hasselhof nogle vil gerne se tingene skildt ad.  __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er et godt initiativ, det er lækkert at se tingene "bag" en højttaler, det er jo ikke hver dag man har chancen for at se en så dyr højttaler skilt ad.
Jeg synes også det er cool at man hjælper hinanden herinde, og at folk gider gøre en indsats for at vi får helt korrekte faqs på bordet. Tak til Ronin og andre der bød sig klar til at skyde nogle billeder af for at opklare mysteriet.
Til sidst synes jeg det er godt der ikke kom noget mudderkast ud af det, udover et cencuret indlæg længere oppe som jeg ikke fik læst. Bliv ved med det for fanden! 
Jeg ser gerne nogle dyre Dalier skilt af næste gang, kunne være sjovt at se sådan en i forhold til en B&W. 
Alt i alt godt arbejde 
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Fandt man nogensinde ud af hvorfra enhederne stammer? (dem Hasselhof har postet fotos af) |
|
|
Det vil jeg bestemt også gerne vide
Og jeg stemmer også for den med en dyr DALI adskilt __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
jdg1 skrev:
Fandt man nogensinde ud af hvorfra enhederne stammer? (dem Hasselhof har postet fotos af) |
|
|
Det vil jeg bestemt også gerne vide
Og jeg stemmer også for den med en dyr DALI adskilt |
|
|
Hasselhof skrev:
Sorry jeg har været fraværende, men har en lille en med kolik..det tager alt hvad jeg har at give fortiden.
Tak til Ronin for at han gad at få det her opklaret. Det er et flot
stykke arbejde. Nu får læsere af denne tråd i det mindste en 802d at se
indvending. Bedre sent end aldrig.
Det viser sig at B&W reppen havde en kasse med forskellige
B&W stumper med. Det havde jeg ikke set. Så da jeg så 3 enheder af
korrekt størrelse for enden af bordet, tog jeg det som en selvfølge at
det var dem. Jeg ved ikke precist hvad de er fra, men ronins forslag
tror jeg er i den rigtige retning.
Håber ikke min fejltagelse har forvoldt nogen alt for megen svige
og smerte. Jeg lavede denne tråd i god tro og med det formål at glæde
hifi interesserede. Hvis det i nogens øjne gør mig til at asshole så
beklager jeg også det. |
|
|
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jo, men det siger jo ikke noget om, hvilken højttaler de kom fra - det var i hvert flad det jeg mente. Det kunne jo være der var nogen der genkendte dem? __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Jo jo, men det siger jo ikke noget om, hvilken højttaler de kom fra - det var i hvert flad det jeg mente. Det kunne jo være der var nogen der genkendte dem? |
|
|
De er vel fra en standard 802? højtalleren stod der jo også, det viste sig bare ikke at være "d"-udgaven. Morten
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Basenheden ligner noget fra en sub som jeg mener Ronin var inde på, så jeg tror det har været dele fra forskellige B&W produkter. Hvad de så skulle med en subenhed kan man jo så spekulere over.
|
Til top |
|
|
Kharmakiller Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mysteriet er endnu ikke løst!!! Se på uret på Hasselshoffs arm på billede nr 11 - kl viser 17.29. Læs så her: "Sent på aftenen den 3 dag efter
spisning og indtagning af div vådevarer kom jeg i tanke om at folk sikkert kunne være int i at se indmaden af sådan en B&W."
Hvilken højttaler er det, hvornår tog han billederne og ikke mindst: under indtagelse af hvad?
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kharmakiller skrev:
Mysteriet er endnu ikke løst!!! Se på uret på Hasselshoffs arm på billede nr 11 - kl viser 17.29. Læs så her: "Sent på aftenen den 3 dag efter spisning og indtagning af div vådevarer kom jeg i tanke om at folk sikkert kunne være int i at se indmaden af sådan en B&W." Hvilken højttaler er det, hvornår tog han billederne og ikke mindst: under indtagelse af hvad? |
|
|
Et klasse indlæg med klasse spørgsmål!
|
Til top |
|
|
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
lol. Jeg bliver mere og mere imponeret af brugerne på dette site 
Min næste billedpost skal klart være lagt ud som et mysterie fra starten (med vilje) mindre ydmygende for mig hehe.
mht uret. Desværre er det ikke så spændende som det ser ud til. Den tidszone uret var klikket hend på (har 3 zoner) var ikke den tidszone jeg geografisk var på. Men godt set 
|
Til top |
|
|
27pH Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hasselhof skrev:
mht uret. Desværre er det ikke så spændende som det ser ud til. Den tidszone uret var klikket hend på (har 3 zoner) var ikke den tidszone jeg geografisk var på. Men godt set 
|
|
|
Kun skyldige mennesker har så godt alibi klar 
vH pH
|
Til top |
|
|
Magnus_MK_IV Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 07 Marts 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Basseren vi ser, er nok en 12" fra ASW 750.
__________________ M.v.h.
Magnus
|
Til top |
|
|