| Forfatter |
|
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vel talt Hurtig  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Jannik K. Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da en frygtelig masse folk herinde ved om en forstærker, der ikke engang har forladt samlebåndet endnu..
Hver gang dette "jeg ved alt om alt i denne branche, i andre kan ikke lære mig noget" sker, kan jeg ikke lade være med at smile. 
|
| Til top |
|
| |
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig til se om mr. Jens Holst Larsen, product Director, Hi-Fi Klubben svar tilbage...__________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste der tænker Diana/Punkt1 når Hurtig folder sin enorme viden ud over hifiklubben 
Sørgeligt nok er Diana bare sjovere på en eller anden måde, men med øvelse når Hurtig det nok..
Er jo ikke fordi han ikke træner 
Jesper
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
|
En sjov lille anekdote i den forbindelse er at da vores kvalitetskontrol chef skulle måle effekten på den store 2.6KW måtte han vente til de andre gutter på værkstedet var gået hjem efter fyraften. Så måtte han slukke for alt udstyr på værkstedet inden han kunne gå i gang med at måle. Selv med disse foranstaltninger sprang sikringerne i den kraftige 16 ampere gruppe 5 gange i løbet af hans målinger. Og for første gang i hans mangeårige ansættelsesperiode i Hi-Fi Klubben brændte han fingrene på de effektmodstande som han anvender til den ohmske belastning over højttalerterminalerne.
|
|
|
Måske har han aldrig rørt ved sådan en før .
Det er meget normalt de bliver varme .
Hvorfor ikke lade dem spille , her kan jeg også smække en 16A med musik , så er man sikker på den give stabil strøm hele vejen op uden at ødelægge ens højttaler , så kan man med sikkerhed sige den er stabil .
Så på med nogle B&W 800 og fyr helt op så ser i hvad den kan , for jeg er ret sikker på den vil ødelægge de b&w .
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he he   Jeg tvivler på vi hører mere til HFK i denne tråd. Min erfaring er, at de pludselig ikke længere har lyst at deltage, når man har afsløret og konfronteret dem en eller anden teknisk forklaring, der direkte er forkert.
Fatter ikke de gider.... Men jeg har flere gange oplevet, at de smider om sig med meget fine tekniske forklaringer, som for de fleste kunne lyde virkelig godt. Som om produktet er dybt revolutionerende. Som eks CV forstærkerne, hvor man fortælelr, at netop den høje forsyningsspænding giver øget virkningsgrad... Meget imponerende, specielt hvis det passede.
Men som jeg også lagde op til i mit tidligere indlæg, så havde jeg en forventning om, at HFK ikke ville svare. Og det lader til at jeg får ret....
Er det ikke noget med, at man skal sørge for at aktivere hjernen, inden man tilkobler munden??? Det ville være lidt smart, da man så muligvis kunne undgå at bringe sig i situationer, hvor man skal til at bortforklare en røverhistorie.
Men som sagt, er jeg stadig meget spændt på at høre HFK's tekniske forklaring.... Har de virkelig opdaget noget som ingen anden HiFi konstruktør før har gjort?? Eller var der bare tale om en røverhistorie, der hvis den ikke var blevet afsløret, kunne have lydt rigtig godt i landets teenage-hjem?? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold nu kæft din narhat !
De har indrømmet der er fejl i kataloget, de 2600watt er målt i 20ms, mon ikke der kan trækkes lidt fra ladelytterne der levere den sidste strøm ?
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
|
De har indrømmet der er fejl i kataloget, de 2600watt er målt i 20ms, mon ikke der kan trækkes lidt fra ladelytterne der levere den sidste strøm ?
|
|
|
hehe tænkte lige det samme, der er vist nogle som skal have fundet deres elektronik lommebog frem 
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
|
|
|
|
Vel talt.
Hvorfor skulle de også blive ved med at spilde deres tid herinde? Da der jo nok ikke er nogen der læser denne trød der kunne finde på at købe forstærkerne. Om ikke andet så pga. det der er blevet skrevet.
Og det virker jo ikke ligefrem som om Hurtigt kunne inde på at handle hos dem uanset hvad han får af svar.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tal lige ordenligt Jesper Bach!
Det vi søger nu er en forklaring på den noget smarte forklaring mr. Jens Holst Larsen, product Director, Hi-Fi Klubben han kom med...
__________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
Jesper Bach skrev:
|
|
|
|
Vel talt.
Hvorfor skulle de også blive ved med at spilde deres tid herinde? Da der jo nok ikke er nogen der læser denne trød der kunne finde på at købe forstærkerne. Om ikke andet så pga. det der er blevet skrevet.
Og det virker jo ikke ligefrem som om Hurtigt kunne inde på at handle hos dem uanset hvad han får af svar.
Mvh. l´Blundt
|
|
|
det var vist et desperat forsøg på at lukke tråden, og jeg tror ikke denne tråd ændrer på om man skal købe en eller ej. hallo, den leverer masser af sovs! det kan der nok ikke laves om på, data eller ej
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr MBG du går bare samme vej, hej hej
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
Mr MBG du går bare samme vej, hej hej  |
|
|
husk tudekiks!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
Jesper Bach skrev:
|
|
|
|
Vel talt.
Mvh. l´Blundt
|
|
|
tror han mener at hvis du mener man ikke skal spilde sin tid her, hvad laver du så selv her??
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold kæft hvor er det sørgeligt at endnu en nogenlunde saglig debat skal sværtes til af barnlige personangreb. __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her må jeg give Scherer ret...
Men det p***er mig lidt af at når nu hifiklubben endeligt kommer på banen og forsøger at forklare sig, kommer der en idiot som Hurtig og flamer dem totalt.
Jeg forstå godt de ikke gider svare på relevante spørgsmål herinde når den slags fjolser får lov til at køre en debat totalt af sporet. 
Jesper
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
arbejder ham hurtig ikke i merlin ?
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
|
Her må jeg give Scherer ret...
Men det p***er mig lidt af at når nu hifiklubben endeligt kommer på banen og forsøger at forklare sig, kommer der en idiot som Hurtig og flamer dem totalt.
Jeg forstå godt de ikke gider svare på relevante spørgsmål herinde når den slags fjolser får lov til at køre en debat totalt af sporet. 
Jesper |
|
|
Hvor flamer Hurtig HFK? Som jeg læser det stiller han nogle meget kritiske spørgsmål til HFK, desuden mener jeg spørgsmålene er relevante. Jeg har ikke den samme indsigt i teknikken så derfor synes jeg da det er rart der er folk som Hurtig der har indsigten og som stiller spørgsmålstegn ved de ting der bliver skrevet fra bl.a. HFK. EDIT: Du var forgangsmand for at køre debatten af sporet ved at kalde Hurtig for narhat, ikke en speciel moden måde at ytre sin mening på. __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |