| Sendt: 22 September 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkk1989 skrev:
Compumail / PC-Lager... Hverken god service eller godt arbejds milijø !!
Jeg blev ansat hos Compumail... 2 Dage efter blev min kammerat fyret og jeg sagde op. Chefen var ualmindelig fræk og mishandlede ikke sine folk optimalt... Grunden til min kammerat blev fyret var han er "Vietnamneser" Hvilket chefen ikke mente var godt for hans firma, Han var racistisk og ligefrem svinet min ven til.. Til og med beskyldte ham for at have stjålet ram derovre. Min kammerat svaret ham igen og det førte så til en fyringen, inkl han kropsvisiteret ham for om han havde stjålet ting.. Jeg ville ikke arbejde i dette milijø så jeg sagde også op..
Udover det har jeg handlet meget ved PC-Lager og har modtaget defekt grafikkort som de ikke ville tage retur.. De mente det var en fejl under montering, Sjovt nok blev kortet monteret af en professional.. Så jeg fik aldrig byttet kort... |
|
|
Det din tidligere arbejdsgiver har gjort hører absolut ingen steder hjemme.
Det sagt, så trak jeg altså på smilebåndet idet du skriver: "og mishandlede ikke sine folk optimalt"...

Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|