Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 07:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Pas lige på Compumail (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 22 September 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

jkk1989 skrev:
Compumail / PC-Lager... Hverken god service eller godt arbejds milijø !!

Jeg blev ansat hos Compumail... 2 Dage efter blev min kammerat fyret og jeg sagde op. Chefen var ualmindelig fræk og mishandlede ikke sine folk optimalt... Grunden til min kammerat blev fyret var han er "Vietnamneser" Hvilket chefen ikke mente var godt for hans firma, Han var racistisk og ligefrem svinet min ven til.. Til og med beskyldte ham for at have stjålet ram derovre. Min kammerat svaret ham igen og det førte så til en fyringen, inkl han kropsvisiteret ham for om han havde stjålet ting.. Jeg ville ikke arbejde i dette milijø så jeg sagde også op..

Udover det har jeg handlet meget ved PC-Lager og har modtaget defekt grafikkort som de ikke ville tage retur.. De mente det var en fejl under montering, Sjovt nok blev kortet monteret af en professional.. Så jeg fik aldrig byttet kort...

Det din tidligere arbejdsgiver har gjort hører absolut ingen steder hjemme.

Det sagt, så trak jeg altså på smilebåndet idet du skriver: "og mishandlede ikke sine folk optimalt"...

Nosferatu



__________________
"iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
Mikey
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 22 September 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Tak skal I sørme ha' . Har bestilt htpc til rimelig mange tusind kroner hos pc-lager, godt nok samlet og testet men alligevel. Bliver jo lidt nervøs nu *SS*
Til top Vis Mikey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikey
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 22 September 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Som en bruger ganske rigtigt skrev, så har denne tråd intet med HTPC at gøre i nogen direkte tilknytning - utilfredshed over en given computerbutik kan tages op med butikken eller postes på et forum der omhandler computere osv.

Tråden lukkes!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes