| Forfatter |
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
kibidk skrev:
|
Tillykke med din nye "barnepige" - det en flot forstærker - det er denne her ikke?:
http://www.t3online.cz/imagea/290_2.jpg
Blæret er den også - tjek lige køleprofilerne - og så den enorme "tønde" af en volumenknap - håber du har kræfter til at dreje den 
Mvh
Kim
|
|
|
Mange tak for lykønskningen. Jo det er denne model. Ikke for at lyde "smart" men jeg synes også den er rigtig flot af sådan et "skrummel" at være= B&O pak sammen! 
Ej seriøst, hvad angår udseende så synes jeg faktisk også selv at det er noget af det flotteste jeg har set, til menneske penge, og jeg skal være ærlig og indrømme at det er en af grundende til at jeg har kigget langt efter den længe sammen med deres TT "Twin towers" model som dog er en hel del dyrer så vidt jeg husker.
Jeg fik den først sat ordentlig op igår sidst på eftermiddagen, så det er begrænset hvor meget jeg endnu har fået lyttet ordentligt på den, omend den dog kører i baggrunden lige nu har har gjort det lige siden. Men sådan ordentligt med "fuld skrald" har jeg nok sammenlagt fået hørt en time på den, min nabo er hjemme og har natarbejde 
Men når det så er sagt, så skal jeg hilse og sige, at den har en del flere kræfter (spiller langt højere) og langt mere præsist end min Arcam som dog på inden måde er dårlig hvad lyden angår. De skal bare ikke sammenlignes 
|
|
|
Normalt er jeg ikke til sådanne "skrumler". Men jeg må sige, FLOT Tillykke med den. Til trods for størrelsen er der noget tiltalende ved den. Blanding af træ og stål/alu. Og med V-udskæring. Remoten er heller ikke tosset __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
rattanhuset skrev:
kibidk skrev:
|
Tillykke med din nye "barnepige" - det en flot forstærker - det er denne her ikke?:
http://www.t3online.cz/imagea/290_2.jpg
Blæret er den også - tjek lige køleprofilerne - og så den enorme "tønde" af en volumenknap - håber du har kræfter til at dreje den 
Mvh
Kim
|
|
|
Mange tak for lykønskningen. Jo det er denne model. Ikke for at lyde "smart" men jeg synes også den er rigtig flot af sådan et "skrummel" at være= B&O pak sammen! 
Ej seriøst, hvad angår udseende så synes jeg faktisk også selv at det er noget af det flotteste jeg har set, til menneske penge, og jeg skal være ærlig og indrømme at det er en af grundende til at jeg har kigget langt efter den længe sammen med deres TT "Twin towers" model som dog er en hel del dyrer så vidt jeg husker.
Jeg fik den først sat ordentlig op igår sidst på eftermiddagen, så det er begrænset hvor meget jeg endnu har fået lyttet ordentligt på den, omend den dog kører i baggrunden lige nu har har gjort det lige siden. Men sådan ordentligt med "fuld skrald" har jeg nok sammenlagt fået hørt en time på den, min nabo er hjemme og har natarbejde 
Men når det så er sagt, så skal jeg hilse og sige, at den har en del flere kræfter (spiller langt højere) og langt mere præsist end min Arcam som dog på inden måde er dårlig hvad lyden angår. De skal bare ikke sammenlignes 
|
|
|
Normalt er jeg ikke til sådanne "skrumler". Men jeg må sige, FLOT Tillykke med den. Til trods for størrelsen er der noget tiltalende ved den. Blanding af træ og stål/alu. Og med V-udskæring. Remoten er heller ikke tosset
|
|
|
Jeg synes faktisk også at den til trods for str ikke ser så stor ud som den er. Sikkert fordi den ikke "bare" er store sorte flader, som så mange andre i den vægtklasse. Og hvilken mand kan ikke lide en dyb V udskærring 
Remoten må jeg indrømme at jeg er lidt skuffet over, den er for lille til mine grapper, og jeg har endnu ikke helt fundet ud af den. Desværr fulgte der kun en italiensk brugsforvirring med som jeg netop sidder og kæmper lidt med
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Normalt er jeg ikke til sådanne "skrumler". Men jeg må sige, FLOT Tillykke med den. Til trods for størrelsen er der noget tiltalende ved den. Blanding af træ og stål/alu. Og med V-udskæring. Remoten er heller ikke tosset
[/QUOTE]
Jeg synes faktisk også at den til trods for str ikke ser så stor ud som den er. Sikkert fordi den ikke "bare" er store sorte flader, som så mange andre i den vægtklasse. Og hvilken mand kan ikke lide en dyb V udskærring 
Remoten må jeg indrømme at jeg er lidt skuffet over, den er for lille til mine grapper, og jeg har endnu ikke helt fundet ud af den. Desværr fulgte der kun en italiensk brugsforvirring med som jeg netop sidder og kæmper lidt med
[/QUOTE]
Ja men nu er det snart vinter. Aftenkurserne tilbyder bla. italiensk undervisning. Så har du noget at lave i de mørke aftner. Og lur mig om du ikke skulle kunne finde en ægte italiensk barnepige Udskæring eller ej.
"Hva, mester. Jeg synes du skeler lidt på øjnene" Ja, det tro faen.....  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Ja men nu er det snart vinter. Aftenkurserne tilbyder bla. italiensk undervisning. Så har du noget at lave i de mørke aftner. Og lur mig om du ikke skulle kunne finde en ægte italiensk barnepige Udskæring eller ej.
"Hva, mester. Jeg synes du skeler lidt på øjnene" Ja, det tro faen..... 
[/QUOTE]
Måske jeg skulle overveje at starte med "Italiensk for begyndere" 
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser billig ud...  Morten
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
Den ser billig ud... 
Morten
|
|
|
Misundelse er en grim ting! 
Ej seriøst så synes jeg det er imponerende hvad man kan få for 23 k hvis man finder stedene 
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 03:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr Rattanhuset; jeg går ud fra at det er denne her vi taler om: http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=663&zoneid=3
Et stykke nede står rørene benævnt som Sovtek (ny Sovtek) 6922. Disse rør er fuldogståstændig ens med originale gamle russiske rør af typen 6N23P (6H23 U på hovedet (kyrillisk)), disse rør er igen næsten identiske med ECC88 og bla-bla (som jeg har skrevet)!
Men spørg hos Pathos; de har nok også en mening om det, og jeg er ikke rør-guru, næh bare lige startet!
Klart at du skal give dyret 100-500 timer med de originale rør. Så er du nået et stykke igennem din musiksamling, og så kan du bedre udtale dig om, hvordan du vil have lyden!
Der er mere glæde, smil og lugten/smagen af mors frikadeller over NOS-rør fra Vesteuropa og USA, og det vil du sikkert give mig ret i om sårn cirka et halvt år, når du selv har prøvet dem!
Jeg finder lige et link lidt senere!
Og her var det så: http://www.machmat.com/sales/ecc88.htm Bitte! 
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Den ser billig ud... 
Morten
|
|
|
Ej seriøst så synes jeg det er imponerende hvad man kan få for 23 k hvis man finder stedene  |
|
|
Du ved det var for sjov. Men ja 23 Kilo for så sublim en udførelse og finish. Det får du ikke mange andre steder, og lyden skulle der heller ikke være noget at udsætte på. Kommer den til Odense i efterårsferien? Morten
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Den ser billig ud... 
Morten
|
|
|
Ej seriøst så synes jeg det er imponerende hvad man kan få for 23 k hvis man finder stedene 
|
|
|
Du ved det var for sjov. Men ja 23 Kilo for så sublim en udførelse og finish. Det får du ikke mange andre steder, og lyden skulle der heller ikke være noget at udsætte på. Kommer den til Odense i efterårsferien?
Morten
|
|
|
Naturligvis, tog det heller ikke for andet. 
|
| Til top |
|
| |