| Forfatter |
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Hvis han giver 15% i "kontantrabat" (hvad er det iøvrigt for noget p..?) uden at blinke, hvad tror du så hans avance er?
/U. |
|
|
Avance for butikken er da ligemeget....hvis prisen er standard for alle butikker....ville jeg personligt selv synes at 15% rabat er en sweet deal  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
CarrotMan skrev:
Hvis han giver 15% i "kontantrabat" (hvad er det iøvrigt for noget p..?) uden at blinke, hvad tror du så hans avance er?
/U. |
|
|
Avance for butikken er da ligemeget....hvis prisen er standard for alle butikker....ville jeg personligt selv synes at 15% rabat er en sweet deal
|
|
|
Det skal måske tilføjes at jeg - efter min egen mening - er en rigtig god kunde i den butik. Men hvad kom mon først - ægget eller hønen? Mit seneste køb var et Philips lcd-tv som jeg egentlig kunne have fået til en rigtig god pris via fælleskøb på nettet - men de tager jo ikke mit gamle tv i bytte. Det er også nemmere at bruge en lokal forhandler hvis der bliver brug for service.
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med fare for at sige noget uhyggeligt banalt, så afhænger værdien af en rabat naturligvis af, hvilken pris der regnes fra.
Nu ved jeg ikke hvilken Expert-butik i Midtjylland der tales om, men den jeg ind i mellem kigger i (Herning) har så også en fantastisk tendens til at
have ualmindeligt gamle produkter stående i butikken, og selvom man sætter en 2-3 år gammel dvd-afspiller ned med 20% i ft oprindelig listepris,
så er den stadig alt for dyr.
Butikken har vistnok stadig en projektor magen til min stående (Hitachi TX100) sat NED til 15.999! Den kan jeg sikkert også godt få en stor rabat på,
men det er fordi prisen som udgangspunkt er for høj
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
Med fare for at sige noget uhyggeligt banalt, så afhænger værdien af en rabat naturligvis af, hvilken pris der regnes fra.
Nu ved jeg ikke hvilken Expert-butik i Midtjylland der tales om, men den jeg ind i mellem kigger i (Herning) har så også en fantastisk tendens til at have ualmindeligt gamle produkter stående i butikken, og selvom man sætter en 2-3 år gammel dvd-afspiller ned med 20% i ft oprindelig listepris, så er den stadig alt for dyr.
Butikken har vistnok stadig en projektor magen til min stående (Hitachi TX100) sat NED til 15.999! Den kan jeg sikkert også godt få en stor rabat på, men det er fordi prisen som udgangspunkt er for høj |
|
|
Alle de produkter jeg har købt har været nylanceringer.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
| ..... Men hvad kom mon først - ægget eller hønen? ...... |
|
|
Det gjorde ægget!! __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kt Radio i kbh er til at handle med når man køber højttalere - vel op mærket hvis man står med kontanterne i hånden vifter med dem.
Jeg sparede da i hvert fald omkring 20 % og var glad og tilfreds.
__________________ Vh
Kasper
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
KT-Radio Odense ikke bare KAN men SKAL man altid tale pris med, de er nogle værre krejlere
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
dtomsen skrev:
KT-Radio Odense ikke bare KAN men SKAL man altid tale pris med, de er nogle værre krejlere  |
|
|
KT Radio Odense - åh nej, skal man købe noget hos dem er der ingen grænser for hvor fantastisk produktetet er. Vil man derimod have dem til at tage samme vare i bytte ved køb af nyt - så er det selvfølgelig det rene l**t. Nej må jeg be' om min lokale Expert.
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
LarsOhl skrev:
|
Jaja forklarede jo bare problemstillingen for Da_Saint.
men pøj pøj med det.
|
|
|
Nåh, godt du er her så, for uden din forklaring ville jeg ikke vide hvad folk skriver... __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |