|
Hej.
Håber ikke det er ot. men here goes:
Man kan købe løse heatpipes hos conrad.com. Disse kan man så føre til løse heatsinks ligesom M-cubes p****dyre løsning. Jeg har selv planer om at lave et custom kabinet med disse, så hele pc bliver passivt kølet. Idag har jeg alt passivt kølet og 2 nærlydløse papstkabinetblæsere, men de fører tilgengæld heller ikke helt nok luft ud af kabinettet = op mod 55-60 grader, når den har været tændt et par timer.
mvh. Per.
|