| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
LMG03 skrev:
jeg ville nok sige at du skulle nok hellere spørge din lokale hifiklub om de ikke ville sætte det op til dig så du kunne bestemme dig over hvilket setup du kunne tænke dig. normalt kan det også ordnes efter lukketid. jeg personligt kan rigtig godt lide Ikon serie, men de kræver godt noget dyrt grej for at lyde rigtig godt.
hvis du hører techno/metal/trance, så er det ikke Ikon serie man skal have. |
|
|
Det er techno/dance/pop osv. men spiller ikke højt/super meget bas mest fordi jeg ikke finder grund til at genere resten af familien med larm som de siger. Og det er ikke til festhøjtalere. Startede med CV E710 (og C352), der var bas men lyden var ikke god. Så skiftede til Concept 6 (og S300) som jeg må sige er en super god højtaler når man tænker på hvad den koster! Men den er lidt for lys/skinger til mig synes jeg. Så satser lidt på B&W som jeg håber på er mere mig og det ville ikke gøre noget at bassen var lidt mere stram i forhold til C6'eren. Er kun 16år og skal passe HHx, hvilket betyder jeg kun har fritidsjob, og kun får udbetalt ca 3000kr om måneden pga skat. Så vil gerne være sikker på mit valg så jeg ikke mister flere penge end højest nødvendigt.
|