Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 05:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Verdens aller dyreste potmeter... knob (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

den med at fryse cd pladerne ned er gammel,prøv selv at lægge en cd i fryseren i 48 timer og kom med en tilbagemelding,det koster intet.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
den med at fryse cd pladerne ned er gammel,prøv selv at lægge en cd i fryseren i 48 timer og kom med en tilbagemelding,det koster intet.

Det er jeg meget skeptisk overfor. Desuden ripper jeg mine CD til min PC og den proces er meget grundig og resultatet kan verificeres. Jeg ser ingen dessideret grund til at nedfryse mine CD før jeg ripper dem.

Men det jeg især stejler over i den artikel, er det her

Carol Clark skrev:
I followed another of Belt’s suggestions, with information gleaned from an article entitled "What a Mess!!! An alternative view of reality" on the Belt Electronics web page. In the article, Belt asserts that photographing a person affects them adversely, and that if you place a photograph of yourself as an infant or small child along with a current photograph of yourself in a plastic bag in the freezer, you will improve your listening experience.

Det er bare for meget.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Hvis nogen køber den her knap og kan høre forskel så ville jeg rent ud sagt kalde personen for en idiot. Ikke specielt diplomatisk, men det her er altså for dumt.
Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:
Hvis nogen køber den her knap og kan høre forskel så ville jeg rent ud sagt kalde personen for en idiot. Ikke specielt diplomatisk, men det her er altså for dumt.

Næh, du glemmer helt at den afgørende forskel er når knappen bruges! Det er altså når brugeren drejer op og ned på knappen mens musikken kører, at den for alvor kommer til sin ret.

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

xo skrev:

Bassøe skrev:

Næh, du glemmer helt at den afgørende forskel er når knappen bruges! Det er altså når brugeren drejer op og ned på knappen mens musikken kører at den for alvor kommer til sin ret.

Ja, den havde jeg vist ikke tænkt over.

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

En af mine gode venner fik et sidste råd af sin morfar for år tilbage: "Folk vil tages i røven!!". I bund og grund viser morfars råd sig alt for ofte at have solid bund i virkeligheden.

Så i stedet for at brokke sig over andres fantasifulde påfund og smarte markedsføring samt deres kunders lemfældige omgang med mammon, bør man vel bare beundre førstnævnte og gå hen og gøre ligeså!

Personligt har jeg opdages, at min morgenurin indeholder natursalte, der når det påføres kobber giver en forbedret elektromagnetiskbaggrundsstrålingshygiejne, der bevirker at stående såvel som faldende bølger bliver elimineret ved næste øråd. Man kan tydeligst mærke forskellen i et forbedret perspektiv og mindre farvning. Jeg vil gerne udføre dette enestående tweak for alle, der betaler 399,95 kr eks. moms og kørselspenge. Nævn en ugedag og jeg kommer og urinerer i dit anlæg før solen står op. (Husk at slukke for strømmen, tak)

Til top Vis NADali's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NADali

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:

Personligt har jeg opdages, at min morgenurin indeholder natursalte, der når det påføres kobber giver en forbedret elektromagnetiskbaggrundsstrålingshygiejne, der bevirker at stående såvel som faldende bølger bliver elimineret ved næste øråd. Man kan tydeligst mærke forskellen i et forbedret perspektiv og mindre farvning. Jeg vil gerne udføre dette enestående tweak for alle, der betaler 399,95 kr eks. moms og kørselspenge. Nævn en ugedag og jeg kommer og urinerer i dit anlæg før solen står op. (Husk at slukke for strømmen, tak)

Det er sgu humor.

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

NADali skrev:

Det er sgu humor.

Det er ikke humor, det er Urinius ApS' nye salgsmateriale manden netop har forfattet dér. Hvem er med?

Firmaets motto?

Morgenstund har guld i mund

Vi p***er op og ned ad folk.....'s anlæg

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Jeg er med, jeg er sikker på der er et STORT marked for netop det her produkt. Folk giver jo gladeligt penge for så mange andre tvivlsomme tweaks så hvorfor ikke også det her.

Dog skulle man nok tage min 1000 kr i timen, så er det mere eksklusivt og interessant for eventuelle købere og så lyder det også bedre jo højere prisen er, det ved alle jo.

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

Den har jeg da brugt mange gange før i tiden... Især dengang cd-brændere var meget dårlige, lige da de kom frem, der kunne man rent faktisk gøre en cd læsbar, efter en tur i fryseren!

Men det oprindelige tweak gik nok nærmere ud på at gøre aluminiums overfalden mere jævn i cd'en, ala samme princip med cryo behandling af kabler osv. Problemet er jo bare at det ikke længere er alu. man bruger i cd'er... (ihvertfald ikke mig bekendt?) Men det skulle da vøre muligt om det havde en positiv virkning.

Det skal også lige tilføjes at jeg ikke selv har kunnet høre forskel på cd'erne (har self. prøvet) Men det kan muligvis have lige så meget at gøre med det udstyr jeg havde på daværende tidspunkt? Men det har ihvertfald hjulpet på læsbarheden, på mine cdr data skiver!

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Ebbe44
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

"Belt asserts that photographing a person affects them adversely, and that if you place a photograph of yourself as an infant or small child along with a current photograph of yourself in a plastic bag in the freezer, you will improve your listening experience."

Måske hvis du forbedrede din hørelse med denne metode ville du kunne høre forskel

mvh Ebbe

Til top Vis Ebbe44's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ebbe44

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes