Hanzi: Tillader mig lige at tage denne tråd op igen - da jeg har anskaffet mig samme højtalersystem, og har tænkt mig at placere højtalerne på samme måde som dig.
- Får du god nok lyd af at have fronterne placeret "højt" oppe?
Jeg har ingen problemer med at fronterne sidder så højt. Jeg har vinklet dem, så de passer med den optimale lytteposition. Jeg har vendt højttalerne på hovedet, så jeg kan få en større vinkel på. - De beslag du bruger - hvor har du fået dem fra?
Jeg bruger de originale beslag. Jeg købte dem hos Lsound sammen med højttalerne. De er lidt dyre, men kvaliteten er perfekt. - Hvilken receiver har du - og hvordan har du indstillet højtaler og sub?
Jeg har en Onkyo TX-SR600E, som er en lidt ældre reciever, men den gør et godt job. Jeg overvejer at udskifte den når jeg engang synes at fladskærmene er blevet gode nok til jeg vil have en.
Jeg har indstillet mine levels med en målemikrofon fra Audioschack. Den sælger de også hos Lsound. Den er meget simpel at bruge. Indtil videre har jeg bare indstillet min sub efter gehør, men syntes jeg er kommet fra til et rigtigt godt resultat.
|