Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 05:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: NAD støj? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Hey drengene.. altså jeg har prøvet det med bare min 753 og sat min 216 til.. i begge tilfælde kunne jeg høre støj på højtalerne!:. og det der med V2, det er noget crap.. for jeg har haft 3 modeller af den, og de har alle larmet, den sidste (som jeg har nu) støjer dog ikke nær så meget...

Når du siger du har sat din 216'er til og i begge tilfælde oplevet støj, vil det så sige, at du i begge tilfælde havde 753'eren inde i kæden ?

Har du prøvet at sende et signal udenom 753'eren og ind i 216'eren, og oplevede du samme støj der ?

Hvis det er 753'eren der støjer, så vil det jo ikke forsvinde, fordi du sætter en 216'er bagefter 753'eren ;-)

- som tidligere skrevet har jeg hørt, at det er NAD's surroundprocessor der støjer... altså at støjen i dit tilfælde vil komme fra 753'eren og ikke fra 216'eren.

MVH.
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Hey drengene.. altså jeg har prøvet det med bare min 753 og sat min 216 til.. i begge tilfælde kunne jeg høre støj på højtalerne!:. og det der med V2, det er noget crap.. for jeg har haft 3 modeller af den, og de har alle larmet, den sidste (som jeg har nu) støjer dog ikke nær så meget...

Det er mærkeligt. For har selv en NAD forstærker som er v2 og den larmer overhovedet ikke. Men den har også været til repration, og kan faktisk ikke huske om jeg bad dem om at fixe problemet.

Er ikke 100% sikker på jeg gjorde det. Men mener ihvertfald man kan.
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

AndreasCB skrev:
zirio skrev:

Det er mærkeligt. For har selv en NAD forstærker som er v2 og den larmer overhovedet ikke. Men den har også været til repration, og kan faktisk ikke huske om jeg bad dem om at fixe problemet.

Er ikke 100% sikker på jeg gjorde det. Men mener ihvertfald man kan.

Der tegner sig et billede af, at folk enten har måttet bytte eller få repareret deres NAD surroundrecievere, før de holdt op med at støje...

Som inkarneret NAD-fan gør det ondt i mit hjerte at høre, men på den anden side må man jo være bare en smule objektiv og hvis fakta er, at de har problemer med deres surroundprocessorer, så må man jo forholde sig til det... intet ville glæde mig mere, end at høre at nu er problemerne endegyldigt løst - så er der ikke nogen der har nogen succeshistorier om NAD surroundrecievere?

Eller skal vi virkelig vente til V3 før vi kan få genoprettet tilliden til NAD's (surround)produkter ?

MVH.
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

Subsonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har en nad 753v2 og den støjer både i højtaleren og fra blæserne, bruger en kenwood l1000M som effekttrin til front, og havde ikke problemet da jeg havde en nad 114 forforstærker spændt foran. Bruger stadig samme signalkabel imellem "for" og effekt. Har dog skiftet til coaxkabel imellem dvd og "forforstærker"(nad t753v2).

Subsonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Er der nogen herinde der har prøvet med et netstøjsfilter foran fx. en Nad T753 eller andre støjende modeller i serien.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes