|
Nej visse udsendelser er klart ringere i dag. tag f.eks fodboldkampe på TV3, - de er helt elendige - men ser du en fodboldkamp på en af de tyske stationer, er kvaiteten flere længder bedre. Jeg har læst, at visse TV-stationer ønsker at vise så meget, men i en ringere kvalitet til de samme penge. Jeg ville fortræke at de vist færre dyre sportsarrangementer men i bedre kvaitetet. Det handler om at købe nok båndbredde til sine udsendelser og her er prioriteringen desværre gået i en gal retning inden for de senere år.
|