|
Hej Alle
Jeg har lige solgt min ML 332.5 og købt en ny Audia Flight 50 hos vassagohifi i stedet for. Audia flighten er et 2 x 50 Watt ren klasse A effekttrin.
Jeg har lige sat audiaén på front højttalerne istedet for min ML 335. Første indtryk af Audiaén er IMPONERENDE, HELT vildt faktisk. Selv i bassen kan jeg stort set ikke høre forskel. Hvis jeg virklige gerne vil høre forskel mangler der måske en lille bitte smule krop og en minial styring i bassen, ellers lyder Audiaén nøjagtigt som min noget større og dyrere ML 335.
Jeg kan kun sige en ting: Helt vildt imponernede. Jeg sidder stadig med kæben nede på gulvet.
I forhold til den gamle ML 331 jeg havde, spiller Audiaén klasser bedre stort set lige så godt som min ML 335 med en 1/5 del effekt og til en 1/3 del af prisen.
Audiaén er absolut blandt af de bedste effektforstærkere jeg har hørt og bare det at den spiller næsten lige op med min ML 335 synes jeg er totalt imponerende. Så er det jo op til læserne herinde, at vurdere om det så er Audiaén der spiller fantastisk eller det er min ML 335 der spiller elendigt. Jeg er ikke i tvivl.
Hilsen
Gufle
P.S. Jeg vender tilbage med lidt billeder og nyt når jeg har hørt lidt længere på Audiaén.
|