Emne: Nyt surround ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Tak for det, jeg vil tænke over det, men CW er ikke muligt, hvis man går meget op i at lyden er perfekt ? vel ? |
|
|
Hvorvidt Cerwin Vega er sagen, er selvfølgelig helt op til dine krav og dit "temperament". De er billige højttalere med billige kabinetter, billige enheder og billig lyd. Tilgengæld kan de spille på en måde, som for rigtig mange unge virker uhyggeligt tiltalende. De er rå og lyder rå, så hvis du er som rigtig mange på din alder, er de måske ikke helt værst alligevel. De er nemlig tilpas uopløste i deres gengivelse til, at meget moderne komprimeret musik ikke virker så slemt, som det måske vil gøre spillet over et system af højere klasse. Personligt finder jeg det dog ærgeligt at starte med dem, når du har alle forudsætninger for at få noget virkelig kram i første forsøg, men igen er det min egen opfattelse. Hvis du selv synes, at de spiller bedre end B&W, DLS eller et helt trejde mærke, så ER det den bedste højttaler. Vi hverken kan eller skal sidde og bestemme, hvad du skal vælge. Vi kan højst prøve at vise dig i retning af noget, som vi selv har haft succes med. Uden at være alt for kliché vil jeg give dig verdens bedste råd: Tag ud og lyt, få noget med hjem over weekenden og prøv en masse forskelligt. Det er den bedste og mest fornuftige måde at finde frem til dit drømme-setup. Om der skal stå Denon, NAD eller Maranzt på forstærkeren, er jo noget, som du har den fornøjelse helt selv at skulle finde ud af ! Fortsat god jagt herfra ! Mvh
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej for pokker. Det ville jeg til enhver tid ikke gøre. For det første er den B&W altså en del pænere efter min mening. Jeg ville også åbne muligheden for en SVS som Stengaard er inde på. Problemet er størrelsen, men ydelsen er fantastisk og er også overbevist om at den giver B&W'eren smæk  . Ellers virker det til at være fine komponenter. PS. Regner du med at bruge subben til film, eller også til musik? Hvis det også er musik, er CV i hvert fald udelukket da den simpelthen ikke er så præcis som de andre der er blevet nævnt. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kun til film, men kan du ikke komme med en anbefaling, til et fuldt setup fra bunden af, med forstærker højttalere lærred, og den der projektor som jeg har nævnt, men jeg vil gerne have B&W DM603 S3 højttaler da det er flot design, og det går jeg op i, jeg ved at jeg selv anbefalede den der sub, men jeg havde forestillet mig at den skulle stå skjult. Så der er self. undtagelse, men jeg kan høre på dig at du vil langt væk fra den cerwin vega der 
Ps. Det behøver ikke være en forstærker med syv udgange. faktisk helst 5 
Så det jeg beder dig om er at du skal anbefale et fuldt setup.
Der skal self. indgå :
forstærker ( behøver ikke have radio )
Dvd afspiller
højttalere ( helst B&W DM603 S3 højttaler og den tilhørende center som jeg har nævnt )
Sub ? jeg kan kun sige : it's all yours
Projektor. ( den som jeg har nævnt før )
Lærred : Et rammelærred med sorte kanter )
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stengård. jeg har tænkt over det, og jeg synes ikke at jeg skal lade mig påvirke af det lidt grimme ydre på de højttalere som du anbefaldede, og derfor synes jeg at du skal forestille dig at du havde de penge, og derefter skal du sige til mig hvad du ville købe med link til tak ?
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Kun til film, men kan du ikke komme med en anbefaling, til et fuldt setup fra bunden af, med forstærker højttalere lærred, og den der projektor som jeg har nævnt, men jeg vil gerne have B&W DM603 S3 højttaler da det er flot design, og det går jeg op i, jeg ved at jeg selv anbefalede den der sub, men jeg havde forestillet mig at den skulle stå skjult. Så der er self. undtagelse, men jeg kan høre på dig at du vil langt væk fra den cerwin vega der 
Ps. Det behøver ikke være en forstærker med syv udgange. faktisk helst 5  |
|
|
Er du sikker på at den kun skal bruges til film? Jeg må sige, at jeg føler der mangler noget når man først har hørt musik med en god sub, men det er selvfølgelig en smagssag. Det skal dog siges at mine Dali Ikon ikke er specielt basstærke. Selv min fars Jamo højttalere, som har 15" basenheder, spiller langt fra ligeså dybt som min SVS 10" - og det er ikke engang løgn (min far mener stadig ikke jeg har ret (for 15" spiller dybere end 10" synes han at mene), men det er også kun min mor og jeg der har testet dem imod hinanden, og hun var, tro det eller ej, af samme opfattelse  ). Kabinettets størrelse har meget at sige, men det er selvfølgelig et problem for evt. indretning. Ang. subben, så kan du læse tests af de forskellige SVS-modeller her: http://www.lsound.no/nor/index.php?hide=menu&side=arkiv& amp;groupname=Tester&group=691&art=5664 Jeg kender ikke noget særligt til projektorer, men ved at den Infocus IN76 er noget af det allebedste til prisen. Mht. lærred er jeg på bar bund :). Ang. forstærker så må du nok hellere tage ned i HFK og kigge, for det er forskellig lyd man får. F.eks. passer Denon og Dali Ikon bestemt ikke sammen. Så ville bassen blive det rene ingenting, mens diskanten ville være dominerende pga. begge dele spiller lidt til den lyse side. Det falder i hvert fald ikke i min smag. Forstår ikke hvorfor den ikke må have 7 indgange. Det er kun en fordel, for så kan du senere viderebygge til 7.1. Mht. DVD-afspiller, så er en Denon 1930 en mulighed. Kommer her om et par ugers tid i HFK, og den er fået god omtale indtil videre. Jeg er sikker på at der snart kommer brugeranmeldelser her på siden, så her kan du få et bedre indtryk af den - men den skal selvfølgelig ses live også. Jeg er ikke inde i Marantz-modellerne, så her kan jeg ikke udtale mig, hvis det gerne skulle passe sammen designmæssigt. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se du bor i Århus, og så kunne det være at du kunne få lov til at lytte til ManicMiners SVS sub, som jeg ved der er flere herinde fra der er prøvet.
__________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sagde bare at det ikke var et krav at den skulle have 7 udgange
|
Til top |
|
|
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
taz123456 skrev:
Jeg synes det er en rigtig fornuftig løsning du har dig der.
Alt. skal du holde dig til marantz og så købe denne fyr
http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=1&emn e=visprodukt&Gruppenr=2&ID_infoside=46030 , som skal holde styr på dine fronter.
Dette vil også være en yderst kompetent løsning. Marantz plejer at være rigtig kompetente i sorround.
Jeg har ikke de bedste erfaringer med NAD, men har dog kun hørt positiv kritik, men den dvdafspiller og forstærker du omtaler, så det er også et fint valg
|
|
|
Det er da en stereo forstærker ?
|
|
|
Det er det ja. Men den skal brokobles sammen med den marantz surroundforstærker. Dvs. effektn fra din surround blive brugt på center og bag, men dine 2 front bliver slået til steroforstærkeren. Du vil både opnår et boost i surround men især i stereo __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad siger i så til :
1 x NAD T763v2 surround receiver

Specifikationer
- 6 x 100 W i 4/8 ohm (kontin. effekt, alle kanaler samtidigt, 20-20.000Hz)
- 210 W i 8 ohm (dynamisk effekt - IHF)
- 300 W i 4 ohm (dynamisk effekt - IHF)
- 370 W i 2 ohm (dynamisk effekt - IHF)
- Forvrængning < 0,08%
- RDS-tuner med 30 forvalg
- Dekodere: Dolby ProLogic IIx, Dolby Pro Logic II, Dolby Digital (EX), DTS (ES/Neo:6)
- EARS (5, 6 eller 7-kanal stereo)
- Programmérbar fjernbetjening (NAD HTR-2)
- 7.1-kanal kompatibel (7.1 ind- og udgange)
- Udgang for to aktive subwoofere
- PowerDrive teknologi
- Soft Clipping
- Multi-zone Pre-Out
- Komponent-video ind- og udgange
- S-Video og komposit-video ind- og udgange
- 6 digitale indgange (4 koaksiale, 2 optiske)
- 2 digitale udgange (koaksial og optisk)
- On-Screen menuer
- 2 udgange for infrarøde signaler
- Indgang for infrarøde signaler
- 12 V trigger (3 ud og 1 ind)
- Størrelse: 43,5 x 17 x 42,3 cm (B x H x D)
- Vægt: 20,7 kg
1 x NAD T524 DVD-afspiller

Specifikationer
- Dvd/cd-afspiller
- Auto-Play
- Videoformater*: DVD-Video, DVD+-R/RW, DVD+/-RW, DVD-RAM, VCD, DivX, JPEG
- Audioformater*: CD, CD-R, CD-RW, DVD-A, MP3, WMA
- 6 x 14-bit/108MHz video D/A-konvertere
- 24-bit/192 kHz audio D/A-konvertere
- Signal/støjforhold: >100 dB
- Video ud: HDMI, komponent m. progressive scan, SCART/RGB, S-video, komposit
- Video opkonvertering til 720p og 1080i (via HDMI)
- Audio ud: HDMI, TosLink (optisk), coaxial, RCA (Phono)
- Digitale audioformater: Dolby Digital, PCM, DTS
- PAL/NTSC-kompatibel
- Størrelse: 43,6 x 4,5 x 25,0 cm
- Vægt: 2 kg
- Farve: Grå eller titanium
- Fjernbetjening medfølger
- * Forudsat, at brænder, software og disc er kompatibel
5 x DALI Concept 8 højttaler

Specifikationer
- 1-tomme diskant
- 5-tommer mellemtone
- 2 x 8-tommer bas/mellemtone
- Frekvensgang: 41-25.000 Hz (+/-3db)
- Port-tuning: 36,5 Hz
- Impedans: 6 ohm
- Følsomhed: 90 dB
- Delvis magnetisk afskærmet
- Guldbelagte terminaler
- Størrelse: 103x25x36 cm (HxBxD)
- Vægt: 25 kg pr/stk
1 x DALI Concept CT centerhøjttaler

Specifikationer
- 1-tomme diskant
- 2 x 5-tommer bas/mellemtone
- Frekvensgang: 72-22.500 Hz (+/-3db)
- Port-tuning: 55 Hz
- Impedans: 8 ohm
- Følsomhed: 91 dB
- Magnetisk afskærmet
- Guldbelagte terminaler
- Størrelse: 16x50x23 cm (HxBxD)
- Vægt: 6,6 kg
1 x DALI Concept Sub 12 subwoofer

Specifikationer
- 12 tommer basenhed
- 160 watt klasse A/B forstærker (RMS)
- Stereo- og LFE linieindgange
- Lukket kabinet (trykkammer)
- Frekvensgang: 29-170 Hz
- Variabelt delefilter (50-170 Hz)
- Kontakt for 180 grader faseskift
- Niveauregulering
- Størrelse: 41x38x42 cm (HxBxD)
- 21.2 kg
Lad mig høre 
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Jeg sagde bare at det ikke var et krav at den skulle have 7 udgange  |
|
|
Nææ du, du sagde:
Satanion skrev:
Ps. Det behøver ikke være en forstærker med syv udgange. faktisk helst 5  |
|
|
Jeg læste det bare som om, at du måske troede der var en ulempe ved 7 udgange siden du skrev "helst 5"  . __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå nå, så har vi misforstået hinanden, og som du kan se på den der NAD, så har den seks.
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men BlackWidow, nu hvor jeg har dig, har du så gode erfaringer med dali ?
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Men BlackWidow, nu hvor jeg har dig, har du så gode erfaringer med dali ?
|
|
|
Ja, det har jeg bestemt. Jeg gik fra Eltax til Dali, og jeg vender aldrig tilbage til Eltax igen . Jeg har ikke hørt så meget til Concept-serien, men har som du kan se Dali Ikon, som jeg er fuldt tilfreds med. Det eneste er hvis man er til techno, hip hop osv. så kunne man godt ønske sig noget mere bas, men det har min subwoofer nu fuldstændig styr på og jeg har mere end nok bas både i film og musik. Det jeg så godt kan lidt ved Ikon er, at de spiller meget åbent og stemmer osv. er klare og tydelige. Derudover har jeg hørt Dalis dyreste serie (næstefter Megaline selvf.), Euphonia, og den sparker røv og er hamrende flot men er også i en helt andet prisklasse. B&W har jeg en del erfaringer med 803 Nautilus (dog også over dit budget), spiller også kanont, men meget anderledes end Dali Ikon m.v. Du bliver nødt til at lytte til både Concept og 603 derinde og så gøre op med dig selv hvilken lyd du bedst kan lidt. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa!
jeg synes at du skulle tage et lyt/kig på disse ht'er til dit surr.=
DALI IKON 6 til front ht.

DALI IKON Vokal 2 til center ht.

DALI IKON 2 til bag ht.

og til sidst en DALI IKON SUB

samlet pris for alle ovennævnte ht'er = ca. 20.700 kr.
projektor = Optoma HD70 (det er en tysk hjemmeside, men du kan trygt handle. pris i dkk = 7303.87 kr og prisen er inklusiv fragt.

lærred = Lissau Tab-Tension white/gray 106" 16:9

pris= ca. 8.000 kr.
receiver = Yamaha RX-V1600

pris =7.400 kr.
samlet pris for alt sammen = 43.500 kr. lidt over dit budget men et super fedt bio sæt!   __________________
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
hejsa!
jeg synes at du skulle tage et lyt/kig på disse ht'er til dit surr.=
DALI IKON 6 til front ht.

DALI IKON Vokal 2 til center ht.

DALI IKON 2 til bag ht.

og til sidst en DALI IKON SUB

samlet pris for hele surr. ht. sættet = ca. 20.700 kr.
projektor = Optoma HD70 (det er en tysk hjemmeside, men du kan trygt handle. pris i dkk = 7303.87 kr og prisen er inklusiv fragt.

lærred = Lissau Tab-Tension white/gray 106" 16:9

pris= ca. 8.000 kr.
receiver = Yamaha RX-V1600

pris =7.400 kr.
samlet pris for alt sammen = 43.500 kr. lidt over dit budget men et super fedt bio sæt!  
|
|
|
Synes det ser rigtig fedt ud, men hva' for en forstærker er kraftist af de to. Naden og yamahaen. fordi jeg ved at nad kører med ægte watt, og ikke pralewatt fra bilka.
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også fundet ud af at mange mener at concept er væsentligt bedre end ikon, ved ikke om det er rigtigt heller, men mens jeg har dig, ved du hvor mange watt sr4500 yder ?
Kan 7 x 81 watt passe ?
|
Til top |
|
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Stengård. jeg har tænkt over det, og jeg synes ikke at jeg skal lade mig påvirke af det lidt grimme ydre på de højttalere som du anbefaldede, og derfor synes jeg at du skal forestille dig at du havde de penge, og derefter skal du sige til mig hvad du ville købe med link til tak ? |
|
|
Jamen så skal jeg da sammensætte noget her til de samme penge, som de forslag du kommer med, og som jeg personligt ville vælge, hvis det var til bio. Det vigtigste element i en hjemmebiograf er og bliver, efter min ydmyge mening, subwooferen. Intet andet element i kæden stilles der så høje krav til, og det er det allerværste sted at spare. Højttalere til surround skal ikke nødvendigvis opløse ligeså flot som en højttaler til musik. Ofte er højttalerne et langt mere fornuftigt sted at spare. Deraf udleder vi mit første valg til din bif: - En SVS PB12-Plus til 9.017 DKK inkl levering (Kan købes her hos L-Sound)
Men højttalere skal man jo selvfølgelig have, og ville det ikke være dejligt, om man kunne få noget, der ikke var helt ringe til musik heller? Når man har en så kompetent subwoofer, som den ovenstående uden tvivl er, så behøver man ikke at voldtage sit rum, ved at sætte overdimensionerede 15"-enheds basmonstre ind. Ofte kommer man til langt bedre med mindre standerhøjttalere eller små gulvstående modeller. Subwooferen kompenserer nemlig for det eneste svage led, som de "små" højttalere har: bassen. Da er en mindre højttaler ikke skal bruge så meget kabinetmateriale, så mange enheder og så avancerede delefiltre som en større, får man så godt som altid langt mere for pengene på den måde. Derfor synes jeg, at DLS'en her er et uhyggeligt godt bud. Den kan nemlig noget, som mange højttalere ikke kan: spille homogent. Dvs. uden afstikkere i forskellige områder. Du sidder ikke og tænker, at den har for meget diskant, for lidt diskant, for meget mellemtone eller for lidt. I stedet opleves lyden som en helhed, der virker meget overbevisende. Dertil selvfølgelig matchende bag- og centerhøjttalere: - 2 stk DLS R55 til 7.998 DKK sættet (Kan købes hos TC her)
- 2 stk DLS R 50 til 4.498 DKK sættet (Købes samme sted her)
- 1 stk DLS RC 55 til 2.999 DKK (Købes samme sted her)
- Som lille fodnote kan det nævnes, at ovenstånde priser uden tvivl kan "pruttes" ned, når du køber et helt sæt samlet på den måde.
Grundstenen i surroundsound er din reciever, for det er her, at lyden converteres fra dvd-skivens digitale signal og om til lyd og senere forstærkes, så dine højttalere kan spille. Derfor må man heller ikke gå på kompromis her. De to vigtigste ting at sørge for ved køb af en en surroundreciever er, at den har kræfter nok. Ingen vil ende op med en forstærker, der slukker, fordi den bliver for varm af at spille højt eller får lyden til at skratte og falde i niveau, fordi dens strømforsyning er underdimensioneret. Af mærker, som jeg personligt har oplevet have "kræfter nok" uden at sprænge budgettet, kan nævnes NAD, Marantz og Harman Kardon. Selv foretrækker jeg Marantz, da den ikke ødelægger muligheden for god stereolyd på samme måde som de to andre. Selv har jeg eget en Marantz SR8500, der kan købes til 7.999 kr i TapeConnection. Men den er nu officielt erstattet af en ny serie, der skulle komme i butikkerne inden længe. Så indtil videre kan du få dette link: - En Marantz SR8500 til 7.999 DKK for en demo-model. (Kan købes her hos TC)
- Denne skulle gerne erstattes af en nyere indenfor ganske kort tid til ca. samme pris.
Dvd-afspiller kan jeg desværre ikke anbefale dig noget af, da jeg ikke kender meget til emnet. Da recieveren kommer til at stå for al lydkonvertering, behøver du ikke at skænke lyden en tanke ved dvd-valg. Her skal du udelukkende kigge på billedet, som den leverer. Lyden du vil få i sidste ende, vil nemlig være den samme, om du vælger en dvd til 400kr fra Bilka eller en til 10.000kr fra HiFi-Klubben. På den måde ender prisen på 32.511 DKK, for et sæt der giver din lokale biograf baghjul ikke bare til film, men i allerhøjeste grad også til musik. Husk endelig at der sikkert kan spares yderlige adskillelige tusinde kroner, når du du køber store dele af sættet samme sted (Her tænker jeg alle højttalere og surroundrecieveren) Hertil skal du selv finde: - Dvd-afspiller (Her kunne du f.eks. tage den NAD, du selv valgte ovenfor til et par tusind eller finde en det sted, hvor du i forvejen får mængderabat)
- Projektor (Her ville jeg gå efter f.eks. de meget populære Sanyo PLV Z4 og Panasonic PT AE900, begge til under 10.000kr.)
- Lærred
- Kabler
Dette system kan, omend det måske ikke er så "pænt" i dine øjne som Dali, overgå alt tidligere foreslået her, for stort set alles vedkommende. Jeg overvejde engang selv de Concept 8 der, og lad mig sige dig en ting Christopher: De er kedelige med stort K. Det er tydeligt at mærke, at de er en "billig"-serie, synes jeg i hvert fald, og overfor DLS har de ikke den mindste chance. Jeg håber det gav dig blo på tanden til at forsøge dig andre steder end lige den typiske HiFi-Klubben-butik. Mvh
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Jeg har også fundet ud af at mange mener at concept er væsentligt bedre end ikon, ved ikke om det er rigtigt heller, men mens jeg har dig, ved du hvor mange watt sr4500 yder ?
Kan 7 x 81 watt passe ?
|
|
|
jeg tror ikke på at Concept lyder bedre end ikon. måske er bassen dybere på concept men når bare du har ikon subben skal det nok blive bas i overflod. har du i øvrigt lagt mærke til at yamaha'en har mulighed for HDMI? __________________
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|