| Forfatter |
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Køb nogle Dali eller B&W og så en monster sub fra et ordentligt mærke såsom SVS eller Velodyne og du vil få et anlæg der både lyder godt OG kan rive kuglerne af dig på samme tid.
CW kan KUN spille højt/rive kuglerne af en, mens en DALI/B&W kombi sammen med en SVS eller Velodyne sub kan alt det CW kan OG lyde godt smatidig |
|
|
Kan kun sige, at jeg er fuldstændig enig. Mig og 4 kammerater har lige set X-men 3, og for satan der er nogle heftige basscener i den, og det lød kanont. Man kunne mærke luften blive flyttet når der kom et ordentligt brag og det lød tilmed super. Det synes de andre i øvrigt også  . Lyt til Dali og B&W i HFK og herefter kan du beslutte dig for hvilken af disse du synes giver dig den bedste lyd. Mht. subben, så har SVS (Lsound og selve SVS også) den bedste kundeservice jeg nogensinde har oplevet. Ofte får man svar indenfor en time, og man kan spørge om alt mellem himmel og jord og man får som oftest fyldige svar hvis der da er noget at skrive om. Ham der ejer Lsound hedder Jan Ove, og han er en super gut. Kan garantere dig for at du ikke blive skuffet. Hvis du skulle fortryde tilbyder de 45 dages fuld returret, men har ikke hørt om nogen fra DK der har haft lyst til at sende deres SVS tilbage  __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blackwidow. Jeg har et spørgsmål, synes du at SVS PB10 er en god sub ?
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| Blackwidow. Jeg har et spørgsmål, synes du at SVS PB10 er en god sub ? |
|
|
Nej, det var derfor jeg købte den og har den endnu  . Det er en hammergod sub. og slår nok alt hvad der er i prisklassen 5000 kr. Det den kan, som mange ikke kan i denne prisklasse er, at den spiller utroligt dybt. Det er jeg virkelig blevet positivt overrasket over. Jeg benytter den til både musik og film, og den gør det supergodt i begge ting. Har ikke hørt om nogen der er blevet skuffet over den og det siger vel egentligt en hel del.... Du kan evt. læse reviews som er på lsound, hvis du da ikke allerede har gjort det? __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man da heller ikke købe den i Danmark
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| Kan man da heller ikke købe den i Danmark |
|
|
Det har vi svaret på....SVS kan KUN købes ONLINE hos Lsound.no
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du alligevel agter at købe over nettet, gør det vel også lige meget?
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil jo ikke købe online, skal da høre den !
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
I så fald må du evt. alliere dig med nogle fra forum - det skulle undre mig, at der ikke var nogle der ville lade dig opleve dyret "in action"
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| jeg vil jo ikke købe online, skal da høre den ! |
|
|
Det virker altså som om du ikke kan/vil læse. Først at den ikke kan købes i DK og dette har jeg også svaret på tidligere. ManicMiner bor i Århus, og plejer at tilbyde andre brugere (sikkert også andre  ) en demonstration. Ham kunne du jo høre ad hvis det har interesse... __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved jeg, jeg har fået en privat besked, og det var ikke den du omtalte da du sagde at man ikke kunne købe den på nettet !
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| Ved jeg, jeg har fået en privat besked, og det var ikke den du omtalte da du sagde at man ikke kunne købe den på nettet ! |
|
|
Ingen har på noget tidspunkt nævnt, at nogen af produkterne i denne tråd IKKE kunne købes over nettet, tværtimod er det blevet nævnt, at et af produkterne, SVS, KUN kan købes over nettet. 
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| Ved jeg, jeg har fået en privat besked, og det var ikke den du omtalte da du sagde at man ikke kunne købe den på nettet ! |
|
|
Jeg er ikke med? Siger du, at jeg har sagt at man ikke kan købe den SVS over nettet? Stengaard siger på side 2: En SVS PB12-Plus til 9.017 DKK inkl levering (Kan købes her hos L-Sound) Lique siger på side 5: Køb dig en SVS PB12-PLus, fra www.lsound.no, den koster ca. 7 k med
levering. Du kan roligt købe den uden at have hørt den, utrolig godt
firma der sælger den. Bassøe på side 6: Det har vi svaret på....SVS kan KUN købes ONLINE hos Lsound.no Har jeg misforstået det du sagde, eller har du skrevet noget du ikke mente? EDIT: Kan være at jeg selv ikke har sagt direkte at de kan købes hos Lsound, men det følte jeg der var sagt nok gange. Jeg har vidst kun henvist til de anmeldelser der er på siden og snakket om kundeservicen hos Lsound.... __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
mortenkongsfelt Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit råd til dig knægt:
Sæt pengene ind på din børneopsparing og brug dem på noget mere fornuftigt, når du bliver noget ældre.
Folk er (meget) venlige, bliver ved med at foreslå forskellige systemer - alligevel læser du ikke hvad folk skriver, og siger bare at folk skal foreslå noget nyt - for så at vende tilbage til CW/NAD setup igen...
Tag ned i Føtex og køb et 5.1 med indb. forstærker og dvd afspiller for 799 kr. Du gider jo alligevel ikke tage ned i butikkerne og høre udstyret, men baserer bare dine meninger på en hjemmeside og et par flyvske ord...
Suk...
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Satanion skrev:
|
|
Ingen har på noget tidspunkt nævnt, at nogen af produkterne i denne tråd IKKE kunne købes over nettet, tværtimod er det blevet nævnt, at et af produkterne, SVS, KUN kan købes over nettet. 
|
|
|
sorry, jeg mente i butik
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
mortenkongsfelt skrev:
|
Mit råd til dig knægt:
Sæt pengene ind på din børneopsparing og brug dem på noget mere fornuftigt, når du bliver noget ældre.
Folk er (meget) venlige, bliver ved med at foreslå forskellige systemer - alligevel læser du ikke hvad folk skriver, og siger bare at folk skal foreslå noget nyt - for så at vende tilbage til CW/NAD setup igen...
Tag ned i Føtex og køb et 5.1 med indb. forstærker og dvd afspiller for 799 kr. Du gider jo alligevel ikke tage ned i butikkerne og høre udstyret, men baserer bare dine meninger på en hjemmeside og et par flyvske ord...
Suk...
|
|
|
har tidligere sagt i denne tråd at jeg vil tage derind, så lad være med at udtale dig om moget du ikke ved noget om ?
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
mortenkongsfelt skrev:
|
Mit råd til dig knægt:
Suk...
|
|
|
har tidligere sagt i denne tråd at jeg vil tage derind, så lad være med at udtale dig om moget du ikke ved noget om ? |
|
|
Du skal nok ikke blive ved med den attitude, for så er der ikke nogen der gider hjælpe dig! Vi har kommet med en masse forslag men alligevel forlanger du at få flere, før du har fået lyttet til noget som helst. Prøv nu at lytte og hvis der ikke er nogen af de forslag der tiltaler dig, så må vi tage den derfra. Ang.
Satanion skrev:
Og for det tredje har jeg allerede 4 cerwin vega
højttalere og jeg synes at de er super. Det er så dem med 2 x 15 tommer
basser. Og de er nogle af de ondeste højttalere du kan komme i nærheden
af. Ved sgu godt at dali B&W osv. giver bedre lyd, men man skal sgu
også have noget der kan rive kuglerne af en, undskyld udtrykket ! |
|
|
Hvis du kan lide lyden fra CV og DU kan leve med det, så er det jo ligemeget hvad vi siger, er det ikke? Der er mange unge som starter ud med CV for så at skifte til noget andet senere hen i livet, hvor alt måske ikke bare er bass  . __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil give mortenkongsfelt lidt ret,
det virker som om, du nogle gange ikke læser folks indlæg, istedet for at sige du vil give 40.000 for et anlæg, så gå ud og lyt til nået, self kan du få nogle forslag til hav du kan gå ud og hører, men 13 år og så bruge så meget, mange gange bliver man nødtil at bestille fra nettet, for at få nået godt, vis det er det man vil have, 13 år, hvorfor så ikke bare fyrer 15-20.000 på et CV/NAD anlæg, og så sparer resten op,
det er da self kanon vis du er vild med god lys i så en tidlig alder, men hva med at komme ud og værer lige som alle andre 13 årige, og så give pengene tilbage til far,
og gå ud og spiller bold, med vennerne.
start småt og slå græs og tjen penge selv, og få stort til sidst __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tilbudt ham at høre den, men det vil han heller ikke 
Men jeg vil også bare understrege at du trygt kan købe fra Lsound, både produkter og service er top notch! Og der er 45 dagers åben køb så du risikerer ikke noget mere end returfragten __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal jeg sige dig en ting sHacKo, jeg spurgte om CW/NAD ville være muligt, kig selv på svarene, de pegede lang væk fra det, sHacKo. Jeg ville købe noget, og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det, men det var der ingen herinde der mente, tjek det selv !
|
| Til top |
|
| |