Emne: Nyt surround ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Nu skal jeg sige dig en ting sHacKo, jeg spurgte om CW/NAD ville være muligt, kig selv på svarene, de pegede lang væk fra det, sHacKo. Jeg ville købe noget, og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det, men det var der ingen herinde der mente, tjek det selv ! |
|
|
Så gør det da for H******. Undskyld, men hvorfor spørger du så os... VI kan jo kun fortælle hvilke erfaringer vi har. Vi vil ikke diktere hvad du skal købe, så hvis du kan blive tilfreds med CV og leve med deres "design" osv. så køb da det! __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
|
Jeg har tilbudt ham at høre den, men det vil han heller ikke 
Men jeg vil også bare understrege at du trygt kan købe fra Lsound, både produkter og service er top notch! Og der er 45 dagers åben køb så du risikerer ikke noget mere end returfragten
|
|
|
ManicMiner, jeg har sagt at jeg er tak for tilbuddet, men jeg er bare ikke interesset. 
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
|
Nu skal jeg sige dig en ting sHacKo, jeg spurgte om CW/NAD ville være muligt, kig selv på svarene, de pegede lang væk fra det, sHacKo. Jeg ville købe noget, og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det, men det var der ingen herinde der mente, tjek det selv !
|
|
|
Så gør det da for H******. Undskyld, men hvorfor spørger du så os... VI kan jo kun fortælle hvilke erfaringer vi har. Vi vil ikke diktere hvad du skal købe, så hvis du kan blive tilfreds med CV og leve med deres "design" osv. så køb da det!
|
|
|
JEG MENTE IKKE AT "JEG" SELV SKULLE TJEKKE, MEN sHacKo !!! han skulle tjekke de inlæg hvor der var nogen der sagde det var fuldstændig åndsvagt, at købe CW OG NAD !
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
|
Nu skal jeg sige dig en ting sHacKo, jeg spurgte om CW/NAD ville være muligt, kig selv på svarene, de pegede lang væk fra det, sHacKo. Jeg ville købe noget, og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det, men det var der ingen herinde der mente, tjek det selv !
|
|
|
Så gør det da for H******. Undskyld, men hvorfor spørger du så os... VI kan jo kun fortælle hvilke erfaringer vi har. Vi vil ikke diktere hvad du skal købe, så hvis du kan blive tilfreds med CV og leve med deres "design" osv. så køb da det!
|
|
|
JEG MENTE IKKE AT "JEG" SELV SKULLE TJEKKE, MEN sHacKo !!! han skulle tjekke de inlæg hvor der var nogen der sagde det var fuldstændig åndsvagt, at købe CW OG NAD !
|
|
|
jeg tror nu ikke at det var det han mente __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skrev det oven i købet to gange, og for det andet er der ingen der har sagt "tjek det selv" eller lignende med henblik på CW/NAD diskusionen !
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
|
|
|
|
|
|
|
JEG MENTE IKKE AT "JEG" SELV SKULLE TJEKKE, MEN sHacKo !!! han skulle tjekke de inlæg hvor der var nogen der sagde det var fuldstændig åndsvagt, at købe CW OG NAD ! |
|
|
Ja det er jeg med på, men du skriver: jeg spurgte om CW/NAD ville være muligt, kig selv på svarene, de pegede lang væk fra det, sHacKo. Jeg ville købe noget, og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det
Her går jeg udfra at du mener CV og om et par år vil du så opgradere til noget bedre/andet?
__________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
undskylder sproget, men kan ikke holde det inde mere.
behold dit anlæg så!!
kan ikke se hva du vil med dette anlæg, når du alligevel, ikke læser det vi skriver ordentligt, du vil have nye og nye ideér af os, men vi kommer med en hver som vi synes er godt til pengene, istedet for at værer så snot forkælet så prøv og gå med aviser og tjen dine egne penge, så kan du sq se hvordan den virkelige verden er,
vis du vil beholde dit anlæg hvorfor så spørge!!! så kan du komme igen om et par år og spørge om det samme.
vis du så gerne vil have nået nyt, så gå ned i en butik og peg på det du synes ser godt ud, som det lyder til er det eneste du har forstand på, og så køb for skidtet!!!! __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
|
|
|
|
|
|
|
JEG MENTE IKKE AT "JEG" SELV SKULLE TJEKKE, MEN sHacKo !!! han skulle tjekke de inlæg hvor der var nogen der sagde det var fuldstændig åndsvagt, at købe CW OG NAD ! |
|
|
Ja det er jeg med på, men du skriver: jeg spurgte om CW/NAD ville være muligt, kig selv på svarene, de pegede lang væk fra det, sHacKo. Jeg ville købe noget, og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det
Her går jeg udfra at du mener CV og om et par år vil du så opgradere til noget bedre/andet?
|
|
|
Korrekt !
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
undskylder sproget, men kan ikke holde det inde mere.
behold dit anlæg så!!
kan ikke se hva du vil med dette anlæg, når du alligevel, ikke læser det vi skriver ordentligt, du vil have nye og nye ideér af os, men vi kommer med en hver som vi synes er godt til pengene, istedet for at værer så snot forkælet så prøv og gå med aviser og tjen dine egne penge, så kan du sq se hvordan den virkelige verden er,
vis du vil beholde dit anlæg hvorfor så spørge!!! så kan du komme igen om et par år og spørge om det samme.
vis du så gerne vil have nået nyt, så gå ned i en butik og peg på det du synes ser godt ud, som det lyder til er det eneste du har forstand på, og så køb for skidtet!!!!
|
|
|
Du er fandme åndsvag at høre på. Jeg har på intet tidspunkt at jeres råd var dårlige/åndsvage
Og har heller på noget tidspunkt fraskubbet at i har ret, hvilket i sikker har, jeg er klar over at B&W og DALI har bedre lydkvalitet, men det er kun mit første anlæg !
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathias2 skrev:
jeg tror nu ikke at det var det han mente |
|
|
har du helt ret i mathias. godt at nogle små drenge kan læse og forstå lidt (undskyld jeg siger det mathias) __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
Mathias2 skrev:
|
|
har du helt ret i mathias. godt at nogle små drenge kan læse og forstå lidt (undskyld jeg siger det mathias)
|
|
|
Du er sgu da selv kun 17 ?
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er sq ogs stor forskel på 13 og 17, og bliver nu 18 om en uges tid,
og så er jeg sq langt foran dig i systemet __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Korrekt ! |
|
|
Godt så læs det jeg skrev igen ang.: Jeg ville købe noget (CV og NAD), og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det, men det var der ingen herinde der mente, tjek det selv !Så gør det da for H******. Undskyld, men hvorfor spørger du så os... VI
kan jo kun fortælle hvilke erfaringer vi har. Vi vil ikke diktere hvad
du skal købe, så hvis du kan blive tilfreds med CV og leve med deres
"design" osv. så køb da det! __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved udemærket at du er meget ældre, og for det første mente jeg i forhold til mathias, og for det tredje vil jeg sige hvad jeg har sagt : "Jeg er klar over at i ved mere end jeg"
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
Mathias2 skrev:
|
|
har du helt ret i mathias. godt at nogle små drenge kan læse og forstå lidt (undskyld jeg siger det mathias)
|
|
|
det gør sku' ik noget, meeen du er nu ikke helt gammel selv  __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
BlackWidow skrev:
Satanion skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Korrekt !
|
|
|
Godt så læs det jeg skrev igen ang.: Jeg ville købe noget (CV og NAD), og derefter ( et par år ) ville jeg forbedre det, men det var der ingen herinde der mente, tjek det selv ! Så gør det da for H******. Undskyld, men hvorfor spørger du så os... VI kan jo kun fortælle hvilke erfaringer vi har. Vi vil ikke diktere hvad du skal købe, så hvis du kan blive tilfreds med CV og leve med deres "design" osv. så køb da det!
|
|
|
Sagde jeg jo også jeg ville, men næsten alle herinde mente at det var den dårligste ide !
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|

mathias 2 skrev:
sHaCk_kO skrev:
Mathias2 skrev:
|
|
|
|
|
det gør sku' ik noget, meeen du er nu ikke helt gammel selv 
|
|
|
Var fuldt klar over at det ikke irriterede dig, men jeg ville bare lige se hvad han mente om det !
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| Jeg ved udemærket at du er meget ældre, og for det første mente jeg i forhold til mathias, og for det tredje vil jeg sige hvad jeg har sagt : "Jeg er klar over at i ved mere end jeg" |
|
|
jeg er ik 17, men 14 (snart 15) __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias, har startet et sted, og har så lyttet til nået og opgraderet efter som han har råd, du skulle tage og gører det samme istedet for at kaste frem om at du ejer det halve af århus  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|