Forfatter |
|
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
MC955 skrev:
rockforlife skrev:
Jeg har desværre alrig selv haft en Gryphon hjemme Men hvem kan ikke blive betaget af det look? Om Gryphon er alle risdalerne værd, skal jeg ikke kunne sige, men designet er næsten det hele værd i sig selv.....
Er dog selv mest til Callisto 21-2200. Det er design klasse! Selvom jeg elsker en drejeknap som volume kontrol..
|
|
|
Den skal ses live .
|
|
|
Ja, det kunne da godt være jeg skulle smutte ned i den lokale Radio/tv forhander, og høre om han skulle have en Diablo stående Jeg bor desværre i en del af landet, som man kan kalde et HIFI U-Land 
|
|
|
Det er der mange der gør og de er ikke bange for at køre en tur . __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
kuno Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 152
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer et par billeder inden for et døgn , det er en lækkerbisken
|
Til top |
|
|
kuno Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billeder af Diabloen , smukt syn - 

|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kører vel med høj tomgangstrøm ikk? Gør alle Gryphon amps ikke det, også TABU og A.T.?
__________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
kuno Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kører vel med høj tomgangstrøm ikk? Gør alle Gryphon amps ikke det, også TABU og A.T.?
Diabloen bruger 200W ved tomgang & 5W ved standby.
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Bastian Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 270
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er vild med looket. Det giver mig af en eller anden grund altid nogle associationer til en samurai krigshjelm, jeg formodentlig har set i en Kurosawa-film engang. Har aldrig hørt den, men den oser da af klasse. Den MÅ lyde godt! 
|
Til top |
|
|
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den tar sig sgu meget bedre ud på dine billeder end den gør i Gryphons pressemateriale.  Det er jo et stykke frækt legetøj du har fået fat i der, tillykke herfra  Morten
|
Til top |
|
|
kuno Forum Bruger

|
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for de fine ord Diabloen har været en positiv oplevelse , den har fået en god gang høvl dagen igennem...dog med måde selvfølgelig , den er jo nyfødt. Til dem der går op i det kan jeg berette af den napper de helt store kabler(Argento med 7mm spader her).Der er mulighed for at skrive navn eller andet pr.input i displayet , op til 8 ciffer...alt som volume..start/max , lys osv er justerbart , det er ikke ringe.Baggrunden er som sagt før helt sort & materialet bliver serveret som det blev indspillet...den har åbnet sig en anelse mere idag , men jeg vil regne med mindst et par hundrede timer før alt er på plads.
|
Til top |
|
|
LarsOhl Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 157
|
Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lidt nysgerrig mht. hvordan den Gryphon gør det med detaljering.
De myriader af detaljer er nemlig det jeg især lagde mærke til da jeg gik fra S300 til E408.
De eneste to steder jeg er skuffet mht. min Accuphase er opbygning af kabinet.....ville gerne have at det var mere massivt. Og så er der fjernbetjeningen........plastikl**t!!!! Man skal åbenbart op i E530/E550 for at få aluminium. 
Ja Diabloen er helt sikkert flottere opbygget end E407/E408. Og ser som andre siger pænere ud på dine billeder end i brochuren......."munden" ser lidt for dominerende ud i brochurerne.
Det der displayhalløj og volumestyring......smart men ikke noget jeg savner....men sikkert fint hvis man har børn, der kan finde på at skrue for meget på volumen  __________________ Gamut L3
Accuphase E408
Marantz CD-10
Audio Physic Luna
Denon DVD2900
Nad S300
|
Til top |
|
|