| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt LCD tv'et fra aldi, og er meget godt tilfreds. Jeg synes det det er godt til 4999,- kr, men jeg skal også sige, at jeg kommer fra et 21" Daewoo med en elendig tuner i. Mit gamle Daewoo havde sne på alle kanaler, og det er ikke mit signal der er noget i vejen med, for mit 20" Prosonic fra Bilka i soveværelset har perfekt billede. Med det Daewoo som reference skal der jo ikke meget til at imponere.
Jeg har en kammerat der har et 37" Philips ambilight - og det er da klart MEGET bedre, men det koster også 6 x så meget!
Det der undrer mig mest er at jeg INTET kan finde om modellen jeg har købt i ALDI. Jeg troede på forhånd at det var MD20099 der var på tilbud i ALDI, men det jeg kommer hjem med hedder MD30082. Det undrer mig at man intet kan finde nogen steder om denne model ellere? Den er ikke på edbpriser.dk, der e rikke skrevet om den andre steder på nettet eller i nyhedsgrupper. Er det en model de bare lige har lavet til dette tilbud?? Og er den lige god, eller dårligere end MD20099, som man kan læse om mange andre steder?
På forhånd tak.
MadOnion
|