Emne: Polering af sikringer gir’ bedre lyd ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor fare i "flint" og gå amok på hinanden!??????????
Hvorfor prøve at argumentere for eller imod???
Hvorfor bare ikke prøve det og høre om det virker eller ej!?
Kan man høre det? (bilder sig det ind?) JA! SÅ VIRKER DET! (for DIG!)
Kan man (som mig) ikke høre nogen effekt? JA! SÅ VIRKER DET IKKE! (for DIG!)
Længere er den ikke!...
Fred med dem og HURAAAA for dem der kan høre det, os andre kan bare sige NÅ! og leve lykkeligt videre af den grund...
Jeg ved ikke om mine øre er for dårlige eller om det ikke virker? men jeg er da ligeglad! for jeg nyder musikken og effeklten af alle de tweak DER VIRKER lige godt af den grund!..
For mig virker guld sikringer og polering ef hoved sikringer ik en skid!.. men fint hvis Anti Sølv kan finde en forbedring i det! godt for ham! (og alle andre der skulle det samme) dejligt når nogen kan få lidt bedre lyd uanset hvad der så skal til!? (og om det er reelt eller indbildning ?? det kan i bund og grund være lige meget!..)
Mit grej spiller dog lige godt uanset hvilke sikringer der sidder i, og DET SPILLER GODT I MINE ØRE! (for hvad de så er værd?? men de er gode nok yil mig og at jeg kan få en musik oplevelse og nydelse ud af det, og det er da det der tæller! eller??)
Som sagt! istedet for at skændes! PRØV! og døm selv!!!!!!!!
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sjovt med disse tråde om diverse tweaks, de ender altid i hat og briller og med at folk går i filten på hinanden. Jeg kan tydeligt forstå jeres skepsis, og en god portion sund skepsis er heller ikke at kimse ad. Men reelt set, kan man ikke sige om et tweak virker eller ej før man selv har prøvet det. Det ville være urimeligt at drage konklusioner på noget uvidst. Og jeg indrømmer da gerne at der er en fin mængde forunderlige tweaks, især fra USA hvor folk sgu kan bildes hvad som helst ind, på markedet. Men jeg synes det er fint, ja fantastisk, hvis folk oplever en forbedring med et far-out tweak. Om forbedringen så er rent subjektiv har jo ikke den store betydning for den påvirkede, så længde det bare er en forbedring, så er det da ligegyldigt om man narrer sig selv eller ej. Det har jo virket som en forbedring! Så sidder vi andre måske og tænker at vedkommenede er småtosset (nej det synes jeg ikke du er Antisilver  (kun lidt  )), men lad da dem om det. Vi oplever måske forbedringer på vores anlæg som kan virke lige så absurde, som andres tweaks. Jeg foretrækker f.eks. selv at stå på hovedet og lytte, det vender lydbilledet 180 grader.  Det korte af det lange er at jeg synes at mentaliteten i visse af indlæggene er grænsende til det mere absurde en selve det omdiskuterede emne. Der skal være plads til at komme med sine holdninger, men spydigheder etc. kan man holde for sig selv. Selv har jeg ikke nogen holdning til om polering af sikringer har nogen effekt. Men det indgår da i kæden... Who knows!? Men tillyke med den positive oplevelse af sikringspudsningen Hr. imod-sølv. Godaften herfra. Morten
|
| Til top |
|
| |
Riverwind Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit: Det er nødvendigt at være skeptisk, for hvad var der ellers at diskutere hér? Og det er sjovt med disse tråde om diverse tweak, for de ender altid med at der kommer et indlæg om at det ikke er tilladt at diskutere. 
Omkring omtalte tweak, så tror jeg simpelthen ikke på det. Derfor gider jeg ikke bruge tid på at polere mine sikringer. Det er efter min mening så langt ude overhovedet at foreslå det, og jeg tvivler stærkt på at det rent faktisk giver en forskel i lyden. Fint for dem, der (tror de) kan høre forskel - det er deres egen sag ... lige indtil de advokerer for det herinde; så er det jo netop meningen at tvivlere skal så tvivl om tweak'et. Der skal være nogen til at trække i bremsen, ellers bliver hifi-verdenen bare endnu mere forpestet med alverdens tweaks, der (pudsigt nok) allesammen kan give lige dét ekstra, som mangler for at dit anlæg giver dig hifi-heaven.
Jeg har prøvet specielle power kabler på mit anlæg. Jeg havde ingen forventninger, og havde bare lånt et kabel. Jeg prøvede virkelig, om jeg kunne høre forskel, og det kunne jeg ikke. Jeg tror ikke jeg hører dårligere end de fleste andre herinde, hvorfor jeg har tilladt mig at konkludere, at mht. kablernes leverance af strøm, så er der ingen forskel.
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe - det her er sgu da en af de bedste tweaks jeg har hørt om længe. Jeg er sten sikker på at det virker overbevisende når man prøver det.
Jeg har f.eks. fået mit lokale elværk til kun at fyre op under kedlerne med nypudsede kul fra Ruhr-distriktet når jeg spiller på mit goé gamle Ayub Akai Kalule anlæg og jeg må sige, at det spiller røven ud af bukserne på alt hvad Mark og Krell har lavet. Såå...
Ti bøtte hvis I ikke har prøvet det selv.

|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riverwind skrev:
no-limit: Det er nødvendigt at være skeptisk, for hvad var der ellers at diskutere hér? Og det er sjovt med disse tråde om diverse tweak, for de ender altid med at der kommer et indlæg om at det ikke er tilladt at diskutere.  |
|
|
Det har aldrig været min mening at underminere ytringsfriheden, men bare give min mening til kende om den tone der af og til hersker i disse tråde hvor vandene er delte, meget delte. Og ja, selvfølgelig skal der diskuteres, det er det der er formålet med et forum? Og der vil altid være delte meninger og uenigheder. Og så længe tonen er god, er det hvad der gør HIFI4ALL til et fantastisk sted at være.  Jeg er ked af det, hvis mit indlæg er blevet betraget som en krænkelse af ens ret til at ytre sig, det har ikke været meningen. Men bare at minde folk herinde på forum om at man sagtens kan føre en debat i en sober tone.  Morten
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
|
Hehe - det her er sgu da en af de bedste tweaks jeg har hørt om længe. Jeg er sten sikker på at det virker overbevisende når man prøver det.
Jeg har f.eks. fået mit lokale elværk til kun at fyre op under kedlerne med nypudsede kul fra Ruhr-distriktet når jeg spiller på mit goé gamle Ayub Akai Kalule anlæg og jeg må sige, at det spiller røven ud af bukserne på alt hvad Mark og Krell har lavet. Såå...

|
|
|
heh..der findes faktisk en kvinde i USA(er det vist) der kan høre forskel på om strømmen leveres fra kul - eller atomkraft. Se..sådan noget er jeg pr. def. skeptisk overfor, men det skulle være ganske vist...langt ude...næh..hun kan...og jeg gætter på at jeg IKKE kan
|
| Til top |
|
| |
Riverwind Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
[snip]
Men bare at minde folk herinde på forum om at man sagtens kan føre en debat i en sober tone. 
Morten
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
NADali skrev:
|

|
|
|
heh..der findes faktisk en kvinde i USA(er det vist) der kan høre forskel på om strømmen leveres fra kul - eller atomkraft. Se..sådan noget er jeg pr. def. skeptisk overfor, men det skulle være ganske vist...langt ude...næh..hun kan...og jeg gætter på at jeg IKKE kan
|
|
|
Jeg er fuldkommen overbevist om, at elektronerne er langt mere negative når de kommer fra Barsebäck end når de er kogt på Ruhr-kul. Mit Akai vil simpelthen IKKE spille på A-kraft.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mr.Antisilver din gamle røver...
Nu forventer jeg ikke du vil svare på mit indlæg, da det jo var min kritik af dit sidste "Ugens enme" der fik dig til at gakke ud, og indrømme hvordan hifi-musik.dk er skruet sammen.
Men jeg prøver alligevel: Hvorfor er det du (og visse andre) ikke vil prøve at tænke lidt rationelt ind imellem?
Visse tweaks virker, men de kan som regel også forklares.
Du bliver "sur" på nogle her i tråden, fordi de prøver at forklare dig, noget som er helt rigtigt, og gælder for os alle (mennesker).
De skrev noget i retningen af, at før du lavede ændringen var anlægget jo "bare normalt". Så bruger du noget tid og energi på at lave en ændring (forbedring?) af anlægget. Herefter sætter du dig ned og lytter. Og ja, det virkede! Nu lyder det bedre!
Eller gør det nu også det? Du lytter jo nu mere intenst efter dit tweak, og muligvis lægger du mærke til nogle detailjer som du ikke lagde mærke til før...
Hvem kender ikke det med at bilen kører bedre når den er ny vasket og pudset og poleret? Grunden til jeg skriver dette er, at der naturligvis ikke kan være nogen forbedring på dit "tweak".
Hvis det var et gammelt irret phono stik du have poleret, så kunne jeg gå med på at der nok var en forskel. Men det her med ægte Hi-Fi High-End entusiaster som ved at børn kommer med storken, og julemanden kommer med gaver til jul, giver altså ingen mening!
Prøv at tænke over hvad det er du ændre. Hvis det giver en forbedring, så må man da også kunne komme med en forklaring? Det handler om at forstå hvor i kæden vi er.
Uanset hvor beskidt sikringen er, vil der max være et spændingsfald ved kontaktfladerne på måske 10 milli volt... Altså 0.01 volt... set i forhold til 230 volt... Det vil sige at spændingen er faldet 1/23000 del.
Spændingen falder til sammenligning måske 5 volt, i kablerne inde i væggen, når der spilles højt...
Dit tweak vil jeg sammenligne med at man sætter et stykke brugt tyggegummi på hjulet af en dragracer, for at give bedre grip... For vi ved da, at tyggegummi klistre rigtig godt... ik..? Men her ville ingen formentlig protestere, da alle jo nok kan blive enige om hvor idiotisk det er?
Hvis du vil tweake så det giver en forskel, så begynd at kigge på din akustik. Hvis du flytter dine højttalere 1 (EN) cm så vil jeg garantere dig der er en forskel, og en meget større forskel end ved at sidde og polere sikringer, der alligevel sidder i en gammel irret tavle.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
How, Hr antisølv...
Jeg glemte lige noget... Du skrev også et sted at du kan høre forskel på hvilken vej sikringerne i dine apparater vender...
Hvilken vej lyder bedst, og hvordan ser du om de sidder rigtigt?
Jeg har en rigtig god historie fra den virkelige verden, om ægte Hi-Fi entusiaster som dig...
En kendt producent af audiofile kondensatore til delefiltre, havde nogle trofaste kunder, som var begyndt at eksperimentere med at lytte på, i hvilken retning disse komponenter lød bedst. De fandt frem til at de helt bestemt lød bedst når de vendte så signalvejen løb med tekst retningen.
De var ikke i tvivl om at de var klart bedre i denne retning. Faktisk var forskellen så stor at det slet ikke var til at holde ud at lytte på dem, når de vendte forkert.
De fortalte om deres oplevelser til producenten, for de blev naturligvis nødt til at trykke pile på komponenterne så ingen kom til at vende dem forkert... Og det ville de så selvfølgelig gøre...
Hvad producenten ikke nænnede at fortælle de glade entusiaster var, at trykket med teksten blev påført til sidst, i en tilfældig retning!!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Hej Mr.Antisilver din gamle røver...
Nu forventer jeg ikke du vil svare på mit indlæg, da det jo var min kritik af dit sidste "Ugens enme" der fik dig til at gakke ud, og indrømme hvordan hifi-musik.dk er skruet sammen.
Men jeg prøver alligevel: Hvorfor er det du (og visse andre) ikke vil prøve at tænke lidt rationelt ind i mellem?
Visse tweaks virker, men de kan som regel også forklares.
Du bliver "sur" på nogle her i tråden, fordi de prøver at forklare dig, noget som er helt rigtigt, og gælder for os alle (mennesker).
De skrev noget i retningen af, at før du lavede ændringen var anlægget jo "bare normalt". Så bruger du noget tid og energi på at lave en ændring (forbedring?) af anlægget. Herefter sætter du dig ned og lytter. Og ja, det virkede! Nu lyder det bedre!
Eller gør det nu også det? Du lytter jo nu mere intenst efter dit tweak, og muligvis lægger du mærke til nogle detailjer som du ikke lagde mærke til før...
Hvem kender ikke det med at bilen kører bedre når den er ny vasket og pudset og poleret? Grunden til jeg skriver dette er, at der naturligvis ikke kan være nogen forbedring på dit "tweak".
Hvis det var et gammelt irret phono stik du have poleret, så kunne jeg gå med på at der nok var en forskel. Men det her med ægte Hi-Fi High-End entusiaster som ved at børn kommer med storken, og julemanden kommer med gaver til jul, giver altså ingen mening!
Prøv at tænke over hvad det er du ændre. Hvis det giver en forbedring, så må man da også kunne komme med en forklaring? Det handler om at forstå hvor i kæden vi er.
Uanset hvor beskidt sikringen er, vil der max være et spændingsfald ved kontaktfladerne på måske 10 milli volt... Altså 0.01 volt... set i forhold til 230 volt... Det vil sige at spændingen er faldet 1/23000 del.
Spændingen falder til sammenligning måske 5 volt, i kablerne inde i væggen, når der spilles højt...
Dit tweak vil jeg sammenligne med at man sætter et stykke brugt tyggegummi på hjulet af en dragracer, for at give bedre grip... For vi ved da, at tyggegummi klistre rigtig godt... ik..? Men her ville ingen formentlig protestere, da alle jo nok kan blive enige om hvor idiotisk det er?
Hvis du vil tweake så det giver en forskel, så begynd at kigge på din akustik. Hvis du flytter dine højttalere 1 (EN) cm så vil jeg garantere dig der er en forskel, og en meget større forskel end ved at sidde og polere sikringer, der alligevel sidder i en gammel irret tavle.
Mvh Kim
|
|
|
Hej Kim (Neeper)..og du er da også en røver..ikke?
Nu har du ret i, at det kan virke lettere vanvittigt, at det tweak skulle afstedkomme en forbedring.
Men ikke desto mindre så er det sådan. Det er ikke verdens største forbedring. Men den er der.
Har du ikke læst at min akustisk er optimeret så godt som jeg har kunnet og det er så måske årsagen til at mit setup responderer på selv små ændringer.
Jeg tror at lige gyldigt hvor mange gange jeg gentager, at det gav en ændring, så vil du aldrig blive overbevist, men jeg kan ikke rigtig bestemme om du tror på mig eller ej; det må du selv afgøre.
Jeg er fuldstændig enig med dig i, at højtalerplacering helt ned på centimeterniveau ændrer en del og også mere end det tweak med sikringen. Men der skal også være plads til tweaks, der kun ændrer en ganske lille smule, der dog er nok til at jeg blev lettere rystet over virkningen.
Det der med at jeg skulle lytte mere intenst efter tweak er ikke helt hvordan det er.Jeg ændrer løbende på anlægget(læs arbejder med helt små ændringer dagligt) og i dette tilfælde med sikringen har jeg gjort mig den ulejlighed at isætte en anden sikring som jeg har "snavset" til (som en slags ABA test) og resultatet var en ændring til det negative.
Nu da dette her er kommet på bane er jeg nødt til på et tidspunkt at finde ud af om det kun er mig selv, der kan høre dette tweak. Så næste gang jeg får lyttevenner på besøg vil jeg præsentere dem for dette her tweak.
Tillykke med at Neeper Acoustics nu er helt oppe at køre...spændende hvad din højtaler kan..!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
How, Hr antisølv...
Jeg glemte lige noget... Du skrev også et sted at du kan høre forskel på hvilken vej sikringerne i dine apparater vender...
Hvilken vej lyder bedst, og hvordan ser du om de sidder rigtigt?
Jeg har en rigtig god historie fra den virkelige verden, om ægte Hi-Fi entusiaster som dig...
En kendt producent af audiofile kondensatore til delefiltre, havde nogle trofaste kunder, som var begyndt at eksperimentere med at lytte på, i hvilken retning disse komponenter lød bedst. De fandt frem til at de helt bestemt lød bedst når de vendte så signalvejen løb med tekst retningen.
De var ikke i tvivl om at de var klart bedre i denne retning. Faktisk var forskellen så stor at det slet ikke var til at holde ud at lytte på dem, når de vendte forkert.
De fortalte om deres oplevelser til producenten, for de blev naturligvis nødt til at trykke pile på komponenterne så ingen kom til at vende dem forkert... Og det ville de så selvfølgelig gøre...
Hvad producenten ikke nænnede at fortælle de glade entusiaster var, at trykket med teksten blev påført til sidst, i en tilfældig retning!!!
|
|
|
Det er ret nemt. Jeg lytter mig frem
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
|
Tillykke med at Neeper Acoustics nu er helt oppe at køre...spændende hvad din højtaler kan..!!
|
|
|
Tak, men helt oppe at køre er det nu ikke... Der er lige lidt vej endnu...
Dog vil en prototype kunne opleves på KT Odense udstillingen, men desværre var der ikke flere rum tilbage, så det bliver en åben stand. Og jeg tvivler faktisk stærkt på at det vil kunne noget som helst... De dur op til ca. 50 M2 rum, men i 5000 M2 tvivler jeg faktisk på om der overhovedet vil være nogen bas på... Og er der ingen grundtoner i musikken, så lyder det bare ikke godt.
Men jeg kan jo altid bruge den undskyldning at sikringerne i el tavlen inde på hotellet var helt beskidte, og det derfor lød ad helvede til... 
(Så nej! du tager ikke pudseklud og polere middel med, for så ryger min gode undskyldning!)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Mr.Antisilver skrev:
|
|
|
|
Tak, men helt oppe at køre er det nu ikke... Der er lige lidt vej endnu...
Dog vil en prototype kunne opleves på KT Odense udstillingen, men desværre var der ikke flere rum tilbage, så det bliver en åben stand. Og jeg tvivler faktisk stærkt på at det vil kunne noget som helst... De dur op til ca. 50 M2 rum, men i 5000 M2 tvivler jeg faktisk på om der overhovedet vil være nogen bas på... Og er der ingen grundtoner i musikken, så lyder det bare ikke godt.
Men jeg kan jo altid bruge den undskyldning at sikringerne i el tavlen inde på hotellet var helt beskidte, og det derfor lød ad helvede til... 
(Så nej! du tager ikke pudseklud og polere middel med, for så ryger mig gode undskyldning!)
|
|
|
Øv..kommer ikke til den udstilling. Ville ellers godt lige ha' hilst på dig og hørt din højtalere. Men det må jeg så ha' til gode ..(og nej..dine højtalere er ikke bortdømt fordi der er sølvwiring, så du kan godt trække vejret helt almindelig)
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
|
|
|

JA! det siger sgu alt!!
DEN var sgu god!............. 

__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Solformørkelsen Udelukket fra forum

Tidl. cvo2004
Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Neeper skrev:
|
|
|
|

JA! det siger sgu alt!!

|
|
|
Ja, det var nok de samme "glade entusiaster" som omtales i denne tråd 
http://hifi-musik.dk/main.php?page=viewtopic&t=922
Hilsen 
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja den blindtest fra miju i hifi-musik gav stof til eftertanke
har nu ikke efterprøvet polering af sikringer så jeg kan ikke udtale mig om det,dog syntes jeg det er modigt af antisilver at starte tråden da folk(jeg incl)er skeptiske over sådan et tweak,men jeg kan ikke fatte at folk der ikke har prøvet det bare fejer det af bordet fordi det ikke står i deres lærebøger fra ingenør studiet,det er lige som om at det der står i bogen er sandt og sådan er det bare,så er der ikke komme nogen og sige de kan høre forskel for det kan de ihvertfal ikke
en af debatørerne i tråden(lydteknikeren med aku uddannelsen)anbefalede sågår i en anden tråd en der spurgte til signal kabler at han ligeså godt kunne købe et til 30,- for der var ingen forskel og det er der jo heller ikke rent videnskabeligt,om der er 99,9% kobber eller 9 nines eller guld nej der kan ikke være forskel,ved godt det var et grelt eksempel.
tag tweaks som de er,netop tweaks ikke verdens 7 vidunder,jeg syntes det er iorden at være skeptisk,men der er alt for mange der ikke gider prøve(incl undertegnede),men jeg syntes det er direkte råddent at gøre grin med det,lad det da ligge istedet og gå videre til næste tråd hvis man ikke bidrager med noget.
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
tag tweaks som de er, netop tweaks ikke verdens 7 vidunder. |
|
|
er der ikke allerede 7?  Morten
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solformørkelsen skrev:
miju skrev:
Neeper skrev:
|
|
|
|

JA! det siger sgu alt!!

|
|
|
Hilsen 
|
|
|
He he he! jaaa DEN test har jeg hørt meget for! den bliver SENT glemt og de "røde øre" den forårsagede!... det griner vi stadig MEGET! af.. (jeg kan være noget af en spøgefugl når det tar mig! )
MEN!
Det kan jeg så sige at det var det nu ikke!...
Men ok! et par enkelte af de jeg kender, kunne måske nok godt have været med her.. he he he..
næppe mig selv og resten af dem dog.. her til er vi lidt for skeptiske..
Har iøvrigt prøvet om det var en ide at alle kondensatore vendte samme vej (set efter printet på dem) så tanken her om som der ligger bag, er ikke så fjern eller fremmed endda!... HER har den været oppe og "vende"
MEN! konklutionen var dog at der absolut ikke var nogen hørbar forskel på hvordan skriften på kondensatorene vendte (dette om det så var JantZen, Jensen, M.I.T eller Mundorf som er de "vi" / jeg primert har beskeftiget os / mig med. (om andre mærker vil give andet resultat skal jeg ikke kunne sige??)
Men ingen af os eller mig selv der har lyttet til dette, har kunne høre nogen forskel, uanset hvordan de vente, (at der så er markant og hørbar forskel på de omtalte kondensators lyd DET! er der ingen tvivl om! det kunne ALLE! nemt høre.. hvad der var eller er bedst?? eller mest "rigtige"?? f**k knows!? jeg har mine favoritter andre deres..
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Solformørkelsen Udelukket fra forum

Tidl. cvo2004
Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Solformørkelsen skrev:
miju skrev:
Neeper skrev:
|
|
|
|

JA! det siger sgu alt!!

|
|
|
Hilsen 
|
|
|
He he he! jaaa DEN test har jeg hørt meget for! den bliver SENT glemt og de "røde øre" den forårsagede!... det griner vi stadig MEGET! af.. (jeg kan være noget af en spøgefugl når det tar mig! )
MEN!
Det kan jeg så sige at det var det nu ikke!...
Men ok! et par enkelte af de jeg kender, kunne måske nok godt have været med her.. he he he..
næppe mig selv og resten af dem dog.. her til er vi lidt for skeptiske..
Har iøvrigt prøvet om det var en ide at alle kondensatore vendte samme vej (set efter printet på dem) så tanken her om som der ligger bag, er ikke så fjern eller fremmed endda!... HER har den været oppe og "vende"
MEN! konklutionen var dog at der absolut ikke var nogen hørbar forskel på hvordan skriften på kondensatorene vendte (dette om det så var JantZen, Jensen, M.I.T eller Mundorf som er de "vi" / jeg primert har beskeftiget os / mig med. (om andre mærker vil give andet resultat skal jeg ikke kunne sige??)
Men ingen af os eller mig selv der har lyttet til dette, har kunne høre nogen forskel, uanset hvordan de vente, (at der så er markant og hørbar forskel på de omtalte kondensators lyd DET! er der ingen tvivl om! det kunne ALLE! nemt høre.. hvad der var eller er bedst?? eller mest "rigtige"?? f**k knows!? jeg har mine favoritter andre deres..
mvh.
|
|
|
Ja, jeg troede egentligt det var dig der sad tilbage med røde ører, for hele historien lyder simpelthen for usandsynlig til at være sand, var Don Coreleone iøvrigt blandt test-deltagerne inden han forsvandt fra Jorden's overflade .
Hilsen Øffe 
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|