Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 19:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Fået den forkerte farve Høtalere. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Jeg bliver nød til at vente til imorgen så jeg har snakket med sælger, men har snakket med postdanmark om det, de sagde det var iorden...
Til top Vis hasselstream's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselstream

Monkeyboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

OK. Hvis sælger ikke er til at tale med, er jeg enig med Svend i at det nok er lettere at male dem sorte selv, når de (trods alt) ikke har kostet mere.
Til top Vis Monkeyboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Monkeyboy

hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Hvis i tror det kan lade sig gøre at få et pænt resultat ud af det så prøver jeg, hvis altså det ikke kan blive anderledes.
Til top Vis hasselstream's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselstream

Monkeyboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Tal lige med sælger først. Hvis han er rimeligt samarbejdsvillig er det vel bedre for dig at få dine penge og købe nogle ubeskadigede højttalere i den rigtige farve!

Om det kan blive pænt komme jo en del an på dine håndværksmæssige evner. Tror ikke selv jeg kunne lave det i en kvalitet jeg gad se på, men jeg er også "mappe-dyr"....

Til top Vis Monkeyboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Monkeyboy

hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Jeg har da hænderne skruet rigtigt på,m er bare ikke så toldmodig, desvære, hehe, men tror faktisk sælger er til at snakke med, ellers må jeg en tur over broen og sige hej til ham, ej, det er gas, sådan er jeg ikke, men det er virkelig irriterende det her, tror sgu jeg køber nogle helt nye, hvis jeg for pengene igen, det er langt nemmere og så er der garenti på....

beta
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Du skriver de var pakken ind i bobleplast med brunt papir omkring. Det er bestemt ikke en forsvarlig indpakning - det kan jo faktisk kun gå galt. Jeg har gennem årene fået erstatning 3 - 4 gange ved PostDanmark og andre firmaer, så jeg har kun gode erfaringer. De har vel en forsikring til dækning af sådanne sager. Men regel nnummer 1 er, at det skal være forsvarligt pakken ind (læs: i papkarton foret med flamingo e.l.) og det er altid vigtigt, at emnet ligger fast i kassen.

Held og lykke

Med venlig hilsen

Til top Vis beta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beta

hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Jeg ville selv, ikke have pakket det sådan, som de har gjort det, syntes nemlig selv det er forkert. håber bare han vil lade handlen gå tilbage

hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

Så har jeg snakket med sælger, Skal sende Højttalerne retur pr efterkrav som jeg sendte dem. så må han rode med resten. Han ville først have mig til at sende højttalerne også ville han når han modtog dem, overføre pengene til mig, men NEJ NEJ sådan lejer vi ikke mester.

Nu er der bare tilbage at håbe han henter dem. Også går jeg ned i den lokale HIFi klub, og køber et sæt Concept 2 og en Concept Center. (I SORT )

Takker for jeres hjælp, i denne ubehagelige situation.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes