| Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ultimative side by side test af de to findes på Areadvd.de.:VERGLEICH: Panasonic TH-42PV60 vs. Pioneer PDP-436FDE/XDE
Godt nok er det Pio436(testen er fra maj) der deltager,men de har for ganske nyligt testet Pio437,som de konkluderer løfter kvaliteten yderligere.
Nu er det en flere sider lang dybdegående,teknisk og ikke mindst Tysk test ! Den konkluderer meget kort,at Pana60 er et fremragende TV der dog taber i samtlige enkeltdicipliner(på nær gengivelsen af sort) til markedets bedste plasma TV = Pio436.Der hvor de mener,at forskellen er størst er v deinterlacing og detaljegengivelse.
Jeg kan nævne,at Pio435 tidligere var testvinder - indtil Pana500 vippede den af pinden, - for så igen,at blive slået af Pio436. Hvilket måske kunne antyde , at areadvd.de er rimeligt objektive .
Jeg synes ofte der bliver en tendens til,at indlæg om test og sammenligninger, oser langt væk af, at folk vil retfærdiggøre deres eget køb eller valg ?
Jeg har selv en Pana600,men ville da hellere ha haft en Pio507 ! - hvilket sikkert igen ændrer sig når de nye Panaer kommer,til foråret usw !
|