| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
Jeg synes i det hele taget det er svært at blive helt klog på, hvor godt/dårligt pc-brug i praksis spiller sammen med fx plasma-tv. Selvfølgelig er det noget man må se på i praksis, men hvor gnidret/uskarpt bliver det i sammenligning med en almindelig computerskærm?
Hvis man ikke er religiøs m.h.t. 1:1-mapping, men bare gerne vil have at det fungerer nogenlunde i praksis, så man kan nyde de fordele der i øvrigt er ved plasmatv (i mine øjne), kan man så satse på at fx VGA giver et udmærket billede?
|
|
|
Jeg kan tale af egen erfaring med Samsung PS-50C7H og PS-42C7H med Xbox via VGA. Det svarer fuldstændig til en PC rent outputmæssigt. Både på 50" og 42" (1024x768) kører det fuldstændig og aldeles smukt via VGA. I alle henseender: klarhed, farver og bevægelser. Ingen slør eller gnidring. Jeg var meget, meget overrasket over denne høje kvalitet. Og jeg er flueknepper #1 hvad den slags angår. Component HD fra Xbox er ikke på højde med VGA i mine to tests. Desværre er der den irriterende summelyd (kun hørbart under alm. TV og filmkiggeri - ikke Xbox) fra Samungs plasmaskærm. Men det har ikke noget med denne tråd at gøre ellers.
|