Tak for lykønskningerne,gutter

Jeg har brugt dagen igår på at nusse om min nye TR2075.Den spiller så godt og virker så fint,at den har fået palisanderkabinet og er røget ind på ærespladsen

Der skal lige byttes et par småting,før jeg er helt tilfreds.Tape 2 knappen vil jeg prøve at bytte og fatningen til stereolampen.Så bliver mit nye apparat ikke federe!!

Når jeg er færdig med at rode,så ryger den gamle TR2075 på auktion.Den var faktisk kortvarigt på qxl igår,men jeg fortrød....jeg skal lige helt i mål med projektet,nu da jeg har to stående her
Der var lige panik i køkkenet i ca 10 minutter igår.Tuner-sektionen går meget stramt,når den skal på plads,så jeg hjalp den på plads med en gang massage med en hammer og en skruetrækker,efter at ha' givet den nye skalalamper.....og så var der ingen lys overhovedet!!

Jeg rykkede i alle ledninger,men ingen lys.....så begyndte jeg at trykke på alle knapper(lettere panisk)....ingen lys.Indtil jeg trykkede på lysdæmperknappen.Vupti,og der var fuldt lys igen-PYYYHA!!

Det er slagene fra hammeren der lige har 'forrykket' ballancen på den lille knap
Det er et meget velfungerende apparat og til en meget fin pris.Alt virker mere spændstigt på min nye TR2075 end på min gamle.Der er ikke som sådan noget galt med den gamle,andet end at den er slidt.Det er et apparat der er brugt godt og det kan mærkes.Drejeknapperne går 'som nye' på det nye apparat(selvom jeg ikke ved hvordan de gik som nye

).Der er blot lidt halløj med Tape 2-knappen.Og tænk engang,det er den originale lampe der lyser i skalanålen!!Den har aldrig været skiftet,kan jeg se.Utroligt!
Og så må jeg tilstå at jeg har sovet lidt.....nålene i de to metre på en TR2075 er røde

Både i den gamle jeg har,og også den nye.Tænk,jeg troede at de var hvide
2-mas:Jeg så at du havde en TR2075 oppe og vende på Alternativ Audio?Guldtuborg har også en TR2080 til salg/bytte deroppe.Er I ved at oversvømme det norske marked,2-mas?

Men jeg kan jo se at du stadig har din?Hvad skete der?

For du har også fået en TCD440(du har ikke byttet?)....fortæl fortæl

Det er ellers et FLOT setup du har fået dig dér
Jeg vandt denne auktion igår på eBay:
Et sæt TL3520.Spændende....den har trods alt 10" bas
Jeg har også gjort min båndoptager(TCD330) klar til afsendelse.Den er pakket og står bare og afventer adressen på en vinder

Men det går ikke 'hurtigt' nok med at få det ud af døren.I øjeblikket er det som om at jeg får et apparat ud af døren,og to ind......nu må det høre op!!
Seansmiller:Jeg vil høre de højttalere,gerne snart!

Det er dit tredje sæt højttalere i den forholdsvis korte tid jeg har kendt dig

Det er helt iorden,bare det går den rigtige vej,sådan rent lydmæssigt.Men det lyder det jo som om at det gør

Det er især fedt at din stue åbenbart ikke er så håbløs som vi troede at den var....For du har indrettet den rigtigt fedt,og nu er der noget der tyder på at du også har fået fed lyd.
Jeg har selv hørt White Zombie,for lige at tjekke at min nye TR2075 rent faktisk leverer som den skal.Og det gør den!

Det er et godt album at bruge,når man skal høre hvad grejet kan levere i bassen
Jeg snuppede denne hyggelige tegning til pladespiller-entusiasterne

: