2-mas:Jeg ved ikke hvad du skal stille op med dit overskud.Har du ikke en kammerat du kan prakke noget af det på?

Det er jo ret fede sager du har,men det er svært at få brugt så meget grej.Dine TL5010 er jo interessante,men ikke på TR2055/75 eller dit 3000-anlæg.Havde du bare en TR1000 eller en Huldra 10,så tror jeg nok du kunne få vredet den fede Tandberg-lyd ud af de ret sjældne TL5010

Der står i brochuren at 'TL5010 er konstrueret til den kræsne lytter'......og at 'den gengiver de laveste bastoner 10 gange stærkere end TL2510'

Det er lidt 'øv' at diskanten ikke er original

Drifteffekten er 3 Watt,altså hverken tung eller letdreven.Og se det i øjnene,de kan ikke hamle op med Studio Monitor's spændt for dit eksisterende grej

Det bliver sjovt at hilse på dig i næste weekend,og selvfølgelig bliver det interessant at besigtige din Tandberg-hule.Du HAR overtaget føringen,2-mas
Og så spørger du om størrelsen på bassen i mine TL3520.Det er en 10" bas

Den spiller hamrende godt,den lille højttaler

Sådan et sæt kan jeg varmt anbefale dig at holde udkig efter.
Sveske:...isnuXX...iniuXX....insiniXX(

).......
påstår du at der er skidt i krogene her?

Jeg svinger af og til støvsugeren,bare rolig

Men jeg er enig,Boney M har lavet nogle fede numre.Jeg er helt vild med 'Let it all be Music' fra albummet 'Oceans of Fantasy'(det er et fantastisk flot cover på den skive!)

Der er et andet nummer som fænger på det album,og det er 'Bahama Mama'. Desværre er der kun 2-3 numre pr album som jeg synes swinger ordentligt.Hvis det er disco-dasko du er ude efter,Sveske,så find bandet The Tramps og deres klassiker 'Disco Inferno'

Det sparker r*v!!Eller Lipps Inc med 'Funky Town'.Der er også noget af ABBA's musik der rykker fint(jeg kan ikke lige komme på hvad jeg foretrækker

).Det er dejligt at se,Sveske,at til trods for din unge alder,så er du helt på forkant med alt det gamle grej og den go'e,gamle musik

Du må sikkert lægge ører til en del kommentarer fra dine klassekammerater,når de står og flasher deres Ipods og hvad der ellers hører med til at være ung og 'up front' idag.Bare stå fast!!
R-l-b:Jeg morer mig kosteligt,når du beskriver dig selv som et mosefund fra yngre stenalder

Der er jo kun omkring 4 år imellem os.....Men vi holder fast i nogle gamle dyder,på grund af lyden

Lige meget hvad producenterne gør af krumsping,så rammer de ikke lyden fra 1970'erne.Man skulle næsten tro at producenterne mistede hørelsen engang i midten af 1970'erne

Det er måske forklaringen på at grejet spiller så meget 'lysere' fra ca 1976 og frem?

Jeg tror at du ville nyde at sætte en go' Boney M plade på.Der er stadig en del derude på loppemarkederne.
Jeg prøvede TL3520 på Huldra 10 igår.Bare i nogle timer.Det går fint

Ikke at det spiller bedre end TR2075 og TL3520,slet ikke.Men der er nu god lyd i.Men man fornemmer at TL3520 er på grænsen af hvad Huldra 10 kan magte.Uden loudness skal bassen skrues noget op,og med loudness går det bare slet ikke.Det bliver alt for voldsomt.Dette fortæller mig at Huldra 10 er liiiige lille nok.Men ved moderat volume,så går det faktisk rigtigt fint.Dette er ret afhængigt af hvilken type musik jeg spiller.Det går bedst med elektronisk musik(Kraftwerk og Yello).Anyway,det er jo altid interessant at prøve

Jeg har selvfølgelig prøvet at spille både cd og lp på den kombination.Jeg foretrækker dog så klart TR2075 med TL3520.
Jeg må hellere lette mig fra stolen idag,og smutte ud på et loppemarked og se om jeg kan støve et par fornuftige fødder op til mine TL3520.Tandberg har desværre ikke lavet fødder til andre højttalere end Studio Monitor's.
Jeg købte faktisk et par hyldeknægte til dem,så de kunne hænge på væggen.Men det gik slet ikke,selvom TL3520 kun vejer lidt over 13 kg.Der er jo gået lidt sport i at få så meget plads på gulvet nu,hvor det før var noget med at fylde hullerne ud med Tandberg