| Forfatter |
|
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Nu skal der nok være nogle af jer der får kaffen galt i halsen,når i kigger forbi qxl Men den er go' nok.....Jeg sælger mine Studio Monitor's.Der er to tungtvejende grunde til salget.De fylder for meget i min bevidsthed.....det er der mange gode grunde til Men det er også i erkendelse af at jeg ikke kan styre volume-knappen når festen er igang.Og det går simpelthen ikke mere Ikke at nogen har sagt noget,men nu er det altså slut...... |
|
|
Det kan man da ikke. Hvem er så den værdige afløser?
Bare du nu ikke får en kvinde indenfor døren, så ender det hele jo i B&O
|
| Til top |
|
| |
Qbiq Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
What ? Hva blir neste prosjekt nå da ? eller blir det lille-bror Tandberg som blir hoved høyttaler?
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah,jeg har jo et sæt TL3520,hvor jeg har konstateret revnede ophæng.Dem har jeg tænkt mig at reppe....Indtil de er iorden,så bliver det nok Fasett'er,hvis ikke TL3520 er klar,før Studio Monitor's er væk.Jeg lover jer at det bare ikke går med Studio Monitor's her i min lille 2-værelsers lejlighed....ikke med mig i hvert fald.......sad,but true
Men hvad pokker,det er jo ikke verdens undergang og jeg har jo lidt på lager fra året der gik __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tante så ryger 2075'eren også ?   ej det havde jeg godt nok ikke troet- dig skilles med SM!
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var sgu dagens chok, nej måske MÅNEDENS...I don't believe it .
Tante respekt for din beslutning - rigtig eller forkert - men er sikker på vi er MANGE, som gerne hjælper dig såfremt du nu laver en "Thomas"...og DEN forstod du godt ikke ?
KAN tråden overhovedet eksistere uden dig, 2075 og dine Studio Monitors....og hvad F.... ups skal vi bruge al vores tid til, hvis ikke du er her ?
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry guys.....men sådan MÅ det være,når man er mig.Jeg bliver ALT for entusiastisk når pilsnerne skyller og musikken spiller  Jeg kan huske min underbo nede på 1'ste sal for ca 18 år siden....han var heroppe og brokke sig over musikken,rimeligt harm!Jeg havde Tandberg monoblokke dengang på Trapez X.Han sluttede af med 'om jeg aldrig blev voksen'?Svaret kender vi nu  Det kniber sgu stadig med at lægge bånd på mig selv,til trods for at jeg burde være ovre den værste lømmelalder.Derfor er der kun en løsning.Studio Monitor's må ud,før de gør mig hjemløs.....
Nu ser jeg at Seansmiller skriver at volume-knappen var på maks......VILDT!!  Vildt at Fasett'erne i køkkenet holdt.Vildt at Studio Monitor's holdt,vildt at TR2075 holdt,og HELT vildt at ingen har været oppe og klage.....
Jeg er dælme ikke stolt af min fuldstændige mangel på hensyn.Jeg har ALDRIG spillet for at genere nogen,men ingen tvivl,det var meget heftigt i lørdags.Og jeg kan(desværre) ikke løsrive mig fra at være voldsomt imponeret over det gamle grej  F*ck the rest!!
2-mas:Bare rolig,jeg bliver her,men det gør Studio Monitor's desværre ikke __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Kjell Kranzberg Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2007 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg: Jag känner ju inte dig annat än från dina inlägg och de PM vi skrivit till varandra; men detta kunde jag aldrig tro.

Har du verkligen tagit rätt beslut?
Att du inte bara ställer in dem i en garderob eller ett förråd och låter dem stå. De blir ju inte mindre värda med åren.

M v h
|
| Til top |
|
| |
Qbiq Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjære Tante... dersom du ikke har finansieller problemer :) så bør du gjemme høyttalerne på et safe sted.. .. det er ikke sikkert det blir å lett å kjøpe tilbake om 5 år you know :) ... Selv om du HAR dem, så kan du jo SPILLE på noen andre? :) :) :) :) Du kan jo låne dem til meg ? :) :) :) :) (DET var en kjempe god idè)  (synes jeg!) hehe ;)
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjell:Jeg sælger dem udelukkende fordi de får lov at spille for højt.....  De vil ALTID sætte standarden.FED højttaler!! Sat sammen med TR2075 er det SÅ overlegent!'Helt utenom det vanlige' __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
motem Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nei, Nei, skal du selge Studio Monitorene dine er fast leser her og synes det er kjempemoro å les alle deres innlegg, når det gjelder de Tandberg TL 5010 så tar dere feil. Det er faktisk lagd noen eksemplarer med trefront. Har sett de i real life. De har jo heller ikke den stripen med svart gitter som Hifi system 15 har. Men som sagt noen skjeldne greier
Hilsen motem __________________ Tandberg er tingen
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aldrig mere skal vi høre om den fede lyd.

|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Gråskæg Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg: Shocking News
Det bliver svært at miste sin reference, men jeg er jo nok også en af dem der har indset at jeg ikke egner
mig til at have en Ferrari for at køre en tur på Ballerup Boulevard, og jeg synes jo også at der er store
Tandberg kvaliteter i det mindre grej
Jeg sidder jo glad og lytter på Tr2025 på et par Bose 301 mens jeg venter på at opgradere til et par Fasetter
Hvis Basserne i TL3520 ikke er helt friske var et par Seas 10" fra B&O S60 måske værd at prøve, jeg har jo et par
i kælderen.
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
2-mas:Bare rolig,jeg bliver her,men det gør Studio Monitor's desværre ikke |
|
|
det var godt og høre, troede lige.....................Kan fortælle dig at jeg nok for brug for din/andres hjælp i nærmeste fremtid.... 
VH Roky
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky < hvad har du gang i ??....man er da nys ?
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 20 November 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva Fa'en, dine Studie-monitors, jeg har altid synes de gjorder dit setup til hvad det var  Skammeligt, hvad håber du de går for? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |