Der er ikke noget at gøre,beslutningen ER truffet,og jeg har det faktisk helt fint med min beslutning

Jeg har i over et år nu haft 100% fokus på mit fede anlæg....Det var faktisk sådan på et tidspunkt at Tandberg var det sidste jeg tænkte på når jeg gik i seng,og det første jeg tænkte på når jeg stod op

Nogle ville kalde det for en besættelse.... Det var det nok.Men det har da været fedt i den tid det har varet,men nu må der lidt andet til også
Zakken:Du kan ta' det helt roligt,der er ikke tale om at jeg har fået en kvinde ind af døren der forlanger de gamle klenodier udskiftet med et lille B&O-anlæg

Mærket ligger helt fast,og det kan der ikke rokkes ved
De Studio Monitor's kommer til at få samme status i min hukommelse som de to Tandberg monoblokke jeg havde for efterhånden mange år siden

Det er iøvrigt ikke noget jeg gør,kun pga af festlighederne i weekenden.Det er noget jeg har tænkt over længe.Hovedet på sømmet kom så i weekenden

Men når de er videre,så tror jeg faktisk at jeg kan få et lidt mere afslappet forhold til lyd
R-l-b:Som sagt så bliver jeg her,bare rolig

Havde jeg været husejer,så var jeg nok endnu mere hardcore Tandberg-fan end jeg har været hidtil.Jeg synes at det store grej fordrer gode og faste rammer.Et stabilt liv,med masser af arbejde og alt det der,og det er bare ikke sådan jeg har levet i de sidste ca 12 år.Og jeg kan mærke at det ikke er det jeg vil.Der er lidt 'ball & chain' over at ha' så stort grej,synes jeg.Det har INTET at gøre med at jeg er blevet træt af FED lyd

Jeg har aldrig hørt noget der spiller bedre!!Men et par skridt 'ned af stigen' vil passe mig rigtigt godt

Jeg ender sgu nok med en Huldra 10,henad vejen
Gråskæg:Orv,spændende med den B&O-enhed.Jeg vil først prøve om jeg kan 'reppe' de mørnede ophæng.Hvis det viser sig at være umuligt,så er jeg meget interesseret i de B&O'er.Vi kunne jo bytte os frem.Jeg har jo et sæt pæne og velspillende Fasett'er......men først skal jeg lige prøve at eksperimentere

Jeg har forresten noget go' musik til dig
Kjell K:Det er en rigtig beslutning for mig.Jeg kan ikke bare ha' Studio Monitor's stående,gemt væk.Jeg kender mig selv

Jeg ville sætte dem til,før eller siden,selvfølgelig

Og især i forbindelse med lidt komsammen.Og så er jeg lige vidt.De kasser må videre....jeg krydser fingre for at de havner hos en der værdsætter dem lige så meget som jeg gør.Det ville være godt
Motem:Du må endelig kigge forbi i fremtiden

Jeg kan godt forstå hvis lige netop du har svært ved at forstå at jeg sælger Studio Monitor's

Jeg har aldrig set en samling af Tandberg, der tilnærmelsesvis slår din egen samling

Jeg tror ikke der findes sådan en samling andre steder på kloden!

Du havde ret mht TL3520,da du skrev at ophængene kunne ryge hvornår det skulle være.Det gjorde de efter 8 dage,og det var uden at jeg havde spillet højt. Det var ikke fordi jeg kunne høre at de var revnet,jeg opdagede det efter at jeg havde stillet Studio Monitor's ind i stuen igen.Jeg tog fronstoffet af en dag,for at vise en kammerat mine TL3520,og der opdagede jeg at de var revnede

Nå,de skal nok blive tip-top igen

Og tak for oplysningen om de sjældne TL5010......jeg synes nok at der var noget der manglede for at gøre dem til ægte Hifi System 15.Den sorte metal-rist manglede....de er godt nok specielle,de TL5010
Krenzler:Nemlig,Studio Monitor's spiller også fantastisk når man spiller lavt.Jeg kan bare ikke få det højt nok,af og til.Og den går ikke mere,må jeg erkende......Skidt pyt
LouBP:Du spørger hvad jeg håber at Studio Monitor's kan indbringe.Jeg vil godt slå fast,en gang for alle at det er ikke på grund af økonomi at jeg sælger.Det er de ovennævnte grunde,og ikke andet.Jeg er faktisk ovenud tilfreds hvis de bare holder en markedspris,hvad den så end er i øjeblikket?Hvis nu de kunne sendes,så ville der være et større marked at boltre sig i.Men de skal afhentes af køber
Roky:Er det ikke hjemme hos dig,Roky,at der står en TR2075 MkII? Du kan jo lige prikke din far på skulderen og be' ham tjekke qxl.Der er højttalerne der matcher TR2075 MkII
Jeg er nysgerrig,nu.Hvad er det du vil spørge om.......?

Er det om Tandberg?
Det har været sk*deskægt at kunne promovere det 'helt store' Tandberg-grej for jer.Mange af jer der er med her har været her og høre det.Et par af jer har endda skiftet jeres grej ud med netop Tandberg TR2075/2080 og Studio Monitor's

Det er jo en overlegen kombination

Min egen facination af grejet har aldrig været i aftagende.Det ER utroligt at næsten 33 år gammelt grej bare sparker SÅ meget r*v!!

Oveni er det bare så flot!
Promoveringen fortsætter,dog med lidt mindre højttalere

Jeg GLÆDER mig til at mine TL3520 er fit for fight igen.De spiller selvfølgelig ikke helt op med Studio Monitor's,men det er tydeligt at høre at de er i nær familie
TL3520:
De er bare flotte.Billedet er af mine egne TL3520
Og her er et billede af mit lille setup taget for lidt over et år siden:
Det var dengang jeg lige havde købt en TR2055.Den endte senere hos Tunghør,og den lider af konstante udfald i venstre kanal.Men flot er den

Nu er den pakket væk,til Tunghør atter er hjemme og får lyst til at rode videre med den.Mine Trapez X'er står sjovt nok også inde hos Tunghør idag