| Forfatter |
|
Kjell Kranzberg Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2007 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
........Tandberg kan (åbenbart) føre til hvad som helst......og så bliver jeg jo nødt til at afsløre at jeg har mødt en sød pige |
|
|
Ja, lycka till Tante!
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så er det jo bare at ønske tillykke med fundet.
Lad det nu ikke blive en undskyldning for at forsømme dine trofaste diciple herinde.
Bare hun ser lige så dejlig ud som min, så er det ingen sag.

|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
R-l-b og Kjell: Tak skal I ha'  Jeg kan ikke sige at det udelukkende er på grund af Tandberg.....men Tandberg har spillet en stor rolle  Jeg har jo promoveret Tandberg lige så hæmningsløst overfor alt og alle ude i virkeligheden,som her på sitet....Bare fordi jeg ikke kan lade være  Og på et tidspunkt måtte vi jo holde en Tandberg sing-along aften.Det var så den aften hvor jeg spillede vel højt(hø-hø...  ) og et par dage efter besluttede at jeg ikke kunne administrere SÅ meget lyd,og satte Studio Monitor's til salg  Så jeg må sige at der ikke er noget der er så skidt,at det ikke er godt for noget
Zakken:Takker  Hun er MINDST lige så dejlig som din(det tør jeg godt sige,ubeset!!  ) Jeg har ingen planer om at vende op og ned på noget som helst...Det går jo godt og jeg vil stadig være med her hvor det sner,og især så længe at jeg synes at det er så berigende som jeg synes det er  Hjælpsomheden i denne tråd er jo fantastisk,i alle led!Gode råd og udveksling af erfaringer og i en meget behagelig atmosfære  Så bare rolig,det bliver der ikke ændret på  Iøvrigt,Zakken,tillykke med din Pioneer forstærker  Det er en flot sag,må jeg sige.Og den lyder vel lige så godt som den ser ud?
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ --------------------
Jeg har nu lyd i de vigtigste rum(stue(TL3520),soveværelse(Fasett) og køkken(Fasett)),fra TR2075 i stuen  TR2075 er nu fyldt helt op med ledninger og stik bagi.Jeg elsker når grejet er udnyttet til MAKS  Og det svinder godt i bunkerne i soveværelset....uden at jeg er helt i bund.Det kommer jeg nok ikke.Det skal bare være til at ha' med at gøre,og det er det ved at være nu.
Og jeg må sige at jeg er jublende lykkelig over mine TL3520'er.De lever godt op til kælenavnet 'mini-monitors'  Imponerende bas der er i dem.Det er NÆSTEN som den ægte vare....men jeg tror altså at der vil være udbredt enighed om at TL3520 er et værdigt skift,fra Studio Monitor's.Det er god,tung og fyldig lyd som jeg har i stuen,stadigvæk.Krystalklar top og fantastisk mellemtone.Jow,jeg er meget tilfreds.Og så spiller de ikke engang med de originale basser,endnu.Det er 10" basser fra en Beovox S60.De gør det til 'ug' med kryds og slange  Det bliver rigtigt spændende at få de originale basser i igen,når Kjell er klar med dem(take your time,Kjell  ). __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Det bliver rigtigt spændende at få de originale basser i igen,når Kjell er klar med dem(take your time,Kjell ). |
|
|
Måske detta är något för alla danska tandberg-entusiaster:
http://www.prylbanken.se/annons/390572/

Jag räknar med att skumkanterna kommer nå i ugen.

Mina Studiomonitorer spiller för fullt hver dag, men intresset för att köpa dem, verkar inte vara så stort bland folk. Det slutar nog med att jag får ha dem kvar...
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjell:Hold da op,det var billigt for et sæt TL3520.Men der står intet om stand og der er ingen billeder.....Det er da lige før du selv skal købe dem?
Med hensyn til Studio Monitor's,så er det vist meget op og ned om der er efterspørgsel.Måske mange undlader at købe grej her op til jul?Mange bruger jo formuer på at holde de sk*de tre dages familie-jambore.Jeg fatter ikke de mennesker,lige der  Jeg tror såmænd nok at du kan få dem solgt,bare hav tålmodighed.Prøv eventuelt at sætte en seddel op i dit lokale supermarked,med Studio Monitor's til salg.....jeg tror bare du skal slappe af,så bliver de solgt __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ja da. De er nu gode nok, de kvinder. Hvilket andet menneske kan sørge for, at man tager 10 kilo på, alene på det første år? Held og lykke.
Ja, en Tandberg blev det jo ikke til, selvom jeg legede lidt med tanken om noget i 3000 serien.
Min Pioneer spiller helt fantastisk, masser af bund som mit Densen aldrig kom i nærheden af. Måske er jeg ikke Hifientusiast, men bare glad for god lyd.
Jeg tror dælme det var i denne tråd jeg for første gang så lyset.
Har netop været på biblioteket og lånt en ordentlig stak High Fidelity fra 1978 - 1981, er du helt gal hvor var Tandberg godt repræsenteret i diverse tests. Jeg er ikke begyndt på at gennemlæse dem endnu, men der er Tandberg i næsten hvert andet blad.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken:Lige det der med at tage på,det ligger ikke til hverken hende eller mig  På et nummer med Elvis er hun rigtigt godt beskrevet.Det er 'I got my mojo working' hvor han synger:...'she's long,lean and lanky,sweet as she can be,hands off of her,she belongs to me.......'  Musik er en fantastisk ting,til stort set enhver sammenhæng  Hvor heldig har man lov at være?Hun er til musik i rå mængder,hun kan godt høre at Tandberg sparker r*v,og hun har selv Tandberg nu forresten(det var ikke med bagtanker at jeg gav hende en TR220 og et sæt TL1210)
Jaeh,Zakken,jeg kan jo stadig anbefale dig at prøve Tandberg.Det er det vildeste du kan vride ud af en go' Tandberg-reciever,med matchende Tandberg-højttalere  Du er som sagt velkommen til at høre det selv,engang i det nye år.
Hvis du siger at denne tråd nok fik dig til at se lyset,så gætter jeg på at de hifi-blade du nu skal igennem,bare vil understrege hvor godt Tandberg er!!  Det er ikke for ingenting at denne tråd er blevet så forholdsvis lang....
Med hensyn til at din Densen fik bøllebank,så tænk på Mashuro.Hans Mark Levinson røg også på porten,efter at TR1055 havde tævet den godt og grundigt __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Roky:Tillykke med din TR2080 Den er bare lækker,sådan en.Du kender jo lyden i den,da den er mage til lyden i din far's TR2075 MkII.Spiller din TR2080 i begge kanaler?Det der med lidt rust på de aksler er ikke ualmindeligt.Så vidt jeg har erfaret har det ingen betydning for funktionen af apparatet.Hvis du kan komme til,så kan du nok gnide det af med WD40 på en klud.Det var ikke specielt billigt,hvis du har givet 4000 kr.....Er den købt i Danmark?Min 'nye' TR2075 er fra Tyskland(på eBay for et par måneder siden) og kostede 1400 kr,inklusive forsendelse.Den fejler intet! Den skulle bare ha' et par nye lamper Ham jeg købte den af solgte også en TR2080 i samme hug,og den blev sjovt nok næsten dobbelt så dyr som min Jeg synes også at der er mere 'hype' om TR2080 end der er på TR2075....Det ændrer så ikke ved at TR2075 har 'tungere' lyd,end de to efterfølgere.Det lyder måske som blær,men det er altså rigtigt nok Jeg havde jo TR2080 her i en weekend,inden den skulle overdrages til rette vedkommende.....jeg glædede mig til at sætte min TR2075 til igen TR2080 er 'slankere' i lyden,og det var lidt svært at vænne sig til,efter TR2075 som er noget mere fyldig.Det var i ca 1976 at lyd-idealet ændrede sig til den lyd der er i TR2080(og TR2075 MkII).Og ikke kun indenfor Tandberg.Det var de fleste producenter der gik den vej.Jeg havde en lækker Pioneer SX850 i sommer.Den var på 65 Watt i 8 Ohm.Den lød meget tæt på TR2080....byggeåret var 77/78,altså samtidig med TR2080(1978).Anyway,det er og bliver et fedt apparat med en fed lyd!!
Jeg har godt nok haft en hel del at se til,de sidste par dage....det var lige før jeg fik abstinenser,når jeg ikke får min daglige dosis herinde fra Søndag morgen var jeg ellers klar,men så var sitet blevet hacket....Nu er der normale tilstande igen,og det er bare skønt
Mine Studio Monitor's er blevet solgt til en fra Norge.Hvis ikke I alle har fulgt med,så kan jeg oplyse at prisen på mine Studio Monitor's landede på 3020 kr.Det var altså 'dagsprisen' i fredags.Jeg må sige at jeg er udmærket tilfreds De er jo ikke til at sende,så det ER et projekt at få dem hjem.....De står her stadig,og det gør de i et par uger endnu.Det er fint nok, når bare der er skred i tingene
........Tandberg kan (åbenbart) føre til hvad som helst......og så bliver jeg jo nødt til at afsløre at jeg har mødt en sød pige Og hvorfor skriver jeg så det her i en tråd om Tandberg?Jo,for ellers giver det ingen mening,det jeg vil skrive....der er mange tråde der omhandler WAF-faktor og lydfreaks der har en daglig 'kamp' med deres bedre halvdel,om hvor anlægget skal stå og hvordan det skal se ud.Jeg har aldrig selv haft de problemer,og får det helt sikkert ikke.Heller ikke nu Hun er til musik....i næsten større doser end mig selv.Jeg har været nødt til at tage min Tandberg TP41(reiseradio) med ind i soveværelset.....det blev forlangt!Og så spillede den natten igennem(på laveste blus,men alligevel) Nu er det ganske nyt,og der er ingen garanti for at dette skulle vare ved.....men der er rigtig go'e takter allerede.Hun er til stort set det samme musik som jeg selv er til,og hun synes at min Tandberg-væg er lækker(hun synes faktisk at det er synd at jeg sælger mine Studio Monitor's).Stik den!!
Nu skal jeg ha' sat mine sorte Fasett'er til C-udgangen på min TR2075,og så ryger de i soveværelset Så der kan høres blandt andet cd i horisontal position
Er der iøvrigt nogen der tør gætte på hvad for et setup hun har hjemme i hendes stue?I får tre gæt Jeg kan røbe at hun er yderst tilfreds..... |
|
|
Hej tante godt og se dig tilbage- var lige ved og få abstinenser  og tillykke med damen!!!  fedt og høre hun er vild med lyd  ja der er en del skavanker med tr2080'eren bla forvrængning- vil komme med en mere udybende liste når jeg en dag får tid til og høre ordentligt på den! regner nok med og køre for eller effekt gennem min denon nu må vi se- tvvler den slår denon af pinden da ikon'erne er sarte for støj= man hører alt som ikke skal være der som både er godt  og skidt  det med stangen var nu bare for og pointerer at den nok ikke har stået særligt varmt (i trygge omgivelser  )og dermed er blevet rusten... kan sige at jeg ikke har givet over 1400 kr så 4000 var bare for og drille hehe- har købt den privat  ville egentlig også helst have haft en tr2075 da det blå lys er en del federe!!!-hvis jeg skal sige det. det sorte look bliver nok også udskiftet-har helt friske palisander sider som fulgte med                   VH Roky
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 06:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky:Godt at høre at du ikke har givet en formue for den.Det er jo lidt af sporten i det her,at få det til overkommelige priser  Bare lidt tålmodighed,så behøver man ikke at ruinere sig selv
Din TR2080 kan godt li' hvis højttalerne er rimeligt tunge at drive.Det er som om at jo tungere,des bedre.Det er ens for både TR2075 (og MkII) og TR2080.Hvad er det for en forvrængning du taler om?Hvordan ytrer det sig?Det kan være at den har stået stille længe.Prøv at lade den stå tændt i en dag eller to,og motioner knapperne,især dreje-potmetrerne.Af og til kan man 'løbe' apparater igang på den måde
Jeg har genopdaget Pink Floyd  Deres live-album 'Pulse'.Det lyder helt vildt godt på mit setup.Jeg spiller lavt lige nu,og alligevel er der kæmpe-lyd i stuen  Takket være dem her:
Der er kun Hifi System 11 tilbage i stuen.De fungerer godt som fod,og så er de sat til Huldra 10.Det lille setup er mest til pynt,og selvfølgelig er det rart at ha',når der er sing-along aften  Så er musikken fra 'main-setup' og mikrofonerne kører gennem en TCD310 og igennem Huldra 10.Det virker og der er ingen akustisk tilbagekobling
Nu nævnte Roky lige hvor flot det blå lys er i TR2075.Så her er lige et par stemningsbilleder  De er set før,men det bliver det ikke mindre smukt af  :
Lige præcis denne TR2075 er noget af et fund.Både til prisen og til hvordan den fungerer.Der er intet halløj med den.Nu griner R-l-b når han læser dette,men min TR2075 er altså spændstig!! __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjell Kranzberg skrev:
|
JA

1400 kr - det är oförskämt billigt.
Lycka till med den.

|
|
|
jo tak jeg er også overdrevet glad i de her dage endelig bød chancen sig og så var der kun en ting og gøre
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Roky:Godt at høre at du ikke har givet en formue for den.Det er jo lidt af sporten i det her,at få det til overkommelige priser Bare lidt tålmodighed,så behøver man ikke at ruinere sig selv Din TR2080 kan godt li' hvis højttalerne er rimeligt tunge at drive.Det er som om at jo tungere,des bedre.Det er ens for både TR2075 (og MkII) og TR2080.Hvad er det for en forvrængning du taler om?Hvordan ytrer det sig?Det kan være at den har stået stille længe.Prøv at lade den stå tændt i en dag eller to,og motioner knapperne,især dreje-potmetrerne.Af og til kan man 'løbe' apparater igang på den måde
Jeg har genopdaget Pink Floyd Deres live-album 'Pulse'.Det lyder helt vildt godt på mit setup.Jeg spiller lavt lige nu,og alligevel er der kæmpe-lyd i stuen Takket være dem her:
Der er kun Hifi System 11 tilbage i stuen.De fungerer godt som fod,og så er de sat til Huldra 10.Det lille setup er mest til pynt,og selvfølgelig er det rart at ha',når der er sing-along aften Så er musikken fra 'main-setup' og mikrofonerne kører gennem en TCD310 og igennem Huldra 10.Det virker og der er ingen akustisk tilbagekobling
Nu nævnte Roky lige hvor flot det blå lys er i TR2075.Så her er lige et par stemningsbilleder De er set før,men det bliver det ikke mindre smukt af :
Lige præcis denne TR2075 er noget af et fund.Både til prisen og til hvordan den fungerer.Der er intet halløj med den.Nu griner R-l-b når han læser dette,men min TR2075 er altså spændstig!!  |
|
|
hej tante det er vist forvrængning i venstre kanal hvis jeg ikke husker forkert! har prøvet og lade den stå i ca 6-10 timer nogle dage efter jeg fik den... da jeg fik den lod jeg den stå utændt intdtil den havde fået varmen -havde stået kold- kunne næsten ikke vente hehe men den højre kanal var der ikke noget med det var klasse-ultimativ test cd- dire straits-dire straits
der var også svagt brum fra trafoen - det kunne man høre når jeg brugte hovedtelefon-håber det ikke er noget slemt....
vil som sagt komme med komplet fejlliste når jeg kender de umiddelbare fejl tror du det vil hjælpe hvis jeg lader den stå et par dage-selfølgelig med ht sat til????
hvis den er vild med tunge ht burde den vil kunne trække trapex xi- kan den også skal jeg love for- følsomhed hvis jeg husker rigtig 86,5. Ved kl 11 er lyden temmerlig høj og ren - kan dog høre den mudrer lidt.
jeg lavede også ultimativ test mellem min fars og min egen-med høretelefon, min fars rimelig gode lukkede sennheizer. min fars spillede bedst og renest- men den er jo også renset og tunet to the max...
F****************************************************ck de er nice de billeder ligesom det skal være
det er sku klasse
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky:Hvis du er heldig,så er det måske noget stel der ikke har helt fat.....det er eftersigende tit og ofte 'bare' stel der lige skal loddes efter.Jeg har aldrig selv prøvet det.Prøv også at hive i bøjlerne bagpå ud og ind,mens du hører på den.De er også kilde til dårlige forbindelser(det har jeg selv prøvet).Nogle bypasser dem.Men så er det det slut med at kunne bruge TR2080 enten som ren forforstærker,eller som rent effekttrin
Brum fra trafoen er straks værre....jeg har hørt fra et par stykker at det ikke er til at reparere,og derfor kræver en 'ny' trafo.Det er jo en chance at tage,da du er ude og købe brugt(og kan få en der brummer også)  Men op med humøret,du har jo din far der kan det der elektronik-noget
Jeg måtte overgive mig,da jeg havde TR2080 her.Overgive mig til det flotte look  Den er nemlig rigtig flot  Men jeg foretrækker selvfølgelig en ÆGTE TR2075,med det lækre blå lys og de flotte palisander sider og top,og så selvfølgelig lyden i sådan en 2075 __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 06:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
|
det er vist forvrængning i venstre kanal hvis jeg ikke husker forkert! har prøvet og lade den stå i ca 6-10 timer nogle dage efter jeg fik den... da jeg fik den lod jeg den stå utændt intdtil den havde fået varmen -havde stået kold- kunne næsten ikke vente hehe men den højre kanal var der ikke noget med det var klasse-ultimativ test cd- dire straits-dire straits
der var også svagt brum fra trafoen - det kunne man høre når jeg brugte hovedtelefon-håber det ikke er noget slemt....
|
|
|
Hej!
Tråkigt att den inte fungerar som den ska.
Här är ett tips på en felkälla:
Svagt brum fra trafoen: elektrolyterna i nätdelen kanske behöver bytas. Det är två stk.
Kan du beskriva forvraengningen i vänster kanal? Hörs den på både låg, normal och hög volym?
EN orsak KAN vara en dålig jordförbindelse. Kolla alla sådana!
Lokalisera om den kommer från förstegsdelen eller effektstegsdelen genom att koppla förstegsdelen till ett annat slutsteg och effektstegsdelen till ett annat försteg.
M v h
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angående TR2080....tjek denne auktion: TR2080 Så er den vist også betalt  Det er godt nok vildt  Det er godt at man sidder ned når man kigger på norsk qxl  Her er lige en mere over dette katalog:
Lige præcis dette katalog gad jeg godt ha'.Det er med TR2075,Studio Monitor's og TCD330.....men ikke til den pris!! Tjek kataloget her __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjell Kranzberg skrev:
Roky skrev:
|
det er vist forvrængning i venstre kanal hvis jeg ikke husker forkert! har prøvet og lade den stå i ca 6-10 timer nogle dage efter jeg fik den... da jeg fik den lod jeg den stå utændt intdtil den havde fået varmen -havde stået kold- kunne næsten ikke vente hehe men den højre kanal var der ikke noget med det var klasse-ultimativ test cd- dire straits-dire straits
|
|
|
Hej!
Tråkigt att den inte fungerar som den ska.
Här är ett tips på en felkälla:
Svagt brum fra trafoen: elektrolyterna i nätdelen kanske behöver bytas. Det är två stk.
Kan du beskriva forvraengningen i vänster kanal? Hörs den på både låg, normal och hög volym?
EN orsak KAN vara en dålig jordförbindelse. Kolla alla sådana!
Lokalisera om den kommer från förstegsdelen eller effektstegsdelen genom att koppla förstegsdelen till ett annat slutsteg och effektstegsdelen till ett annat försteg.
M v h
|
|
|
ja min far snakkede også om det kunne være dårlige lytter i netdelen.
forvrængningen er vidst nok i venstre kanal og den lyder nærmest boblende - lidt ala en en menbram som er sprunget bare værre den er lidt svær og beskrive.
men som sagt vil komme med en liste når jeg får tid- ved ikke om der er flere fejl kan min far selfølgelig måle sig frem til er rimelig booket op mht til lektier-så har ikke så meget tid til og lege med den i øjeblikket desværre
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 06 December 2007 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er liiiige før at jeg annullerer handelen med de Studio Monitor's.Ikke fordi jeg har fortrudt,men fordi det er ved at blive besværligt.Jeg skrev udtrykkeligt i auktionen at det var til afhentning og intet andet(grundet vægten).Nu skriver køber om jeg kender til firmaer der kan sende dem til Norge.....det gør jeg ikke,og det er heller ikke noget jeg orker at bruge tid på.Det står højt og tydeligt at køber skal afhente.
Det er jo ikke fordi jeg ikke vil hjælpe,det vil jeg godt.Med at pakke dem ind,hvis de skal på en trailer(som køber først var inde på),og nedbæring hjælper jeg også gerne med.Men that's it.
Jeg synes at det er ved at blive besværligt,og det var ikke lige det der var meningen.Det var faktisk for at undgå det besværlige at jeg har skrevet som jeg har skrevet.Nu har jeg skrevet til køber at alt det der med at sende osv klarer han 100% selv.Og hvis ikke han er med på den,så er handelen annulleret  Han aner så ikke hvad han går glip af
Og nej,jeg har ikke fået TV i stuen igen,dette billede er blot for at illustrere hvad det er jeg taler om.Studio Monitor's er den mest vellydende højttaler jeg selv har hørt....vægten er ca 35-37 kg pr stk(inkl fod) __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 06 December 2007 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tante Berg, den norske køber ved nok ikke vad han går glip af  Det kan jo tænkes, at han har set sig varm på det sæt Studio Monitors som er til salg et andet sted (mindre transport besvær). Det interessante med dit sæt Studio Monitors, er at de er fra serien med nr. 00 3xxx. Jeg har jo selv et sæt fra den første serie med nr. 00 1xxx. Og kender til et sæt med serie nr. 00 4xxx i Aalborg, som jeg også gerne vil åbne af ren nysgerrighed, for at se forskellene på delfilter kondensator typerne, dæmpningsmaterialet m.m.  Fik du fat i den delfilter oversigt, som du efterlyste i et andet forum !... Hvis, må du meget gerne sende mig et kopi
|
| Til top |
|
| |