Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 10:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tandberg setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 273
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 06 December 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Tante < tror også det er AAAAALT for besværligt at få dem til Norge....håber også køber indser at det slet ikke kan betale sig 

Guld Tuborg pilfinger < du kommer bare.....DØREN er åben

Roky < Jamen hvem er din far da....en man kender herfra ?? Er da næsten ikke nysgerrig

Sprang iøvrigt også på en TD20 A (uden SE), så nu skal spolebånd og denne Tandberg klassiker altså afprøves....spændende.

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 December 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:

Studio Monitor's er den mest vellydende højttaler jeg selv har hørt....vægten er ca 35-37 kg pr stk(inkl fod)

Og alligevel sælger du. Om jeg begriber det....

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2007
Lokalitet: Sverige
Sendt: 06 December 2007 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Det er liiiige før at jeg annullerer handelen med de Studio Monitor's.Ikke fordi jeg har fortrudt,men fordi det er ved at blive besværligt.Jeg skrev udtrykkeligt i auktionen at det var til afhentning og intet andet(grundet vægten).Nu skriver køber om jeg kender til firmaer der kan sende dem til Norge.....det gør jeg ikke,og det er heller ikke noget jeg orker at bruge tid på.Det står højt og tydeligt at køber skal afhente.

Jag har ju mina Studiomonitorer ute på annons. Häromdagen fick jag mail från Holland. Mailet verkar äkta, jag tror inte det är någon som försöker lura mig, men jag svarade att jag inte skickar dem. Köparen får hämta dem.

SE HÄR:

hallo KG ,i am interested in this pair of speakers
i have been looking a long time on the internet
and so i found them in sweden . i know these
boxes are heavey so i donot realy know what
postage to holland will be ,maybe you can find
out for me
let me know in what price range you are thinking
for these to boxes 
my adress:
 k dixon
 keizersgracht 387
 1016 EJ Amsterdam
 the netherlands

Til top Vis Kjell Kranzberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjell Kranzberg

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 December 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

2-mas skrev:

Tante < tror også det er AAAAALT for besværligt at få dem til Norge....håber også køber indser at det slet ikke kan betale sig 

Guld Tuborg pilfinger < du kommer bare.....DØREN er åben

Roky < Jamen hvem er din far da....en man kender herfra ?? Er da næsten ikke nysgerrig

Sprang iøvrigt også på en TD20 A (uden SE), så nu skal spolebånd og denne Tandberg klassiker altså afprøves....spændende.

hej 2 mas- han er ikke "herinde fra " hehe men han er uddannet radio mekaniker og iøvrigt selv indehaver af tandberg grej og meget glad for tandberg

han har jo som sagt en tr2075 mkII som har spillet i vores stue i vel ca 14 år og den er bare ultranicebumbastiskfed

først de senere år har jeg fundet ud af tandbergs glæder og store udbredelse-udover det min far har fortalt mig samtidig med denne her konge tråd af selveste mr Tante!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 December 2007 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

hey var det noget med de små tr 2xx kunne score damer? så er her mit seneste fund en tr200.
"selvfølgelig" er der med denne også noget galt og her drejer det sig om at venstre kanal spiller meget lavt.- kan det mon skyldes?????

efter en grundig rensning af potmetre front plus scalaglas synes jeg den blev overordentlig flot!

betegnelsen for denne må jo nærmest være at den er "sød"

Her et billede hvor ren den blev ved grillen

og til sidst et billede af hele herligheden-nøj hvor er den flot

hey vil lige sige at jeg lod den stå natten over for og høre om den lavt spillende kanal ville spille højere- det gjorde den ikke....ÆV BÆV

MVH Roky

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 December 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg:Nej,desværre,jeg har ikke fået fat i et diagram over delefilteret i SM.Men det kan vist skaffes gennem NRHF

2-mas:Orv,har du købt sådan en TD20 A?Vildt Har du fået den hjem?Virker den?Fortæl fortæl

Sveske:Et eller andet sted forstår jeg godt din undren over dette salg.....Jeg sælger dem fordi jeg (åbenbart) ikke er vokset fra at spille MAKS højt,her i min lille 2V'er på kvisten Det går ikke....desværre.De mindre TL3520 må så dække mit behov for lyd,indtil jeg har lært det der med at spille 'fornuftigt'.Og de er altså ikke så ringe endda

Kjell:Ham hollænderen er vist seriøs nok.....bare fortæl ham at han selv må til Sverige og hente dem

Roky:Du er en heldig rad,at ha' en far der har Tandberg som sit adelsmærke.Det er bedre end at komme fra et hjem med klaver Tillykke med din TR200.Den er godt nok flot.Det lyder som om den skal ha' to nye 'lytter',så sparker den mås igen

Jeg har nu hørt fra køber igen,efter at jeg mailede ham og atter insisterede på at han faktisk bare skal komme og hente sine Studio Monitor's.Nu er beskeden sivet ind,og han er med på at alt det der med at sende/pakke osv,det står han 100% selv for,såfremt han vil sende dem.Så de skal altså til Norge i nær fremtid
Jeg kan afsløre at mit lille 'trick' med et sæt Fasett'er i soveværelset,nu er testet og prøvet i praksis.....og begejstringen vil ingen ende tage De lyder altså godt,de små Fasett'er.Stor lyd(også ved lav volume) fra en lille højttaler.    

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 08 December 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

OK Tante Berg, tak for linket  Havde i går sådan en uorganiseret aften hvor der kom uanmeldte gæster, og volumen på Tandberg anlægget  røg bare op og op, til  TR 2080'  var  hammer varm men sikringerne stoppede ikke fornøjelserne det blev fornuften som trådte i karrakter

Hej 2-mas, kan du så lige komme med et billed af den skønne TD20 A' vi vil seeeeeeeee

Du Roky, er om du skal bruge "krudt" på den TR 200 Det er jo ret så rimeligt nemt at finde  en TR 200 til små kr. som er ok
Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg skrev:
OK Tante Berg, tak for linket  Havde i går sådan en uorganiseret aften hvor der kom uanmeldte gæster, og volumen på Tandberg anlægget  røg bare op og op, til  TR 2080'  var  hammer varm men sikringerne stoppede ikke fornøjelserne det blev fornuften som trådte i karrakter

Hej 2-mas, kan du så lige komme med et billed af den skønne TD20 A' vi vil seeeeeeeee

Du Roky, er om du skal bruge "krudt" på den TR 200 Det er jo ret så rimeligt nemt at finde  en TR 200 til små kr. som er ok

Jo ved godt de går for få 100 men tror faktisk ikke problemet er ret stort idet den bare spiller lavt i den ene kanal
resten virker. der er dog  sprunget 2 pærer men det er småting

Fandt den iøvrigt på genbrugspladseb så jeg har ikke brugt nogle (når nu det er jul) klejner på den

Den anden dag fandt jeg også en gammel tandberg spolebåndoptager series 1800 model 18-41 den var ikke ret pæn(læs ramponeret og fuld af gammel jord-støv) men skulle altså alligevel have den med hjem når nu man finder noget der står tandberg på har self indset den ikke komme til og spille igen grundet de ødelagte spolehoveder men hva faen hehe

der er jo forøvrigt brugt spitzen klasse modstande og lytter+ potmetre som har den egentlig kun for det hehe.

jeg overvejer dog om den skal tilbage hvor den kommer fra da vi simpelthen ikke har plads til alt det grej hehe

ved i iøvrigt om der er nogle komponenter som kan bruges til tr 2xx/tr20XX serien? tvivler lidt men kan jo være der er nogle små lytter eller modstande som jeg lige står og magler der kan bruges.

VH Roky

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

ved i iøvrigt om der er nogle komponenter som kan bruges til tr 2xx/tr20XX serien? tvivler lidt men kan jo være der er nogle små lytter eller modstande som jeg lige står og magler der kan bruges.

VH Roky

Nja... Gamle lytter är inte mycket att ha. De torkar ju med åren och förlorar sitt värde. Gamla motstånd är däremot fullt användbara. Det finns ju de som menar att gamla motstånd låter bättre än nya, moderna. Jag vet inte - jag har inte testat och jämfört.

Vad har du för högtalare till dina Tandberg-förstärkare?

M v h

Til top Vis Kjell Kranzberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjell Kranzberg

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

... Gamle lytter är inte mycket att ha. De torkar ju med åren och förlorar sitt värde. Gamla motstånd är däremot fullt användbara. Det finns ju de som menar att gamla motstånd låter bättre än nya, moderna. Jag vet inte - jag har inte testat och jämfört.

Yep, når det er vintage, er det kondensatorer/lytter som er det sted som skal have OBS

Men så er det jo hammer fedt at tweake De gule kondensatorer  fra Inter Technik på  250 volt til højttalerdelfilter, er supremati bravissimo

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 December 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Er der nogen af jer Tandberg freaks der kender noget til kvaliteten af den rør monoforstærker der sad i de gamle spolebåndoptagere - serie 8 og før ?
Hvornår har tante skifte avatar - jeg må have været væk fra denne tråd et stykke tid - nu ligner det da bestemt sheriffen fra "live and let die"

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2007 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Kjell Kranzberg skrev:

Roky skrev:

VH Roky

Nja... Gamle lytter är inte mycket att ha. De torkar ju med åren och förlorar sitt värde. Gamla motstånd är däremot fullt användbara. Det finns ju de som menar att gamla motstånd låter bättre än nya, moderna. Jag vet inte - jag har inte testat och jämfört.

Vad har du för högtalare till dina Tandberg-förstärkare?

M v h

Men så er det jo hammer fedt at tweake De gule kondensatorer  fra Inter Technik på  250 volt til højttalerdelfilter, er supremati bravissimo

Yep, når det er vintage, er det kondensatorer/lytter som er det sted som skal have OBS

ej var heller ikke for at de skulle gemmes for stedse men nærmere hvis jeg fik brug for dem i nærmeste fremtif til min tr2080 eler tr200.

nogle af modstandene er jo uerstattelige!!!

Kjell Kranzberg: jeg har erhvervet mig et par nye dali ikon 6 som jeg synes spiller meget fremragende! meget afslørende så dårlige indspildninger ryger ud af vinduet

Til pc ht bruger jeg et par hjemmelavede standerht lavet af ht enheder fra de "Gamle" B&O MX/LX fjernsyn har 3 sæt til reserve. hvis nogen har eller har haft et MX/LX fjernsyn husker i nok den fremragende lyd!!!
de spiller ganske udemærket til en pris af 0 kr.

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Ja B&O har faktisk lavet nogle gode højttalere indimellem, og dem fra de tossekasser du nævner, er rigtig vellydende . Kommer du i nærheden af et par M-100, så prøv at lytte til dem. Basserne fra sådan et sæt blev afsendt i sidste uge til vor israelse gæst her på stedet - Sergeit - så mon ikke han får en god jul ? . Han har jo et sæt Studio Monitor UDEN basser, og de Seas basser fra B&O'erne skal så deri. Det er mit indtryk, at de er akkurat lige så gode som de originale basser, så han har da noget at se frem til. Det er jo en lang rejse de skal på, men X'er fingre for at de ankommer i ordentlig tilstand. Sergeit har lovet at gi' en tilbagemelding, når de er fremme, og selvfølgelig når de er monteret, og han har fået lyttet lidt til guldet.

TD20 A er først undervejs, så det med fotos må vente lidt endnu, men frygter også hvordan den ser ud... ...har lige modtaget en TR-1055 og TCD440A som begge skulle have været "voll funktionsfähig", men som i realiteten er noget L**T. Store skader og ingen af dem kan spille . Ich bin SAUER  . Har prøvet at vurdere om det er transportskader, eller om de var i så ringe tilstand allerede ved afsendelsen, og desværre ser det ud som om det er sælgerne, der bare er grande fuskere. Dette måtte jo ske, at man løb ind i den slags, men det er nu første gang der nærmest er tale om direkte svindel. Et kort men velment råd herfra er, at man skal være ekstra forsigtig, når der i beskrivelsen står noget i retning af "Har ikke kunne afprøve apparatet fordi...." eller "har lige fået den af min afdøde søsters onkel..." , men måske nogen af jer også kender lidt til den slags ? Derfor er det også med en vis "spænding" at jeg ser frem til spolebåndoptagerens ankomst

Tante < må indrømme at jeg godt nok havde håbet, at din norske SM-køber opgav sit forehavende, men mon ikke vi også ville have gjort noget "ekstra", for at få fat i sådan et sæt i tidernes morgen ? Et bytte til en sød pige er jo også guld, og når hun så ovenikøbet er både tanteglad og Tandbergglad er det jo bare 10-4 .

Har også truffet en hård beslutning her.....2075bliver sat til salg ! Den står bare og ser hammergodt ud, men bliver aldrig brugt, og hvad skal man bruge støvsamlere til ? Kører kun med 3000-serien og det er det er bare så "KJEMPEGREIT" .

For at det ikke skal være løgn, ryger det ene sæt Studio Monitors også, fordi HPM-1100 SKAL ind . HPM'erne skulle være hjemme igen på tirsdag med renoverede kantophæng, og man glæder sig VIIIILDT . Spændende om man kan få bestikket i nabolejlighederne til at klirre lidt  ihvertfald er bassen det dybeste og bedste, jeg endnu til dato har hørt. Det har været noget af et dilemma, som Tante og Gråskæg har pointeret, at finde ud af, hvilket af SM-sættene der skulle siges farvel til.  Skulle det være palisandersættet med de gamle uoriginale Seasbasser eller det sorte sæt i mint condition med alle originale dele, men knap så vellydende ? Græskæg mente at det sorte sæt måske blot skal spilles til, fordi de har stået hos et pensionistægtepar fra nye af og aldrig har fået lov at sparke R*V. Det blev afgørende for beslutningen, sammen med det faktum at de ligner noget som LIGE er kørt ud fra fabrikken. Derfor bye bye palisander monitors

En ansat ved Pioneer så iøvrigt indlæggene her om HPM-serien, og sendte kvit og frit en kopi af den originale 6-siders brugervejledning fra '82 til HPM-1100 . TAK PIONEER, den slags tager jeg sgu hatten af for !!!

Det var lidt ups and down's, men heldet følger jo de tossede, så noget godt er der da kommet ud af det .

Her er iøvrigt foto af 2 ledige etværelses i provinsen :

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

er hun ellers ikke pæn i sort ?

Roky < kanon at du er tilfreds med Ikonerne.....når det nu er KILDEN, og ikke dine højttalere eller forstærker, der sætter grænsen for hvor god lyd der kommer ud, er man vist kommet langt .....og jow den tr-200 er Pi**e flot

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Hej 2-mas, fandt en lup og fik dette resultat !... 

Og her er en TR 2080 til sammenligning, smag og behag Hvad laver Tante Berg !?...

Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 December 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Tanten har fået dame på kvisten og fasett i soveværelset.

Det er bare mit bud på hvad tanten laver.

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Kanske finns det intresse för att se hur det gick till när jag monterade nya skumkanter på Tante Bergs 10 tums basar till TL 3520.

Så här går det till:

1. Skär bort stövkåpan med en taeppekniv. Var försiktig så att inte koppartrådarna skadas. Kåpan går oftast inte att använda igen. (Den går sönder för mycket.)

2. Talspolen måste centreras. Klipp en remsa från omslaget till en IKEA-katalog, det har rätt tjocklek på pappret.

3. Rulla pappret och lirka ner det ända ner i botten. Det ska fortfarande gå att dra konen upp och ned, fast med motstånd. Konen ska inte kunna sjunka ner av sig själv.

4. Ta bort den gamla skumkanten. Rengör med Röd Etanol, om det behövs.

5. Skumkanten sitter på en kon. Klipp bort konen så att skumkanten passar på högtalaren. Kasta inte bort det som är kvar av konen. Stövkåpan mitt i ska användas i stället för originalstövkåpan.

6. Limma skumkanten mot konen. Använd vattenbaserat kontaktlim. Man kan limma antingen på konens undersida eller ovansida, beroende på konens vinkel. Låt det torka.

7. Limma skumkanten mot högtalarens stålkorg. (Det går åt MYCKET lim, eftersom skumplasten suger åt sig limmet.) Spänn inte skumkanten, då kommer konen att gå snett och skrapa mot magneten. Låt det torka.

8. Ta bort "IKEA-pappret". Nu ska konen röra sig fritt upp och ned och spolen ska inte skrapa mot magneten.

9. Provspela högtalaren.

10. Klipp bort stövkåpan från konen och limma kåpan på högtalaren.

11. Montera högtalaren i kassen.

Tante Berg: Jag har provspelat bägge på låg volym (eftersom de inte sitter i någon låda); jag tycker de låter som de ska.

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Tak Kjell for den imponerende instruktion....endda med bilder  ....er du forhenværende skolelærer ? . Kanskje Guld Tuborg tør gå igang med sådan et projekt, for han har vist evnerne også. Jeg tør IKKE ødelægge noget

Tror Tanten gleder sig til at få de originale tilbage, selvom det lyder som om B&O'erne er en fuldgod erstatning, selvom man kan spørge sig selv om lydniveauet er blevet spor mindre, nu hvor han ikke har Studio Monitors men en pige i stedet ? . Tante hvor er du ?....vil IKKE høre HVAD du laver

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 December 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Ja, jag är lärare. I svenska och samfundsfag.

Inte i elektro-teknink...

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 December 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Det er fedt at se at der er liv i denne tråd,selvom jeg lige har været lidt fraværende henover weekenden

R-l-b:Min nye avatar er faktisk et billede som du engang smed her i tråden.Jeg skulle lige prøve den,og jeg synes at den er lige så go',som Buford T. Justice Der er noget ved de der stupide amerikanske sheriffer

Guldtuborg:Det er rigtigt fedt at se at du stadig er så glad for dit Tandberg-grej.Det havde du ikke selv troet på for et år siden.... Personligt kan jeg ikke blive træt af Tandberg.Det overrasker mig stadig gang på gang,hvor godt det rent faktisk lyder Og så gør det jo ikke noget at det også ser så knaldhamrende godt ud

Kjell:Jeg er godt nok imponeret over dit arbejde på mine basser Jeg bliver nødt til at spørge dig....hvorfor skifter man også domen?Er det ikke nok bare at skifte ophæng?Selve pap-'trakten'(ved ikke hvad den hedder) er stadig original,ik'?Anyway,det bliver godt nok spændende at få dem sat i,hvor de hører til....i mine lækre TL3520'er Jeg har jo enheder fra en B&O Beovox S60 sat i som midlertidig løsning.De er 4 Ohm og ikke 8 Ohm som de originale.Men de lyder altså rigtigt godt og tungt alligevel.Jeg må tilstå at jeg ikke aner hvad man kan lave af ravage,ved at sætte 4 Ohm's enheder i,hvor der originalt sad 8 Ohm's enheder i.... Men der er altså ikke sket noget.Det lyder som sagt rigtigt godt

2-mas:Jeg forstår dig,når du skiller dig af med din TR2075 når du nu ikke bruger den.Den er rigtig flot,men det er synd at den bare står til pynt.Og den bliver heller ikke 'motioneret',så du kunne ende op med en smådød TR2075.Jeg tror også at du har valgt rigtigt mht Studio Monitor's.Behold de sorte.De er bare så flotte Og det er jo ikke fordi de ikke lyder godt,vel? Det skal blive spændende at høre fra Sergeit igen,når hans Studio Monitor's er klar.Det er fantastisk som vi hjælper på tværs af landegrænser.... Jeg kan godt li' at han ikke gik forgæves her Godt gået,2-mas Det var trist at høre om dine defekte apparater....du har helt ret i at alarmklokkerne skal ringe hvis der står noget i auktionen som:'.....sælger for en kunde'...eller:'...har kun konstateret at der er lys i,men mangler højttalerstik.....' Det sidste er ingen undskyldning,det er blot at stikke to ledninger ind i udgangen.....surt med dine handeler....men jeg tror de fleste har prøvet det.Det er gyngerne og karrusellen.Vi har vist også allesammen gjort handler der var bedre end hvad vi først antog,right?

Zakken:Du har fingeren på pulsen Hun har endda introduceret mig til noget fed musik.En cd der hedder 'Sacred Spirit'.Det er nordamerikanske indianere der spiller og synger.Det er a la Enigma og Deep Forest.Hamrende go' musik!!Tænk engang.....hvor 'heldig' har man egentlig lov at være?    

Nu skal jeg lige ud i virkeligheden i eftermiddag,men jeg vender frygteligt tilbage senere    

<< Forrige Side af 273 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes