Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tandberg setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 273
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 12 December 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

R-l-b:

Nu siger jeg det lige igen;Tandberg kan åbenbart føre til hvad som helst..... Jeg har fået nyt job,fra på mandag.Jeg har behændigt undgået jobs i 10 uger(det kræver sin mand i disse tider!! ).Men dette job ville jeg godt ha' og jeg fik det Jeg har været til intet mindre end 3 samtaler i den virksomhed.....og ved hver eneste samtale har jeg kunnet få Tandberg flettet ind! Det er jo min passion,så det er nemt at tale troværdigt omkring.Jeg tør ikke sige om det er på grund af Tandberg at jeg fik jobbet,men jeg har det dejligt med bevidstheden om at ha' været ærlig,og vist at jeg har min passion,og at jeg er villig til at indvie andre i denne passion
Som sagt ævler jeg Tandberg alle vejne....og det bliver i hvert fald ikke taget ilde op

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2007
Lokalitet: Sverige
Sendt: 12 December 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
endelig er svaret kommet på hvordan man undgår al den ballade nårt konen ikke kan lide at have hifi grej stående - hun - konen altså - kastes bort dvs kasseras som Kjell så fornuftigt skriver

Jag är fullt medveten om vad "KONE" betyder både på norsk och dansk.

Jag kan en del andra danska ord också... Men de är inte lämpliga att skriva här.

Men jag kan upplysa er om att en del svenskar säger "Knäppa på TV:n" när de menar att de ska titta på TV.

M v h

Til top Vis Kjell Kranzberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjell Kranzberg

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 December 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

2-mas skrev:
Roky < hvad er det for en den der ?

hej 2-mas det er såmænd ikke mindre end såden en radio vi har stående i køkkenet
Den spiller som englene synger og så har min far udskiftelige kabinetter så vi kan vælge farve efter behag
Den spiller også alle mulige andre steder i huset når der feks skal males lidt eller lign. men dens stadplads er i Køkkenet! Model: Beolit 600

Tante-berg stort tilykke med jobbet

Kjell: den var god den med og se TV Har du andre  som du vil dele ud af?
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 13 December 2007 kl. 03:12 | IP-adresse registreret  

Her er et lidt større billed af 2-mas's stor højttaler som jo begge to, også er blevet renoverede, til nyt liv og stor  musik glæde

Du 2-mas, er det kun er membrankanten som er skiftet, på den store 15" bas Center-domen, ser ud til at være den originale  Og "konen" ser også ud til ikke at være blevet kasseret, ved operationen  det er da lækkert arbejde   Hvordan lyder så meget bas så ( 2x15"), "mega bas ejer"

Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv

Gråskæg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006
Sendt: 13 December 2007 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Tante Berg: Tillykke med det altsammen , som jeg altid siger lad de unge mennesker komme til de har kræfterne

ellers har jeg jo fået mit eget lille fritidsjob, som omsorgsassistent for søsteren

Fandt ellers lidt spændende vinyl fra dengang, har kikket efter den som CD men den er åbenbart ikke fundet værdig til

genudgivelse men så er det jo godt der findes grammofoner stadigvæk, er det forøvrigt Lone Kellermans "Tilfældigt forbi"

du har?

Til top Vis Gråskæg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gråskæg

Gråskæg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006
Sendt: 13 December 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Tante Berg: genudgives forøvrigt på kassettebånd i den nærmeste fremtid
Til top Vis Gråskæg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gråskæg

Qbiq
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007
Lokalitet: Norge
Sendt: 13 December 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

En tanke som plutselig dukket opp og som ikke har vært tatt opp før :
Jeg har ikke vært oppe på 12/15" nivå enda (bortsett fra i subwoofers)... det jeg ønsker å vite er :  hvor bra er disse store gamle elementene ? snakker vi stor R&R Cerwin Vega lyd / 15" infinity performance, eller er det noe "mer" ??  CV rocker, det er ikke så VELDIG bra og detaljert, men det kan være gøy å høre visse musikktyper på CV... er det noen som har sammenlignet ? eller er disse gamle superhøyttalerne som en "non plus ultra" version av Infinity/Cerwin... hvis dere skjønner hva jeg mener :-) ? (håper det)   :)

Tante - Du må fortelle mer om din job :) gratulerer så meget :) :) :)

Guldtuborg skrev:
Her er et lidt større billed af 2-mas's stor højttaler som jo begge to, også er blevet renoverede, til nyt liv og stor  musik glæde

Du 2-mas, er det kun er membrankanten som er skiftet, på den store 15" bas Center-domen, ser ud til at være den originale  Og "konen" ser også ud til ikke at være blevet kasseret, ved operationen  det er da lækkert arbejde   Hvordan lyder så meget bas så ( 2x15"), "mega bas ejer"
Til top Vis Qbiq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Qbiq

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2007 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Gråskæg:Tak skal du ha' Jeg har godt nok redet på en bølge i det sidste stykke tid.Ikke at jeg nogensinde vinder i lotto,men det er til at leve med,når alt andet flasker sig Også tillykke til dig med din egen lille nebengeschæft
Den lp ser spændende ud....og Lone Kellermann holder jo hele vejen.Jeg har to lp'er med hende.Den ene er 'Før Natten bliver til Dag' og den anden er 'Tilfældigt Forbi'.Den første er klart den bedste Dine kasettebånd er altid yderst velvalgte,og jeg ser frem til endnu et fra dig Det kan iøvrigt ikke vare så længe før jeg modtager basser fra Kjell.... Og så har jeg jo dine B&O'er stående.Men dem har jeg planer med,så hvis jeg stadig må købe dem,så er de altså solgt De skal ud til veninden og pryde stuen...Så ryger de små Tandberg TL1210 i soveværelset på din gamle Tandberg Tuner-Amplifier Du må snart komme forbi,Gråskæg,men det finder vi ud af

Roky:Hvis der er forskellig lydstyrke i kanalerne på din TR2080,så prøv lige at trykke nogle gange på knappen i bunden,helt ude til højre(kan ikke huske hvad den hedder på TR2080).Jeg oplevede forledden at min TR2075 spillede noget lavere i venstre kanal.....og så begyndte jeg at trykke på knapper.Da jeg ramte 'Preamp Rec' ude til højre,så var der fuld lyd igen Alle de knapper der bare ikke bliver brugt....de er kilde til ustabilitet.Der er ikke noget at sige til det,efter alle disse år.Men når bare man ved det,så er det ikke noget problem

2-mas:Den ser spændende ud,den Pioneer højttaler.Men jeg spørger igen:Hvad skal man med noget som helst andet,når man har Tandberg

Qbiq:Mnjaeh,jeg vil nu ikke blive meget konkret om hvad/hvor jeg skal arbejde.Blot kan jeg fortælle at dette job ville jeg rigtigt gerne ha'.Og arbejdspladsen ville jeg rigtigt gerne ind på.Og det lykkedes sørme Og den er go' nok,jeg har talt en hel del om Tandberg Jeg håber at der er nogle lydfreaks derude,som jeg kan preparere......
Det der med at nævne noget så 'off-topic' som Tandberg er i en jobsamtale,har ikke gjort at de har tænkt at jeg var bindegal Jeg gætter på at de har kunnet se og høre at jeg var passioneret omkring noget.....Det er jo dybest set det samme som at ha' en gammel Triumph Spitfire ude i garagen,som man lægger al sin energi i,right?

Det bliver en go' dag idag.Senere skal jeg ind til Mashuro og høre en masse go' musik på hans TR2075 og Studio Monitor's Og i gode venners lag Det bliver hyggeligt,er jeg sikker på
På mandag bliver mine egne Studio Monitor's afhentet,og de skal som sagt til Norge.Jeg skal lige se og høre dem en sidste gang på søndag.Lige konstatere at de er iorden....og høre dem her,en sidste gang
Det er faktisk okay...jeg har godt af at få nedgraderet lidt.Og få et lidt mere 'normalt' anlæg i stuen Normalt er nok ikke det rigtige ord,da mit anlæg ikke er normalt for vore dages standarder-heldigvis

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 December 2007 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Er der noget at sige til, at Tanten er glad og det hele FLASKER sig med nyt job, kæreste og god lyd med Lone KellerKOLD ? ....hvad Tandberg kan føre til har virklig nået nye højder  og når samtidig "konen" har nære relationer til Tandberg, hvad kan man så forlange mere ? ....den slags er et fund og bør ikke kastes bort . Den slags KVINDER er rigtig nok ikke normalt for vore dages standard . Fik fat i en gammel Tandberg brochure om 3000-serien, hvor der står at "Tandberg nu havde produceret lydudstyr uden kompromisser og et forsøg på at kostruere det yderst opnåelige. Et system imod hvilket konkurrenterne ville blive bedømt". Det må vist siges at være lykkedes rimelig godt ! 

Græskæg jeg må gi' Tante ret i at dine bånd er gode ....har lyttet flere gange til det blandede bånd og det bånd med Bamse...er stadig dybt imponeret over lydkvaliteten fra det gamle udstyr, du har optaget med !

Roky, li'som Tante og dig har jeg også oplevet volumeforskel i kanalerne på 2075, men efter god motionereing og efter at have brugt apparatet et par dage blev alt ok igen. De Tandberg receivere skal bare BRUGES (li'som konerne) 

Har fået HPM'erne hjem med nyrenoverede kanter, og uha hvor det spiller. Som jeg har kunnet vurdere indtil videre, er lyden som i Studio Monitors bare med en anelse mere og dybere bas, så der klappes i de små hænder her. Guld Tuborg, ja det er kun yderkanten der er lavet, og konen er som alt andet i original og lækker tilstand. Efter sådan en operation skal de vel også motioneres og spilles til ?  Det burde vi andre måske også, for at fungere optimalt ? . Er iøvrigt imponeret over at Guld Tuborg med et billedredigeringssnuptag kan få HPM'erne til at se så flotte ud....jeg knokler med polish og knofedt

Vender tilbage med mere, men ønsker alle i denne herlige tråd EN GOD WEEKEND

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2007 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

2-mas:Det var ikke gjort med mit forrige indlæg Som jeg stod og skulle ned og handle,så kom posten med mine basser ovre fra Kjell i Sverige Og i min postkasse lå mine to bøger om Vebjørn Tandberg,som Walin har haft lånt Og så ringede de lige fra min nye arbejdsplads....der er jo firmagoder,og de ville da lige høre hvad der var mit foretrukne(hehe).... Tjek på tingene,hele raden rundt.Respekt!! Jeg 'tør' næsten ikke tjekke mine to 5-ugers lottokupon'er....

Kjell:Jeg er dybt imponeret over dit håndelag Det ser bare godt ud!! Jeg når ikke rigtigt at gøre noget ved dem idag.De kommer dog i,henover weekenden.Jeg skal lige ha' fjernet limrester fra den tape du har brugt.Iøvrigt nogle smarte ringe du har sat på bassen for at beskytte dem under transport.Dem returnerer jeg gerne,hvis du vil ha' det? Foreløbigt 1000 tak for hjælpen,Kjell Resten snupper vi i en email,som jeg nok først får skrevet til dig imorgen....

Herfra vil jeg også ønske alle en forrygende go' weekend!!

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2007 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Jeg skal lige ha' fjernet limrester fra den tape du har brugt. Iøvrigt nogle smarte ringe du har sat på bassen for at beskytte dem under transport.

Taperesterne går nog att fjerne med röd etanol (rödsprit).

Behåll ringarna.

Jag ska straxt åka och köpa nya bipolära elektrolyter till mina Studiomonitorer. Finns det intresse av att jag lägger ut bilder av bytet? Är det okej, Tante?

M v h

Til top Vis Kjell Kranzberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjell Kranzberg

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2007 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg lyttet på Led Zeppelins : Mothership kontra  Remasters i et par uger, og hysterien og begrejstringen som bliver tildelt den nye "Mothership", er helt ubegribelig når jeg lytter på "Remasters" fra 1990 !... Den Remasters ud-klasker da Motership, så man undrer sig over hvad der dog er ved at ske  med de rigtige CD udgivelser , fra den tid hvor der hvirkeligt var noget nyt som slog kejler Nu kan det jo godt være, at der er nogen som mener at dette "opstød" ikke høre hjemme i denne tråd, ok  Så tager jeg lige den mening til mig, men med ære og respekt for Tandberg audio, som jeg bruger dagligt med begrejstring  så gør jeg som Tante Berg siger : bare fyr den af    for det er jo på Tandberg jeg spiller (hvad spiller du på)

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2007 kl. 02:53 | IP-adresse registreret  

Kl 02.53:

Guldtuborg:Bare tryk den af!!

Kjell:Du skal også bare trykke den af!!

Jeg er just hjemvendt fra kalas hos Mashuro.....pænt pyntet,men med en lækker følelse af at ha' været i rigtigt fedt selskab,med Mashuro,Seansmiller og Mashuro's ven Tak for iaften,drenge

____________________________________________________________ _____________________________________

Kl 10.16

Det var superhyggeligt igår aftes inde hos Mashuro Det er det forresten altid,men alligevel Dejligt at se en pæn Tandberg samling der vil noget.Studio Monitor's pryder stuen,sammen med TR2075....det perfekte setup Jeg er åbenbart stærkt facineret af Studio Monitor's stadigvæk....de er svære at få øjnene væk fra,og de lyder jo imponerende godt
Jeg har for lang tid siden sat stereolampe i Mashuro's TR2075....det slap jeg ikke så godt fra.Den lyste i to dage,og så har den været død siden.Så jeg havde taget en 24 Volt's lampe med igår,som er den rette lampe.Jeg var noget overrasket over at se den gamle lampe,som jeg havde sat i.Det var en 6 Volt's lampe Det var dengang jeg troede at en lampe var en lampe.Men det er ikke ligemeget hvad der bliver sat i.Det ved jeg godt nu,men det var jeg ikke inde i,for et halvt år siden.....nu håber jeg at stereolampen vil lyse i l a n g tid
Jeg tænker på de første lytteaftener der er blevet holdt her i huset.....og sammenligner med aftenen igår Der er sket et skred I starten var det jo meget seriøst.Næsten 100% musik og lyd og intet andet.Og der er ikke noget at sige til at det var sådan,da vi jo ikke kendte hinanden(ikke kun Mashuro,men alle der har været her). Det har ændret sig,og det er ren hygge og gode grin der præger vores sammenkomster nu Det er jo fantastisk.
Selvfølgelig er fokus også på grejet og musikken,men nu spiller det jo bare.Og rigtigt godt(selvfølgelig ),men grejet er alligevel trådt i baggrunden(især fordi det bare virker),til fordel for musikken og samværet.Det er jo dybest set en god udvikling Når fokus har været så meget på grejet,så er det vel naturligt,når man lige har købt 'ny' reciever eller højttalere.Det har jo nyhedens interesse...men det er heldigvis trådt i baggrunden.Det bemærkede jeg hos Mashuro igår,og det er også sådan det er blevet her i huset.
Mashuro:Tak for en rigtig hyggelig aften Og tak for god mad(hvor vidste I fra at flæskesteg er en af mine livretter?) Du hilser Shabby Chik Og selvfølgelig også tak til dig,Seansmiller Jeg åbner dørene igen i det nye år for en 'lytteaften'(syng-med-aften ).I skal jo høre mine mini-monitor's    

P.S.Mashuro:Nu har jeg været inde hos dig nogle gange i året der er gået....og jeg har faktisk aldrig bidt mærke i at du ikke har TV Ikke før vi kom til at snakke om det Hatten af!!

____________________________________________________________ ______________________________________

Kl 12.33

Så tror jeg hellere jeg må se at få mine nye originale basser i mine lækre TL3520'er........ Meget spændende!!

seansmiller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006
Sendt: 15 December 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Mashuro og Tante: Tak for i går!

Det var en rigtig hyggelig aften. Mere uddybende bemærkninger her.

Mashuro, du må også hilse Chabby Chik fra mig og sige thumbs up med trucker-kugleramme lædervesten.  Og jeg må sige at jeg var måske en smule skuffet over at du hverken har lyserøde vægge eller flettede kurvemøbler derhjemme Mashuro.

Jeg glæder mig til at høre dine mini-monitors Tante.  Jeg er som altid med på lidt Tandberg-karaoke-skråleri.

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Hej Tante Berg, husk lige i farten, at bas'en skal kobles normalt  Det er mærkeligt nok mellemtonen og diskanten som er fasevendte (altså modsat af normal)  Og så skal du jo nok lige regne med et måned eller to til indspilning, af de nye ophæng på de renoverede bas' er  Men du vender selvklart tilbage med op date, begrejsterede lytteoplevelser og relevante informationer, så  jeg følger spændt med

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2007 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Tante:

Du kommer säkert att uppleva att dina basar är något mer trögdrivna med de nya skumkanterna. Du kanske kommer att märka det genom att tycka att du behöver dra upp baskontrollens ratt lite mer. Detta är helt normalt. Skumkanten kommer att mjukna med tiden och när den gör det, blir papp-konen mer lättrörlig. Högtalaren blir mer lättdriven.

Du kommer förmodligen också att uppleva att basen nu är fastare/torrare och inte så mjuk och okontrollerad i ljudet som tidigare. Det har naturligtvis att göra med att papp-konen nu inte är lika lättrörlig som tidigare.

Men eftersom en högtalare är en mekanisk komponent kommer den att ändra ljud-karaktär gradvis under sin livstid. Det är inte så att den "låter bäst" efter ett par månader och sedan fortsätter att låta "bäst" i all evighet. Både den nedre och den övre upphängningen och papp-konen ändrar sina egenskaper gradvis allt eftersom åren går. Och då ändras ljudet från högtalaren. Detta sker naturligtvis mycket långsamt, men om man skulle kunna jämföra två likadana basar; en som är helt ny och en som är 10, 20 eller 30 år gammal kommer man att höra skillnader.

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Kjell:Det er rigtigt flot arbejde du har lavet på mine basser.Det skal du ha' 1000 tak for Du ved hvad du taler om,i dit indlæg ovenfor.Det er en meget præcis beskrivelse.Jeg skal ganske rigtigt gi' dem lidt mere bas Og bassen er 'tør' men jeg synes altså at det lyder rigtigt godt.Og det er som om hele højttaleren bare lyder bedre...jeg ved ikke om det har noget at gøre med at det var 4 Ohm's enheder der sad i De lød nu også godt,jeg synes bare at der noget 'forandret' i helheden.....Hmmm,jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det,andet end at jeg er yderst tilfreds og meget taknemmelig over at du ofrede din tid på projektet Jeg ved godt at der er en tilspilningsfase,og jeg er i fuld gang Jeg har ikke haft så meget tid til at sidde og lytte,men det vil jeg så gøre nu.Det er ren julefryd!!

Kjell Kranzberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Og det er som om hele højttaleren bare lyder bedre...jeg ved ikke om det har noget at gøre med at det var 4 Ohm's enheder der sad i  

Bang & Olufsen-basarna är på 4 ohm? Ja, då förändras ju ljudet något. Delningsfiltret i TL 3520 är ju anpassat för 8 ohms-element och monterar du ett på 4 ohm så ändras delningsfrekvensen, den sjunker och du får en dal i frekvenskurvan. TL 3520 delas i basen vid 800 Hz och byter du från original 8 ohms bas till en 4 ohms bas sjunker delningsfrekvensen till gissningsvis ca 400 Hz. OBS! 400 Hz är bara en kvalificerad gissning, men man hamnar någonstans däromkring om man räknar på det.

Bilden nedan är från StereoHIFI-handboken 1979. Notera den låga distortionen och den fullkomligt fantastiskt raka frekvenskurvan. Rakare än hos 5020! Mätningen är gjord hos Statens provningsanstalt. Alla högtalare i StereoHIFI-handboken mättes på samma sätt. Långt i från alla högtalare mätte så här bra.

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 December 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

uha op og ned det går,

når Tante, Mashuro og Sean juler og humle får,

selv til mikrofon og sang er der plads,

når i endelig gir den gas,

Tandberg det er godt gammelt grej,

herligt det kom forbi vores vej,

så meget god lyd har vi fået,

endda noget sammen nået,

problemer var i vente,

men her var der hjælp at hente,

har ofte siddet ved jysk pc og bord,

læst jeres sjove og gode ord,

hygger med Gorm, Jan, Mik, Mark, Jens og Kjell,

TAK for det sikket held.  

Søndagshilsen fra Tandberg Vest

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Sendt: 17 December 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Tante og Seansmiller: Tak for sidst det var ;som skrevet står, rigtigt hyggeligt.
Jeg er helt enig i din betragtning,Tante Selve udstyret kommer i baggrunden når vi nu kender det og hinenden lidt bedre. Sjældent har jeg skraldgrinet så meget "Deshalb die fiasko"
Disse "møder" kom mere til at handle om råhygge end Tandberg men det tror jeg nu ikke den gamle Vebjørn ville rynke på næsen af. Tandberg samler os og så er rammerne lagt

Det eneste der blev bikset med var den famøse stereo lampe som Tanten fiksede overraskede hurtigt - man kan tydeligt fornemme at der er nogle som er blevet kyndige kendere

Selve aftenen gik som den skulle, med varm steg og kolde øl( en slags tutti frutti stunde, om du vil. )
Vi hørte lidt forskelligt i løbet af aftenen - Timbaland, Daft Punk, Johnny "guitar" Watson, Sacred Spirit, Scarface, Ray Charles, Kraftwerk,Lone Kellermann og så glemte vi vist at teste med Rob
Flot at jeg alligevel får af dig , Seansmiller Du har jo ikke hørt det fulde potentiale af SM+2075 i mit ydmyge hjem.
Jeg vil glæde mig til den dag hvor vi skal battle pladespillere - og jeg vil meget gerne høre dit nye setup!

Lidt OT : Lørdagen bød på en Julefrokost hvor Shabby og jeg valgte at tage Huldra og fasetterne med da der ingen musik var. I løbet af aftenen kom der op til flere anerkendende udmeldinger fra deltagerne og der blev danset til den store guldmedalje .
Jeg tror at der er adskillige kommende Tandberg ejere i den kreds "Another one bites the dust"
Silence! Infidel! I kill you! Føj , den var god!

<< Forrige Side af 273 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes