Roky:Den er godt nok flot,din TR2080

Det er sjovt at læse om din begejstring for det hæderkronede lækre grej

Nu får du lige en information der nok bare gør dig endnu mere glad for din TR2080 og du må endelig sige det videre til din far:Alt Tandberg er håndsamlet

I hvert fald til og med TR2080.Om det også gælder 3000-og 4000-serien,det ved jeg faktisk ikke.Men det er lidt fantastisk,ik'?

Mht din skalanål,så kan det klares med en lille modstand på det ene ben på selve lampen.Det var der på min første TR2075.Men jeg kan ikke få lys nok,så den blev selvfølgelig straks loddet af

Du kan jo starte med at bruge den indbyggede lysdæmper i din TR2080

Flotte billeder du har taget,og ikke den værste udsigt fra din hovedpude

Husk,man kan faktisk score med Tandberg.......

Testet og gennemprøvet
Guldtuborg:Det er nogle fede billeder du tager.Det er close-ups der vil noget!

Jeg kender godt din egen holdning til kabler og tweaks,og du kender min

Det er i hvert fald to yderpunkter på en skala

Du har før flashet dine tweaks,jeg kan dog ikke huske om det er her.Men du er i hvert fald velkommen til at flashe dem her(igen)

Du kunne nok inspirere Roky........
Zakken:Den TR2025 MB er en 25 Watt's reciever,og lydmæssigt er den ikke det vilde,i Tandberg sammenhæng.Jeg havde selv en TR2025 som iøvrigt var min første Tandberg-reciever.Den imponerede i lang tid.Altså indtil jeg fik TR2075

Jeg har ikke set tilbage siden

Jeg mener,ligesom Kjell,at den svarer til Huldra 12(der ER forskel,især på selve skalaen.Teknisk mener jeg at de er identiske).Huldra 12 får ikke mange roser nogen steder......men den er sjælden,og det er vist det mest interessante ved den.Og det samme med den du har smidt billeder af her.Du skulle hellere finde dig en Huldra 10 der fungerer.Og et sæt Hifi System 12 eller 20,eventuelt et sæt Fasett'er.Så kører det

I tvivl,så må du kigge forbi og få syn for sagen!
Kjell:1000 tak for tilbudet om endnu en reparation(TR220).Men jeg har faktisk en i mit nabolag der godt vil kigge på den,og det har jeg tænkt mig at benytte mig af

I min verden,så har du en go' holdning til kabler

Ingen grund til at smide penge ud af vinduet,vel?
Jeg er stadig på weekend-ophold

Jeg får hørt rå mængder radio,på min kærestes Huldra 10.Det gør den ualmindeligt godt,på TL1210

Jeg må forbi det lokale loppemarked og finde en cd-afspiller til hende.Så vi kan få den fulde udnyttelse af Huldra'en

Den spiller altså sk*de-godt,sådan en.....Hjemme i privaten bruger jeg Huldra 10 som 'mikrofon-forstærker'

Det er svært ikke at høre på TR2075,når nu den står der alligevel.Men her hos kæresten er der 'kun' Huldra 10,og det er så klart til at leve med
Jeg undrer mig dog over en ting,og det er stereo-lampen.Den nægter at lyse,dog med en enkelt undtagelse på en eller anden tyrkisk kanal(så vidt jeg kan høre er det tyrkisk).Der lyser stereo-lampen.På alle andre kanaler lyser den ikke.Alligevel afspiller den i stereo.Det er hørbart,når jeg trykker mono-knappen ind og ud.Det forstår jeg ikke......men det er sådan det er.Jeg ved ikke om det gar noget at gøre med at Huldraens antenne er 75 Ohm(over i væggen)

Her hvor min kæreste bor,er modtageforholdende elendige.Byggeriet ligger nede i et hul,og så er l*rtet bygget i ægte beton.....

Vi kan glemme alt om æterbåren radio-modtagelse,desværre.Men det er mest mig det generer.Min kæreste er bare glad for at kunne høre radio,og det er jo det vigtigste
2-mas:Det er godt nogle store kasser,de Pioneer

Og de tæver Tandberg Studio Monitor's?Det er vildt.....og LIDT svært at tro

Men hvis det er de sorte SM du sammenligner med,så vil jeg måske godt tro dig.....

Personligt har jeg aldrig hørt det bedre end TR2075 og Studio Monitor's.Men måske 3000-serien har en lyd der bedre egner sig til Pioneer?Det er jo ikke utænkeligt

Det er jo dine ører der skal afgøre det.Og hvis du er knaldhamrende tilfreds,så er den ikke længere