2-mas:Den er godt nok pæn sådan en TR2080 i teak

Det er sjovt at se noget andet træværk end det alt for blærede Rio-palisander,som en anden een må 'nøjes' med

Selv i sort er det jo et fantastisk flot apparat at se på(både TR2075 og TR2080).TR2080 er efter sigende også lavet med egetræs-sider/top.Den er dog yderst sjælden(iflg. nordmændene).
Jeg må komplimentere dig,2-mas,for din næse for hvor grejet er til salg

Du får godt nok raget nogle klenodier til dig

Spændende med dine spolebåndoptagere.Ikke mindst om dét medie er noget der fænger hos dig,eller om det er for omstændeligt.....
Og jo,jeg har set hvordan alt for mange tråde ryger helt af sporet længere nordpå(især på grund af to....the usual suspects

).Der forstår jeg så ikke at moderator ikke griber ind?
Kjell:Jeg kan forsikre dig for,at stilen her i tråden ligger fast!

Det skulle jo helst være hygge og glæde at ha' denne hobby,eller rettere passion

Jeg må sige at den velvilje og hjælpsomhed som jeg møder herinde(og væk fra pc'en) er helt fantastisk

Nogle gange er det overvældende.....som nu i tilfældet TR220.Du tilbød straks din assistance og tak for det.Men den er blevet afhentet af en der bor i mit nabolag der også kan trylle

Desværre er han ikke medlem herinde(endnu),men jeg ved at han læser med
Iøvrigt interessant at du ka' li' TV2,Kjell

De har lavet rigtigt mange gode albums,så du burde måske købe et eller to mere?

Et af mine favorit-albums med TV2,er 'Nærmest Lykkelig'
Fra 1988.Jeg VED at du vil ku' li' dette album,Kjell
Roky:Det er noget der luner helt ned i storetåen på een,at læse din begejstring for din TR2080

Den bør du beholde.Den kan dog vippes af pinden af en TR2075

Skulle du falde over en TR2075 for en slik,så bør du prøve sådan en....og lige melde tilbage her,med hvilken een der så skal blive stående på dit værelse

Nu kender jeg ikke dine højttalere.Men du lyder begejstret.Det bør dog ikke afholde dig fra at prøve et sæt større Tandberg højttalere.Tro mig,der er ENDNU mere lyd i din TR2080,end du kan drømme om............
Zakken:Jeg vil lægge hovedet lidt i blød og tænke over et bånd til dig.Et album på hver side,da det er lige lovligt tidskrævende at skulle blande 2 gange 45 minutter

Og det bliver ikke Dire Straits,det lover jeg

Kender du Yello,bare for at tage et band der sparker mås her i huset

Hvis du kender dem for godt,så finder jeg SELV på noget...gnæk-gnæk

Når jeg er ved at være klar(satser lidt på at sætte igang allerede i nat),så udveksler vi lige adresse på en PB
Her er lige lidt TR2075'ere og TR2080.Den sorte er til ære for Roky,da jeg ikke er sikker på at han har set den
TR2080 fra norsk qxl.Smukt
Denne TR2075 i acryl-kasse er vistnok lavet til udstillings- og messe-brug.
Jeg synes at den er mere sjælden end køn
Ultra ULTRA sjælden TR2075 i sort-elokseret aluminium.Fra engelsk eBay for ca 1 år siden
Og denne TR2075 MkII med maksimal belysning er til ære for Roky's far,der som bekendt selv har sådan en