Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 00:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tandberg setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 273
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Roky:Den første diskant er den originale,den næste er nok bare en nyere udgave af det samme Mellemtone er original. Men det er dine basser ikke.Du har til gengæld gummi-ophæng på dine Seas enheder,hvor jeg har fået skumophæng på.Jeg er overordentlig tilfreds Den overflade der er på den originale 'Tandberg'-enhed ser ud som bagsiden på din Seas-enhed:

Der er lidt harlekinmønster over det,med lidt go' vilje.Jeg er ikke klar over om det er en Seas-enhed som Tandberg så har stemplet deres navn på,på magneten Men mine er originale Tandberg-basser Jeg synes dog at ha' læst noget om at Tandberg holdt op med at producere deres egne enheder engang i de tidlige 60'ere,men det er ikke noget jeg ved 100%.
Den magnet der sidder på delefiltret med tråd viklet om sig,den har det med at løsne sig efter alle disse år.Jeg har selv limet 4 stk fast i to sæt Fasett'er(med 'Loc-tite')

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Hey Roky, de er sgu da flotte de Tandberg TL 3520', at der så er nogle småting for det øvede øje, er da til at leve med bare de spiller godt, som du selv nævner

Som onkel Tante Berg siger, giv den spole lidt lim, jeg anvender varm-lim (50 kr. i den lokale byggemarked)

Den første diskant med den lille kalot, mener jeg skal drejes så den vender ind mod midten

Erfaringen med renoverede-og udskiftede bas'er i diverse Tandberg højttalere, er åbenbart tweak som man nemt kan slipper godt af sted med  det har jo både Tante Berg, 2-mas, dig selv og undegnede jo bekræftet  

Den modstand som har lidt "patina" (sort), behøver du ikke udskifte,  du har jo ikke lagt mærke til nogle mangler i lyden, og du har jo friske øre
Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
Hej Sveske: Husk det med at smøre potmetre ikke er en helt uskyldig gerning. Hvis du ikke kan fjerne skrattet ved motion er der selvfølgelig ikke andet at gøre en at smøre dem. Det der sker når du smører dem er at der ligger sig et lag uden over den gamle overflade så skrattet bliver "begravet" Skrattet vil komme igen efter nogle måneder så det udskyder sådan set bare pinen.Husk at bruge et godt smøremiddel som er beregnet til det, og køb det bedste du overhovedet kan skaffe(hvis du da ikke har noget i forvejen). Der findes vistnok smøremidler der er så gode at kun en smørring er nok for resten af potmeterets levetid- men det tror jeg ikke der er mange af os der vil betale forMVH Roky

Det kan skam motioneres væk, og jeg udøver denne aktivitet flittigt, men det dukker op igen efter lidt tids stilleståen.
Men hør, findes der ikke midler der opløser skidtet også? Det troede jeg faktisk, det gjorde alt sammen. Altså, først rense, så smøre?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Har også lige fundet ud af begge mine diskanter/mellemtoner sidder i højre side som vel bekræfter det med at jeg har 2 forskellige TL3520'ere(Venstre venstre eller højre højre)- Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre? kan det virkelig passe at begge emblemer i frontstofferne skal sidde i venstre side? Finishen ligner også henholdsvis Teak og Palisander

En af dagene må jeg se at få basserne af endnu engang, men kan godt vente lidt endnu...Det haster ikke mere end det jager....dæmpningsmaterialet er også forskelligt og...og..hehe

Jeg synes jeg har en smule problemer med at ramme sweetspot men det er kun ved stemmer der er problemer.

Sveske: Ikke hvad jeg ved af(det der er i smørremidlet renser og smører, men kan godt følge din pointe). Faktisk har jeg ikke spurgt min TR2080 med noget som helst- Nul Skrat her

MVH Roky - Glad ejer af Tandberg grej der spiller røven ud af bukserne på alt det der nymodens pjank!

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2008 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Roky:Bare rolig,TL3520 fås ikke som spejlvendt sæt.Skiltene sidder til venstre og det samme gør enhederne.Det samme gør sig gældende med alle Tandberg's højttalere.De er ikke spejlvendte=betyder intet! I Trapez X og Xi er der tale om at højttalerne er parvist spejlvendte,men det kan næsten ikke være anderledes med det design Tandberg er lige ud ad landevejen Og jeg kan dælme ikke høre at mine TL3520 ikke er spejlvendte!!
Som Guldtuborg siger,så er det jo tip top iorden når bare grejet lyder G O D T ! Og det gør dit grej jo Jeg tror ikke at lyden i mine TL3520 er så meget anderledes end i dine.Og dog.....jeg har jo en TR2075 spændt for de TL3520'ere=tykkere lyd......mere overarm

Min gamle Trapez X med 10" bas(jeg havde denne højttaler i 20 år og 6 måneder.Den er nu hos Tunghør,som så småt er ved at skulle vende hjem fra Asien-den stakkel ):

Og Alle Recieveres Moder,Tandberg TR2075 :

Man kan lige ane en Tandberg Studio Monitor derhenne på langsiden......åh,det var tider!!

P.S.Roky....det der med at du måtte lime dine terminaler på basserne.....det var jeg selv ude for,på et sæt B&O Beovox S60.Også med en 10" Seas bas.Det er sgu nok den samme bas.Den ligner gevaldigt.Basserne fra omtalte B&O agerede 'reservehjul' mens mine basser var hos Kjell Kranzberg i Sverige( ).Det fungerede fint.Men jeg glædede mig dog til at få den ægte vare i igen.For de to Seas basser var 4 Ohm's og Tandberg's er 8 Ohm's.....om det betød noget?Hmmmm,svært at svare på,men nu har jeg ro i sindet.Er dine basser 4 eller 8 Ohm's

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2008 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Rigtig glædelig nyhed at de ikke lavede dem spejlvendt

Tante hvis du kigger efter en ekstra gang på mine billeder af enhederne kan man ane at det er en 8 ohm enhed

Så det går jeg stærkt ud fra at den er

Der er dømt vellyd herhjemme også selvom jeg ikke ligger inde med kongen over dem alle TR2075

Helt vildt så detaljeret, engagerende og "glad" lyd de har. Det er verdensklasse!

Det billede du ligger ind der får en til at tænke på noget helt specielt( jeg har set det før, men det gør ikke noget, repost af dette er kun godt) Ikke mindst er det vanvittigt fedt taget men det minder mig om ro, overskud, kraft, overlegenhed(på den særdeles gode måde), gode gamle dage, og ikke mindst hygge

MVH Roky

Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:

Min gamle Trapez X med 10" bas(jeg havde denne højttaler i 20 år og 6 måneder.Den er nu hos Tunghør,som så småt er ved at skulle vende hjem fra Asien-den stakkel ):

Ja, sådan et sæt Trapez kan jo skræmme enhver hjemmefra, de er lidt lukket i lyden. Gad vide om han tør nærme sig lejligheden igen.............

Tunghørs TR2075 spiller nu fint på tredje dag. Sidst spillede den 13 dage inden den gik ned, så det er ikke noget at prale med, men jeg så lige han snart kom hjem, så jeg ville lige nævne det.

De der vintage recievere har det lidt med at have flere periodiske fejl forskellige steder. Jeg kan snart skille og samle sådan en i søvne..............., så er der signal, så er det væk, så er det væk et andet sted, så er det tilbage..........................osv.
Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Roky:Nårh,ja,jeg så vist ikke ordentligt efter Jeg tror bare at du skal nyde dine TL3520.Du lyder nu også meget tilfreds Billedet som vi efterhånden har set adskillige gange her i tråden,er et billede som 'Præsten' har taget her i stuen,ved en lyttesession for ca 1 år siden.Det er et knaldgodt billede.Jeg skulle bare ha' slukket lamperne bagerst i billedet.Men et rigtigt godt billede Han tog et til,hvor alle drejeknapperne er med:

Her er lige et billede af min Tandberg TCD 3015A,som jeg har haft i 20 år nu....der har ikke været meget snak om den,men den er altså særdeles vellydende.Den fik ny converter for ca halvandet år siden.Den havde på det tidspunkt stået stille i 10-12 år i sin originale emballage(emballagen og manualen smed Lydbutikken på Frederiksberg Alle ud,iøvrigt uden at reparere den!!! ).Men den spiller kanon,og der er selvfølgelig en lækker fjernbetjening til

Dette er Tandberg's første cd-afspiller.Husker jeg ikke helt galt,så så den dagens lys i 1987

Jeg har lige siddet og kigget på qxl i Norge.Jeg faldt over denne TR2075.En-ejers sag Bemærk prisen nu(3200 kr...selvom startprisen var 1 krone) Flotte billeder på den auktion.Jeg har tilladt mig at smide billederne her:

Den har fået skiftet signal-meter og så vidt jeg kan se også tuning-meter.De er fra TR2025/2040.De passer næsten 100%, men giver dog lidt halvmåne-lys i toppen,hvor nålene er fæstnede.Men det er absolut ikke generende,når bare begge metre er ens i størrelsen.Og det er de Sk*ide-flotte billeder

Mellemhjul:Længe siden Jeg har selv tænkt på hvordan status var på Tunghør's TR2075.Jeg ved hvad du snakker om,når du siger at signalet kommer og går.Jeg havde selv lidt af det i min forrige TR2075.Ikke at jeg ikke kunne få den til at spille,for det kunne jeg godt.Jeg skulle bare hive lidt i bøjlerne bagpå.Men da den så døde i venstre kanal på B og C-udgangene,så røg den videre.Iøvrigt til en der har repareret den Han lever af at lave elektronik.Vi andre er bare nogle glade amatører Men du har min store respekt for at forsøge dig med den TR2075 Og sikkert også Tunghør's Der er jo mange steder i sådan en TR2075 hvor det kan være kritisk.......

Og så lige til ære for Roky,Guldtuborg og andre glade Tandberg TR2080-ejere :

Flot sag fra amerikansk eBay

Der er også et sæt interessante Hifi System 3(eller er det 4?).De er fra 1960'erne....dengang var det ikke almindeligt at ha' to højttalere i sit hjem Flotte er de i hvert fald! Auktionen er her!Lidt sjovt at kalde dem for 'gulvhøjttalere'

Når jeg er lidt i tvivl om hvor vidt dette er en Hifi System 3 eller 4,så er det de runde hjørner på ovenstående højttalere. På Norsk Radiohistorisk Forening's side er der dette billede af Hifi System 3:

Hjørnerne er skarpe.Desværre er der ikke noget billede af Hifi System 4......Men flotte højttalere.Og nok også ret sjældne efterhånden

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

God dag i tråden  her er lidt formiddags underholdning fra andre nørder 

http://audio-nirvana.fortunecity.net/pag_eng/galeriag.htm

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Tante: Hold da fast hvor er der mange billeder Og de er alle en fryd for øjet

Der skal eksperimenteres lidt med placeringen af mine TL3520'ere her til aften. Jeg kan forstå at det er blevet anbefalet at de står i en højde på 20 cm. Vinkler du dine og hvor langt ude fra væggen har du dem

Guldtuborg: Så meget lækkert grej kan du næsten ikke være bekendt at linke til Men så er det jo godt at vi har det lækreste

Mellemhjulet: Har du loddet efter i printene Min TR2080 fejlede intet efter den blev loddet rimelig grundigt igennem. Det skal så siges at der alligevel er lidt fejl med (det regner vi med) brokoblingen som giver nogle spændingsproblemer som kommer ud i højtaleren. Det er heldigvis ikke ret tit, og det er ikke værre end at den bare skal slukkes og tændes. Faktisk så spiller min TR2080 snart uden "fejl"........
Tante: Min TR2080 har også problemer med de andre kanaler B og C. sidst jeg tilsluttede et sæt højtalere forsvandt lyden i den ene kanal efter få sekunder. Det er ikke noget problem for mig og det kan sikkert sagtens laves med pro hjælp så det går nok.

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Roky:Nu er min tråd jo en 'billede-tråd'..... Jeg kan ikke lade være med at vinkle mine TL3520'er lidt ind mod min lytteposition.De er ca 10 cm fra væggen.De spiller lige godt,hvad enten der er 30 cm til væg eller 10 cm Jeg oplever ingen forskel når de står 'fladt' ud mod rummet eller er vinklet lidt.Spredningen på både diskant og mellemtone er så stor at det er underordnet.Og bassen kan man ikke retningsbestemme alligevel Sæt dine TL3520 som du vil.Mine er som sagt lidt vinklede,men det er udelukkende for det visuelle

P.S.Jeg har et lille minde om mine lækre Tandberg Studio Monitor's.......og det er mærkerne i gulvtæppet hvor de stod.Det er immervæk to måneder siden at de blev hentet,men gulvtæppet afslører stadig hvor de stod Mine Hifi System 20,med TL3520 ovenpå står præcist hvor Studio Monitor's stod

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

Mellemhjulet: Har du loddet efter i printene Min TR2080 fejlede intet efter den blev loddet rimelig grundigt igennem. Det skal så siges at der alligevel er lidt fejl med (det regner vi med) brokoblingen som giver nogle spændingsproblemer som kommer ud i højtaleren. Det er heldigvis ikke ret tit, og det er ikke værre end at den bare skal slukkes og tændes. Faktisk så spiller min TR2080 snart uden "fejl"........
Tante: Min TR2080 har også problemer med de andre kanaler B og C. sidst jeg tilsluttede et sæt højtalere forsvandt lyden i den ene kanal efter få sekunder. Det er ikke noget problem for mig og det kan sikkert sagtens laves med pro hjælp så det går nok.

Hej Roky, kan du forklare lidt mere om det med brokoblingen og en evt. løsning på problemet ren nysgerrighed

Det andet lille problem med løse forbindelser på højttaler kanaludgangene, er ret så simpelt at ordne  af med bagpanelet og vip lidt ud, så kan man efter-lodde ledningerne på højttaler terminalerne Følg blot ledningerne fra omskifteren ud til bagpanelet, så er man slet ikke i tvivl

Nu hvor man er der, så kan det måske også være en ide, at efter-lodde selve højttaler omskifteren

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg:Godt råd dér Jeg begynder dog ikke at pille,så længe min spiller 'einwandfrei'

Alle os der sidder med en Tandberg TR2075( ),TR2075 MkII,eller TR2080,ved at herfra er det kun ned ad bakke Prøv at købe et andet apparat(reciever) og test det op mod Tandberg.......Tandberg er godt nok svært at trumfe Men det er sjovt at udfordre det lækre Tandberg-grej.Og man ender altid med at blive lidt mere begejstret for sit Tandberg

Lidt af hvert,som vi har set før,men ikke desto mindre flotte og vellydende grejer:

Mono-blokke.180 Watt pr side i 8 Ohm......mindst!

Fra en gammel norsk qxl-auktion

Tandberg TCD 3014.Jeg havde såden en engang.Lettere defekt,men bedste lyd jeg har hørt(når den virkede!! ....)

Lækkert sæt!!Tandberg Fasett i orange-MUMS

Tandberg Studio Monitor's.F*ck the rest!!

Diverse mikrofoner.Jeg spotter TM2,3,4 og 6.Samt to mere

Samme TR2075 MkII som før,bare et luftfoto

Tandberg TPA 2150.150 Watt i 8 Ohm.2 eksemplarer kendt!! Mon ikke det lyder fornuftigt?TPA står forresten for : Tandberg Power Amplifier

Mine TL3520 som de tog sig ud på den tyske eBay-auktion De er for fede

Tandberg's allersidste produkt,en Troll(integreret 25 Watt's forstærker-1999).Den skulle sparke r*v!!

Dette er tæt på,hvis ikke ægte,unika.....unika er når der er produceret maks 12 stk.Dette eksemplar er fra en engelsk eBay-auktion for ca 1 år siden.Meget speciel.....

Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Hvordan lyder 3000 serien egentlig på de store SM? Tante og 2-mas har vel hørt det setup? Er det noget med at TR 2080 harlidt samme lydideal som den serie?
Det kune være spændnede at høre, ikke at der mangler noget.
For mit vedkommende ER jeg landet,skal ikke ud og invistere i andet    men nysgerrigheden er der jo stadig
Det er vel også derfor at vi er her på siden og tråden

Den sorte 2075 ser godt nok lækker ud,vi har jo set de før men den tåler gerne et gensyn
Tandberg holder bare hvad de lover- gerne et par årtier senere

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Arhhhhhhh Nu røg et kvarters skrivning. Jeg kom til at trykke forkert på musen

Men prøver igen:

Guldtuborg:

Nu er jeg ikke den mest elektronikkyndige, men brokoblingen (ensretteren) er den der ændrer strømmen fra vekselstrøm til jævnstrøm. Hvis denne ikke virker ordentligt kan der komme forkerte spændinger ud i systemet og dette kan give brum.

Der sidder vistnok 3 brokoblinger i TR2080 (2075 2075mkII). Jeg har ikke lige nogle billeder af dem men de er markeret som nedenstående billede:

Brummet i min TR2080 "kommer ofte" når jeg forøger eller dæmper lysdensiteten i skalaen. Der kommer også knas hvis jeg trykker "high filtre 2" ud efter den har stået trykket ind nogle timer.

Det skal ses lidt som en gammel sygdom da jeg i lang tid ikke har oplevet noget som helst på den. Den er faktisk i topform lige nu 

Tak for rådet- er det printet bag køleribben du henviser til

Tante: Jeg vil for intet i verden bytte mit Tandberg grej ud Damn hvor spiller det godt.

Det er overdrevet lækkert, kvalitet i verdensklasse, overlegent, smukt, stilrent, overlegen power, Gennemtænkt, lavet med lyden i højsæde og intet andet , få om ikke andet ingen kompromisser, genialt, og til sidst kviterer grejet hvis komponenterne højtaler og forstærker er fra Tandberg ( Har jo ikke Tanberg CD afspiller endnu) med en lyd der har så meget spilleglæde at man ikke skulle tro det var muligt

Jeg har faktisk heller ikke oplevet en kæmpe forskel ved at vinkle højtalerne, men jeg kan heller ikke lade være

Jeg overvejer lidt at lave nogle flotte kabinetter med fliser inden i så de bliver 100% stabile Men alting til sin tid. Lige nu står de på en betonflise, og oven på denne står mine diy B&O  højtalere. Derefter har jeg korkskåner som dæmper og samtidig mindsker ridser på TL3520'erne mest muligt

Mums og for en sjælden gangs skyld med fuld knald på lyset

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Roky:Inspireret af dig,så har jeg sat dette stykke vinyl på:

Feeeed musik

Mashuro:Det er godt at høre at tilfredsheden er så udtalt Tandberg ka' det der!! Bedste underholdnings- elektronik til hjemmebrug Også for 'uøvede' udi hifi
Jeg husker kun lyden af 3000-serien på Studio Monitor's som værende tung og fyldig.Det lod ikke TR2075 noget tilbage at ønske Men nu var 2-mas jo lidt bly med den volume-knap..........

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Lige nu bliver der lyttet til Chet Atkins And Mark Knopfler: Neck And Neck

Tante: Den er min top 3 "sidste allersidste der kommer på inden jeg går i seng album". Og det er ikke fordi den er kedelig

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

Arhhhhhhh Nu røg et kvarters skrivning for jeg kom til at trykke forkert på musen

Men prøver igen:

Guldtuborg:  Tak for rådet- er det printet bag køleribben du henviser til

Jeg overvejer lidt at lave nogle flotte kabinetter med fliser inden i så de bliver 100% stabile Men alting til sin tid. Lige nu står de på en betonflise, og oven på denne stå mine diy B&O  højtalere. Derefter har jeg korkskåner som dæmper og samtidig mindsker ridser på TL3520'erne mest muligt

Hey Roky, flot forklaring som virkelig hjalp på forståelsen mange tak jeg havde en anelse om at  "brokoblingen"  var ca. der omkring, men rart at få det bekræftet

Vil du efter-lodde de højttaler tilslutninger, er det lige på den anden side af skrueterminalerne, ok

Der køre åbenbart forbedringer og tweak rundt i hoved på dig konstant, spændene at du deler dem med os her i Tante Berg tråden

Da det i dag er "store flash dag", kommer der lige et bidrag af den receiver som jeg er meget  begrejstret  for  den leverer varen så jeg bare spiller LP'er konstant 

Den er åben da jeg eksperimenterer med forskellige lampe styrker (volt og A), men kan se at selve skala papiret skal skiftes, da det er gulnet og derfor giver en lidt mat blå/-grøn effekt  Så jeg har kontaktet en leverandør (via usa-ebay), af nye selvklæbende papir skalaer til Marantz  Light Diffusing Paper, The original deep blue  som de beskriver det, der ovre på den anden side 

Og min T-30 step up til min MC plov, lever op til mine forventninger (den er fra 1980) 

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg:Den Marantz er så p*isseflot at jeg får hjertebanken.Den er næsten lige så flot som TR2075

Med TCD310 MkII Og originale metre på TR2075(det er forgængeren til den jeg har nu )

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2008 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Har lige talt 48 billed opload på denne side (159) 

<< Forrige Side af 273 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes